ja je moet haar cker popcorn geven en gwn dikke nikcelson jas met bontkraagquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef jeffreyvisser het volgende:
yo gasten
kheb haar meegevraagt naar de bios morgenavond, maar ze zij ook dat ze me niet op "die manier" zag ofzo. ze wilt gwoon vrienden zijn. maar eerst eem kijken hoe et morgen gaat hopen dat het gezellig word enso. ik koop wel gwoon popcorn voor haar ofso delen jullie ook wel eens popcorn of drinken als je met een chick naar de bios gaat? wat voor kleren kan ik eigenlijk het beste aandoen of maakt dat nie uit?
grtz
alles voor er betale maar niet als je skeer bent want is wel verlore zaak man srry niks aan te doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef jeffreyvisser het volgende:
yo gasten
kheb haar meegevraagt naar de bios morgenavond, maar ze zij ook dat ze me niet op "die manier" zag ofzo. ze wilt gwoon vrienden zijn. maar eerst eem kijken hoe et morgen gaat hopen dat het gezellig word enso. ik koop wel gwoon popcorn voor haar ofso delen jullie ook wel eens popcorn of drinken als je met een chick naar de bios gaat? wat voor kleren kan ik eigenlijk het beste aandoen of maakt dat nie uit?
grtz
lol skeer gebruiken we hier in drenthe niet komt uit amsterdam zag ik op googlequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
alles voor er betale maar niet als je skeer bent want is wel verlore zaak man srry niks aan te doen
Dankjewelquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef Vetgedrukt het volgende:
hahahahahahahahahahahhahahahaha wat een baaaas topic (H)
Hoe oud ben je beste kerel?
Om op het niveau te praten van dit topic, nike airmax is fucked, trek netjes bloesje aan + jasje.
Je breezah zal vallen van je sjieke stijl (H)
lol woon in grunna man hier zegge we wel skeer ma als ze zei dat ze jou niet zo chill vond op die manier die jij bedoelt is daar byna niks aan te doen mang, miss wel maar is kleine kans en kan lang duren ltrquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
lol skeer gebruiken we hier in drenthe niet komt uit amsterdam zag ik op google![]()
xD maar ik zie wel even met betalen enzo maar wom gelijk verloren zaak dan ik kan haar toch nog proberen in te palmen enso??? =D
Bhwahaha, btw is het mogelijk om hier enig sinds Nederlands te praten? allemachtig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef jeffreyvisser het volgende:
Hallo forumleden,
Ik ben de moeder van Jeffrey. Onze 15 jarige zoon heeft een gedragsstoornis en zit vaak veel te lang op het internet. Deze correspondentie viel mij toevallig op toen hij even naar het toilet was. Uiteraard zijn we hier niet blij mee want we hadden hem verboden om zo lang te internetten en ook is zijn spelling niet om over naar huis te schrijven. Onze excuses voor dit verhaal en we zullen even een hartig woordje met onze jongeman wisselen. Nog een fijne avond en veel plezier op fok.nl!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |