Soow dat is nicequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
jesus netjes mang, ik zit nu op 1.14 ofzow haha lol kwam zo'n kerel op me af en een knal met zn pipa en ik was dood. headshod
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
OK, bedankt, je hebt zojuist bewezen dat dit nep is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
Dat zijn de evil bradas van deze baasquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
ckr wat is je naam danGquote:
hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel danquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
OK, bedankt, je hebt zojuist bewezen dat dit nep is.
Gaat zeker wel lukken met al deze bazige tips van de mensen op Fok! hequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel dan
Goedzo. We willen naderhand als dank voor al onze tips wel een nieuw topic met daarin hoe het afgelopen isquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel dan
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef jeffreyvisser het volgende:
nee ik ben niet dik wrom typt iedereen steeds van die onzin/
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
He Jeffrey kreeg jij ook rare tintelingen van energy drank? Ik ook de laatste tijd! Echt raar voelt dat he
Deze reactie is het bewijs dat ts een troll is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
jesus netjes mang, ik zit nu op 1.14 ofzow haha lol kwam zo'n kerel op me af en een knal met zn pipa en ik was dood. headshod
Ik heb dat zelfs bij redbullquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja dat klopt heb ik alleen bij highway trouwens maar meestal drink ik ook monster jij dan?
Nee, energy drink is vies.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja dat klopt heb ik alleen bij highway trouwens maar meestal drink ik ook monster jij dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |