Soow dat is nicequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
jesus netjes mang, ik zit nu op 1.14 ofzow haha lol kwam zo'n kerel op me af en een knal met zn pipa en ik was dood. headshod
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
OK, bedankt, je hebt zojuist bewezen dat dit nep is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
Dat zijn de evil bradas van deze baasquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef jeffreyvisser het volgende:
wat is trollen? is toch zo'n monstertje ofzo
ckr wat is je naam danGquote:
hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel danquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
OK, bedankt, je hebt zojuist bewezen dat dit nep is.
Gaat zeker wel lukken met al deze bazige tips van de mensen op Fok! hequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel dan
Goedzo. We willen naderhand als dank voor al onze tips wel een nieuw topic met daarin hoe het afgelopen isquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
hoezo nep? mss nemen jullie me niet serieus oomdat ik nieuw ben ofzo maari kvraag haar morgen denk ik wel dan
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef jeffreyvisser het volgende:
nee ik ben niet dik wrom typt iedereen steeds van die onzin/
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
He Jeffrey kreeg jij ook rare tintelingen van energy drank? Ik ook de laatste tijd! Echt raar voelt dat he
Deze reactie is het bewijs dat ts een troll is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef jeffreyvisser het volgende:
[..]
jesus netjes mang, ik zit nu op 1.14 ofzow haha lol kwam zo'n kerel op me af en een knal met zn pipa en ik was dood. headshod
Ik heb dat zelfs bij redbullquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja dat klopt heb ik alleen bij highway trouwens maar meestal drink ik ook monster jij dan?
Nee, energy drink is vies.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja dat klopt heb ik alleen bij highway trouwens maar meestal drink ik ook monster jij dan?
http://tinyurl.com/6gdfw8zquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef jeffreyvisser het volgende:
waarom vertelt niemand wat trollen is?
Ik zei het je toch!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef jeffreyvisser het volgende:
waarom vertelt niemand wat trollen is?
Ja vooral dit subforum kan je erg nuttige reacties vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:27 schreef jeffreyvisser het volgende:
ah thanks maar ben ik niet ik wou gwoon info en hoorde op mijn school dat dit wel een grote site was enzo
Oh ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef jeffreyvisser het volgende:
dit is toch gewoon het hoofdforum? general chat?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef jeffreyvisser het volgende:
zit je nu alles door te lezen wat ik gezegd heb
Lekker slapen Jeffrey hoop voor je dat het lukt kijk nu al uit naar je topic morgenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef jeffreyvisser het volgende:
maar mensen ik ga slapen anders ben ik niet genoeg uitgeslapen morgen om haar te vragen haha. bedankt voor de hulp en ik kon best lachen om de grappenmakers enzo nu moet het wel lukken denk ik xD; en ik laat weten of het gelukt is morgen
grtz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |