Ik luf Mari, die lippenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
En Mari voor de poedertjes en de gloss!!!
Ik moet ff de Taco-Bella bonen laten zakken, daarna schuif ik naar voren en als ik eenmaal het gevoel te pakken heb dan sta ik bij jou en Bellaquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet teveel muurbloemen he. De Chuck Norris poster is al teveel tegenaan geschurkt.
Nee ik denk dat ik er zo een pizza in ga mikken. Ik heb nog een halve bakplaat zelfgemaakte liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Al een alternatiefje voor de pizza gevonden?
Jaquote:
Ga je op vakantie?quote:
Tof, hoe lang ga je naar Turkije?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Yep! En in de zomer denk ik naar Berlijn!
Een weekje.quote:
Lekkerquote:
Nom nomquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dry roasted pinda's, daarmee red ik me wel.
10.quote:
Okee, wel mooi streven denk ik. Want echt dik vond ik je niet..quote:
Nee dik ook niet. Maar dun ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, wel mooi streven denk ik. Want echt dik vond ik je niet..
Nee, klopt dat durf ik helaas niet te ontkennenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dik ook niet. Maar dun ook niet.
Daarom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt dat durf ik helaas niet te ontkennen
Oeh bah.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef omearos het volgende:
ik mag weer een hoop afvallen, gedumpt worden is eerst heel goed voor je lijn, maar later niet meer
Wat leuk Bos, ik wist niet dat je het hele album spaardequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Heb trouwens flink wat plaatjes kunnen plakken net. Ex-begeleidster had een flinke stapel. Ik denk dat ik er wel 50 heb kunnen inplakken.Van mijn clubbie moet ik alleen Maza nog
Is dat van een tijdje terug of heel recent?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef omearos het volgende:
ik mag weer een hoop afvallen, gedumpt worden is eerst heel goed voor je lijn, maar later niet meer
Ja, sinds de AH die actie heeft heb ik ieder jaar nog volop meegedaan. Alleen nu ik wat vaker bij de Jumbo kom, wil het dit jaar niet lukken en vorig jaar kreeg ik veel van medebewoners en ja die heb ik nu eenmaal 20 minder nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Bos, ik wist niet dat je het hele album spaarde
afgelopen voorjaar, ineens out of the bluequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat van een tijdje terug of heel recent?
Gaat lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Heb trouwens flink wat plaatjes kunnen plakken net. Ex-begeleidster had een flinke stapel. Ik denk dat ik er wel 50 heb kunnen inplakken.Van mijn clubbie moet ik alleen Maza nog
Ik heb hier nog gevraagd of iemand spaarde, als ik had geweten dat jij ze had willen hebben, dan had ik ze gestuurd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sinds de AH die actie heeft heb ik ieder jaar nog volop meegedaan. Alleen nu ik wat vaker bij de Jumbo kom, wil het dit jaar niet lukken en vorig jaar kreeg ik veel van medebewoners en ja die heb ik nu eenmaal 20 minder nu
Okee, helaas gemist, of ik kwam toen nog niet hier.. kan ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog gevraagd of iemand spaarde, als ik had geweten dat jij ze had willen hebben, dan had ik ze gestuurd.Ik had best veel pakjes.
Wel leuk dat je nu alsnog best een hoop bij hebt kunnen plakken.
Jezelf ook gunnen om het in kleine stapjes te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef omearos het volgende:
[..]
afgelopen voorjaar, ineens out of the bluemaar heb mijn leven nu alweer aardig op de rit, alleen mijn gewicht nog weer terug naar vroeger
Dat laatste zou goed kunnen Bosquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, helaas gemist, of ik kwam toen nog niet hier.. kan ook
Tja, lukt niet zo goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezelf ook gunnen om het in kleine stapjes te doen
Ik heb alles gemist, heb je standen voor me?quote:
Tottenham Hutspot - AC Maailand 0-0. (goed voor Spurs)quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist, heb je standen voor me?
Danke!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tottenham Hutspot - AC Maailand 0-0. (goed voor Spurs)
Schalke'04 - Valencia 3-1.
Jawohl!quote:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem zo in de oven ga gooien, ik zit nog steeds achter de laptop geplakt en moet eigenlijk zo naar bed. Maar dan slaap ik straks niet van de honger (quote:
Carnaval ist forbei Duzmans, het kan niet altijd fest seinquote:
Erik!quote:
Luf! Oh Luf! Met een beetje Espagna kruidenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor pizza? Ach ja, als er maar kaas, tomaat en deeg bij komt kijken
.
Gewoon niet zo'n hele pizza maar een heerlijk stuk fruit! Dan kom je de nacht wel door.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem zo in de oven ga gooien, ik zit nog steeds achter de laptop geplakt en moet eigenlijk zo naar bed. Maar dan slaap ik straks niet van de honger (![]()
)
Er zit een vrouw bij P&W met een ketting van de Rubik's kubus, ik weet het zeker!
Ik blijf er naar kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Die observatie van zo'n kubus is ook al best bevredigend.
hier dacht ik nog dat je ging zeggen "... pizza!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n hele pizza maar een heerlijk stuk...
En dan fruit. Anticlimaxquote:fruit! Dan kom je de nacht wel door.
Dat stuk fruit had ik juist in gedachten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf er naar kijken
Ik heb alleen maar bananen liggen, echt geen trek in
Noh, banaan is een energizer, die moet ik niet om half 3 's nachts eten. [/zeikerdje]quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat stuk fruit had ik juist in gedachten.
Ik probeer een Spanjaard binnen te halen. Alleen heeft ie het heel erg druk dus is de communicatie een beetje baggerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Erik hoest met de liefde of moet ik het onderwerp laten liggen, net als de pizza?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ergens volgende week zie ik 'm weer.
"Mañana"quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap dan niet waarom ie dan zo moeilijk te bereiken is. Maar dat moet je maar afwachten, je hebt nog zo weinig te eisen enzo.
Damn, is het al half 3?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noh, banaan is een energizer, die moet ik niet om half 3 's nachts eten. [/zeikerdje]
Ik word altijd zo rond half 3 wakkerquote:
Honger, als ik te weinig heb gegeten, of rusteloze benen, of of of, of vogels rond half 5quote:
Heb je iets anders wat je kunt maken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik boter in huis had. En brood
.
Omdat ik het niet meteen aanvul als het op gaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom heb je altijd zo weinig in huis Erik?
Droge crackers. Creme fraiche. Pindakaas. Eierkoeken. Hagelslag. Winegums. Fishsticks.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je iets anders wat je kunt maken?
Winegumsquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Droge crackers. Creme fraiche. Pindakaas. Eierkoeken. Hagelslag. Winegums. Fishsticks.
quote:
Ja, maar dan moet ik opstaan, trap af, in een koude keuken die dingen bakken, op een bord gooien, zonder saus, naar boven lopen, en dat dan hier opetenquote:
Die reclames waren vroeger echt zó leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Kapitein Iglo, dat was vroeger mijn derde opa.
Dit zijn Euroshoppersquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Kapitein Iglo, dat was vroeger mijn derde opa.
quote:
Gooi die Euro's in een panquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, pardon. Kapitein Iglo! Wat een baas.
Ik ga zo maken dat ik ga slapen.quote:
Sorteer jij ook M&M's?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook een baard aan het groeien.
En ik ga aan de winegums. Moet sowieso eerst alle andere kleuren dan rood en zwart opeten voordat ik door kan met mijn leven.
Als ik de ruimte heb wel. En sowieso wil ik eerst de lelijke kleuren weg hebben, en afhangende van mijn humeur moet er een mooi kleurenscala overblijven, waarna ik dan steeds de kleur weg eet die me het minst aanstaatquote:
Doe je mee?quote:
Haar is voor mannenquote:
Pindakaas op je broodje Haring?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb best veel (al dan niet vreemde) eetgewoontes.
Nou, vruuuuger lustte ik wel chocoladevlokken op mijn haringquote:
Wow, dat zijn idd wel aparte dingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, vruuuuger lustte ik wel chocoladevlokken op mijn haring. Maar dat heb ik snel weer laten vallen. Ik heb het meer over volgordes van eten (altijd beginnen met de groentes, dan de aardappelen, dan het vlees want dat is het lekkerst), bij brood éérst rondom de korstjes opeten en dan pas naar het midden werken (het liefst zodat je een ronde vorm overhoudt). Melk is lekkerder uit een (groot) glas en nóg lekkerder door een rietje. Bij taart/vlaai niet aan de punt beginnen, maar achteraan bij de korst.
De belangrijkste regel blijft toch, bewaar het lekkerst tot het laatst.
Oh ik snij gewoon willekeurig, zonder na te denken, overal en nergensquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil gewoon iets hebben om naar toe te leven, moet er niet aan denken dat als je net je heerlijke stukje vlees op hebt, je nog aan je saaie groente moet beginnen
(hoewel ik groente an sich niet heel naar vind
, tenzij gekookte worteltjes ofzo, of erwtjes, of van die te lang gekookte zooi).
Dat is best een ernstig probleem hequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik snij gewoon willekeurig, zonder na te denken, overal en nergens
Doe je een beetje rustig aan Bosquote:
Ja tuurlijk maar wil dadelijk wel even de stad (of winkelcentrum) in. Kleerhangers nodig..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig aan Bos
Hier alles ok
De Action heeft goedkopequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar wil dadelijk wel even de stad (of winkelcentrum) in. Kleerhangers nodig..
Dit heeft op mij blijkbaar niet die indruk gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:35 schreef Bellatrix het volgende:
De Gelukkige Huisvrouw is op tijden eigenlijk best freaky.Met die zwarte jongen die haar ineens aankijkt.
In WWRY vond ik haar anders niet slecht hoorquote:
Ik insinueer ook niet dat ze later minder is geworden he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In WWRY vond ik haar anders niet slecht hoor
Ik werd toch ook al bang van die kut Scooby Doo in 127 Hours.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit heeft op mij blijkbaar niet die indruk gemaakt.
Why tell me why op de radio.
Van Anita?quote:
Zo was die film natuurlijk ook. Vól met Gristelijke ondertonen en verwijzingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vond ik ook, echt puur op een juiste en rustieke manier. Ofzo. Ben echt blij dat mijn compliment naar Carice overgekomen is.
KEVBDD klinkt als Knevel en Van Brink Dubbel Dik.
Die was ook engquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik werd toch ook al bang van die kut Scooby Doo in 127 Hours.
Our time is running outquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Als guilty pleasure. [kiltie plesjur]
Ja vooral psychisch. Kon me nergens toe zetten helaas.quote:
Succes met soppen!quote:
Ohhhhh, dus je kunt er echt full-to-the-max op los gaanquote:
Ik swaffel 'm helemaal kapotquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhh, dus je kunt er echt full-to-the-max op los gaan
Ik moet er nog wel een beetje om grinniken, een LG. Lekker huisvrouwtje. Sma!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Can you please see it through the fingers?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel een beetje om grinniken, een LG. Lekker huisvrouwtje. Sma!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Pisces nog altijd heel tof.
Einde mededeling.
Had je toen ook die zelfdrogende-zelfstrijkende broek aan? Mohhhhquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Thats me, dit weekend ook voorjaarsschoonmaak en heb laatst mn wilde lokken kort laten kappen met kekke highlights er in
Ja, met het onderste deel afgeritstquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je toen ook die zelfdrogende-zelfstrijkende broek aan? Mohhhh
In die tussentijd is ze er echt totaal niet minder op geworden he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Pisces nog altijd heel tof.
Einde mededeling.
Oh dan komen je kuiten zo goed uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, met het onderste deel afgeritst
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kon m'n braadvocht niet echt kwijt in de nasi.
Dat is idd een goeie tip voor mij en Erikquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd goed om een voorraadje op zak te hebben.
Ja die zijn voor mn leeftijd nog lekker stevig en je ziet heul geen aders, dus ik loop er graag mee te koop. Zo'n kekke driekwartsbroek vind ik ook echt fantastischquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan komen je kuiten zo goed uit
Mijn aders zie je bijna nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Aders zijn het juist dit voorjaar helemaal, als je de juiste patroontjes bezit.
In de zomer draag ik ze toch wel hoor. Op het werk daarentegen draag ik wel gewoon een lange broek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo'n korte broeken type. Scheelt weer.
Wat denk je dat het wordt Bos?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Nog een kwartiertje en dan PSV-Rangers. Spannend
Mwah... beetje leren nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Tombs! De agenda vrij voor vanavond?
Dat wordt ook drukquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Scheidsrechters zijn echt helden als ze kaarten uitdelen terwijl ze die niet bij zich hebben.
http://videa.hu/flvplayer.swf?v=UFDtcJdlImL9TqFC
Ok.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt ook drukMaar goed, gaat wel weer over
Gelukkig welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok.Nou ja, 's nachts kun je lekker rustig aan doen. Slapende.
Dat is goed in drukke tijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig welIk ga ook steeds maar vroeg naar bed
Oh maak me gekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb net zuurkool op, dus het hoeft niet perse.
Trustenquote:
Die had je er niet zelf neergelegd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net 6 pizza's op tv op tafel liggen, dit is een teken!
6?quote:
Nee, die ene van gister ligt nog te wachten, home-made bakplaatpizzaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt vast zo'n enorme vriezer waar een stuk of 22 pizza's liggen. Dan selecteer je, blijven er 6 over. En dan komt het zware denkwerk.
Ja ik denk dat je gelijk gaat krijgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, duidelijk. Maar het gaat je weer lukken niet te snacken denk ik.
Knorren op afstandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik half 3 wakker word dan zal ik mijn maag mee laten knorren.
Dan knor ik ook nog, dus je kunt dan gewoon instappenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de kans dat ik me dan omdraai is niet zo groot. Doe ik meestal 9 over het halve uur.
Neuh, dan lurk ik nog online op m'n mobiel en ben ik weer zo vertrokken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Een knorsessie van 9 minuten, dan heb je toch spijt dat je de pizza niet gehapt hebt.
Ja ik ben de tijd weer eens kwijt geraakt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel te laat, dan had je eerder moeten zijn!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej! Ik krijg direct zin in een Mexicano.
Spaar je de andere teams ook?quote:
Ja, ik spaar ze allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spaar je de andere teams ook?Ik heb er nog wel een paar, als je je adres pmt stuur ik ze naar je toe
Okee, ik snap hemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nog even met het posten tot maandag, Bos.
Ja daarom doe ik hierna even iets sfeerverhogenders lezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
Dan krijg je dat ook wel bij Haar naam is Sarah
Hoop ik met je mee! Ik kreeg er een rilling van all over m'n lijf vanmorgen. Toen ik de beelden zag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
En nu zie ik dat de sirenes in onder andere Oregon al afgaan wat betreft de tsunami, hoop dat dat mijn mensen daar bespaard blijft!
Ja! Precies, zo is het ook. Het is raar dat je het gaat opzoeken, maar je leert er alleen maar van, vergroot je wereld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En over de zware thema's qua films en boeken. Je weet dat het pijn doet als je het leest en toch begin je eraan, best fascinerend. En na een tijdje krijgt het een plek en zie je meer en meer van de pracht.
Ik heb altijd gezegd: wat mooi is doet vaak pijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En over de zware thema's qua films en boeken. Je weet dat het pijn doet als je het leest en toch begin je eraan, best fascinerend. En na een tijdje krijgt het een plek en zie je meer en meer van de pracht.
Pgrquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:14 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.bredavandaag.n(...)oners-anneville-laan
Fijn niet kunnen kakken
Precies waar ik woon
Niks gehoord hierover van de gemeente.
Groetjes terug naar Helliemondquote:
Hai die Lauraquote:
Laura is een hoerquote:
quote:
Das wel zuurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet ik.
Dit nog meegekregen LL?
http://nl.pokernews.com/n(...)ort-en-meer-6385.htm
Precies dit. Die vader ook met een kansloze poging door te doen alsof hij speelde.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel zuurMaar ook wel terecht
Je moet nu eenmaal meerderjarig zijn, maar je zal daar als 14/15/16/17 jarig knulletje ff 5 ton winnen en dat NIET krijgen
Er zal vast iets over instaan bij de gebruikersovereenkomst die je accepteert. Denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
Maarja, als ze het wel gaan uitkeren is er natuurlijk geen houden meer aan. Gewoon verdelen over de overige prijswinnaars maar ofzo. Want als Pokerstars ineens de helft van het prijzengeld houdt klopt het ook niet natuurlijk.
Ja, de ene is al gefaald, dat was de freeroll dus waagde ff een gokjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zal vast iets over instaan bij de gebruikersovereenkomst die je accepteert. Denk ik.
Ik heb je gevonden op PS.Mr NL.
Die dollar maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil je een keer heads-uppen tegen mij voor 1,10? Ik heb de powers om privetoernooien aan te maken. Wil ik je die dollar nadien ook wel terugsturen als je er niet zoveel op hebt staan.
Waar kan ik dat volgen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil je een keer heads-uppen tegen mij voor 1,10? Ik heb de powers om privetoernooien aan te maken. Wil ik je die dollar nadien ook wel terugsturen als je er niet zoveel op hebt staan.
Ok nice, plannen we wel op een avondje de komende week.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die dollar maakt niet uit hoor![]()
Is prima
Oh, ik kijk nog wel danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok nice, plannen we wel op een avondje de komende week.Zeg maar wanneer, plan ik hem in.
En Tombs, dan moet je de Pokerstars software downloaden en dan op een van onze pokeraliassen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |