abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93881868
heb je ook psn dan
Rollen met ons, of rotten in de ...
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:18:33 #52
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93881886
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef jeffreyvisser het volgende:

[..]

jesus netjes mang, ik zit nu op 1.14 ofzow haha lol kwam zo'n kerel op me af en een knal met zn pipa en ik was dood. headshod :(
Soow dat is nice ;)
Ik speel het niet hoor :')
pi_93881917
wrom zeg je dan 3.56? :|
Rollen met ons, of rotten in de ...
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:18:58 #54
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93881918
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef jeffreyvisser het volgende:
wrom zeg je dan 3.56? :|
Om te trollen :') _O-
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:19:38 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93881953
Ik own iedereen met mijn ghost pro sleight of hand pro marathon pro en commando met silencer, je weeeeeet :D

Maar ik speel alleen maar op m'n brada's Xdoos :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_93881972
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
Rollen met ons, of rotten in de ...
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:20:04 #57
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93881979
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:20:29 #58
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93882006
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
OK, bedankt, je hebt zojuist bewezen dat dit nep is. :)
Smell the flowers while you can....
pi_93882011
een kikker? ik d8 dat ze er anders uitzagen
Rollen met ons, of rotten in de ...
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:21:16 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93882049
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
Dat zijn de evil bradas van deze baas

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:22:03 #61
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93882101
He Jeffrey kreeg jij ook rare tintelingen van energy drank? Ik ook de laatste tijd! Echt raar voelt dat he :{
pi_93882103
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef jeffreyvisser het volgende:
heb je ook psn dan
ckr wat is je naam danG

ik heb lagio ratio weetjuh :( dus je kan mij pwnen

Ik had laatst wel killstreek van 27 :D xD

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 22:22:23 ]
pi_93882116
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

OK, bedankt, je hebt zojuist bewezen dat dit nep is. :)
hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel dan
Rollen met ons, of rotten in de ...
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:22:31 #64
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93882132
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef jeffreyvisser het volgende:

[..]

hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel dan
Gaat zeker wel lukken met al deze bazige tips van de mensen op Fok! he 8-)
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:23:15 #65
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93882177
TS is dik trouwens
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:23:18 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_93882179
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef jeffreyvisser het volgende:

[..]

hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel dan
Goedzo. We willen naderhand als dank voor al onze tips wel een nieuw topic met daarin hoe het afgelopen is
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_93882203
nee ik ben niet dik wrom typt iedereen steeds van die onzin/
Rollen met ons, of rotten in de ...
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:23:58 #68
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93882218
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef jeffreyvisser het volgende:
nee ik ben niet dik wrom typt iedereen steeds van die onzin/
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
He Jeffrey kreeg jij ook rare tintelingen van energy drank? Ik ook de laatste tijd! Echt raar voelt dat he :{
pi_93882290
ja dat klopt heb ik alleen bij highway trouwens maar meestal drink ik ook monster jij dan?
Rollen met ons, of rotten in de ...
pi_93882309
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef jeffreyvisser het volgende:

[..]

jesus netjes mang, ik zit nu op 1.14 ofzow haha lol kwam zo'n kerel op me af en een knal met zn pipa en ik was dood. headshod :(
Deze reactie is het bewijs dat ts een troll is.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:25:25 #71
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93882320
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja dat klopt heb ik alleen bij highway trouwens maar meestal drink ik ook monster jij dan?
Ik heb dat zelfs bij redbull
Highway is echt cheape energydrink trouwens :r
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:25:26 #72
335005 nightday2011
fok is de meest stomme site
pi_93882321
coole foto
fok is de meest stomme site
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:25:36 #73
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93882330
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef nightday2011 het volgende:
coole foto
_O-
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:25:56 #74
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93882354
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja dat klopt heb ik alleen bij highway trouwens maar meestal drink ik ook monster jij dan?
Nee, energy drink is vies.
_O-

Troll succeeded _O- _O- _O- :D :D *O* *O* *O* *O*
pi_93882368
waarom vertelt niemand wat trollen is?
Rollen met ons, of rotten in de ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')