Dat soort shizzle is meestal wel op te lossen door een PRAM-reset. Ik had ooit ook zo'n iMac en die had daar ook 's last van: met die reset was het opgelost.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De iMac van mijn ouders (20" Core 2 Duo Alu) heeft een vreemd probleem: als hij in slaapstand staat en je maakt hem wakker valt hij binnen een paar seconden weer in slaap. De tweede keer blijft hij wel gewoon wakker.
Dit gebeurt niet altijd, maar wel vaak. Googlen brengt me niet echt verder. Iemand een idee
Onderhoud?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:19 schreef sneeuwuil het volgende:
Waarom wordt de apple store nu geupdate?
Bedoel je in iOS of OS X?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand al tekst geselecteerd in de nieuwe safari? Soort van handig, ofzo
Heb je het niet over de "handige" functie op de Frontpage? Die heeft niets te maken met de nieuwe Safari, dat is iets van Fok! zelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand al tekst geselecteerd in de nieuwe safari? Soort van handig, ofzo
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat soort shizzle is meestal wel op te lossen door een PRAM-reset. Ik had ooit ook zo'n iMac en die had daar ook 's last van: met die reset was het opgelost.
PRAM reset succesvol uitgevoerd, maar hij doet nog steeds hetzelfde. Ook al permissions hersteld en de schijf gecontroleerd met Disk Utility.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef fyah het volgende:
Ook ooit gehad. Dat PRAM ding was het idd, staat in de handleiding van je Mac ergens. Geloof P inhouden bij aanzetten
Wat is dat dan? Ik zie niksquote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je het niet over de "handige" functie op de Frontpage? Die heeft niets te maken met de nieuwe Safari, dat is iets van Fok! zelf.
Ja die. Zag het pas na de update.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je het niet over de "handige" functie op de Frontpage? Die heeft niets te maken met de nieuwe Safari, dat is iets van Fok! zelf.
Nee hoor, hij maakt gewoon een mapje aan voor TM.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, dus je kunt het beste een aparte partitie aanmaken voor TM, zo veel ruimte als je er voor over hebt.
Ja, maar hij gaat net zo lang door tot het volume vol is. Als je TM dus een ruimtelimiet wil geven, moet je dat door partitioneren doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nee hoor, hij maakt gewoon een mapje aan voor TM.
Ah op die fiets. Ja, dan is een aparte partitie handiger.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:37 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat net zo lang door tot het volume vol is. Als je TM dus een ruimtelimiet wil geven, moet je dat door partitioneren doen.
Kan, met een Gparted live-cd. Maar ik zou voor de zekerheid toch maar gewoon de schijf leeghalen en partitioneren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Kan dat terwijl er bestanden op staan?
Alleen kan dat niet. Best wel falend hequote:Op zondag 13 maart 2011 16:40 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ja, dan is een aparte partitie handiger.
[..]
Kan, met een Gparted live-cd. Maar ik zou voor de zekerheid toch maar gewoon de schijf leeghalen en partitioneren.
Electronic King op eBay.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kun je het goedkoopst een Macbook Pro 15 inch halen?
Geen iPad gewonnenquote:helaas, u heeft niet gewonnen.
Ga snel naar je bakker voor een nieuw Waldkorn-brood.
Ach, een extra schijf kan nooit kwaad, en is niet duur.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:43 schreef Saninl het volgende:
[..]
Alleen kan dat niet. Best wel falend he
Want al die bestanden zijn te groot om ergens anders op te zetten
harder, better, faster, stronger, our, work is, never, over, work it work it work it work it, harder harderquote:
Ik had afgelopen week gebeld om te kijken of ze mijn in-ears konden vervangen. Moest normaal via apple winkel, maar omdat die ver van hier ligt gaf de support medewerker mij een nieuwe set onder zijn eigen (PERSOONLIJKE!) serienummer en apple care.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Adames het volgende:
Zo macbook van de reperatie terug. Een of andere schroef zat los waardoor trackpad niet goed werkte. Moet zeggen, prima afhandeling, was hem maar een weekje kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |