Waarschijnlijk daalt de prijs van de DSi na de release van de 3DS. Alleen weet ik niet hoe snel dit zal gebeuren, iemand wel een idee?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Zo'n kaartje zou wel mooi zijn, dan koop ik er ook gelijk eentje. Lijkt me een leuk ding. Vermaak me trouwens nog prima op de dsi (normale ds was na 6 jaar helaas kapot).
Nooit spijt gehad van dit computertje, veel strategy games waar ik gek op ben en ga me er nog jaren mee vermaken vermoed ik. En alle games waren gratis, top toch?!
Ene Hiroshima weet dat wel, stuur maar een mailtje naar hem.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daalt de prijs van de DSi na de release van de 3DS. Alleen weet ik niet hoe snel dit zal gebeuren, iemand wel een idee?
Ideaal juist, kan je mooi bier kopen van je geld in plaats van gamesquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:07 schreef Trollface. het volgende:
Ik klaag niet snel over piraterij, maar werkelijk iedereen die ik ken met een DS heeft zo'n kutding
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:07 schreef Trollface. het volgende:
Die kaartjes zijn echt pure kanker man, goedkope josti's
Ik klaag niet snel over piraterij, maar werkelijk iedereen die ik ken met een DS heeft zo'n kutding
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]![]()
Je gaat toch geen 30-40 euro aan zo'n spelletje besteden als het ook gratis kan. Kan je je geld net zo goed gewoon weggooien.
En de makers moeten ook niet zeiken. Was er niet zo'n kaartje geweest had ik nooit een DS gekocht.
[..]![]()
Je gaat toch geen 30-40 euro aan zo'n spelletje besteden als het ook gratis kan. Kan je je geld net zo goed gewoon weggooien.
En de makers moeten ook niet zeiken. Was er niet zo'n kaartje geweest had ik nooit een DS gekocht.
[..]![]()
[..]![]()
Teringhond, zomaar ga je de combo breaken!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef pipojansen het volgende:
zoveel geld uitgeven aan een focking pedofiele gameboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |