Ik luf Mari, die lippenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
En Mari voor de poedertjes en de gloss!!!
Ik moet ff de Taco-Bella bonen laten zakken, daarna schuif ik naar voren en als ik eenmaal het gevoel te pakken heb dan sta ik bij jou en Bellaquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet teveel muurbloemen he. De Chuck Norris poster is al teveel tegenaan geschurkt.
Nee ik denk dat ik er zo een pizza in ga mikken. Ik heb nog een halve bakplaat zelfgemaakte liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Al een alternatiefje voor de pizza gevonden?
Jaquote:
Ga je op vakantie?quote:
Tof, hoe lang ga je naar Turkije?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Yep! En in de zomer denk ik naar Berlijn!
Een weekje.quote:
Lekkerquote:
Nom nomquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dry roasted pinda's, daarmee red ik me wel.
10.quote:
Okee, wel mooi streven denk ik. Want echt dik vond ik je niet..quote:
Nee dik ook niet. Maar dun ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, wel mooi streven denk ik. Want echt dik vond ik je niet..
Nee, klopt dat durf ik helaas niet te ontkennenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dik ook niet. Maar dun ook niet.
Daarom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt dat durf ik helaas niet te ontkennen
Oeh bah.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef omearos het volgende:
ik mag weer een hoop afvallen, gedumpt worden is eerst heel goed voor je lijn, maar later niet meer
Wat leuk Bos, ik wist niet dat je het hele album spaardequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Heb trouwens flink wat plaatjes kunnen plakken net. Ex-begeleidster had een flinke stapel. Ik denk dat ik er wel 50 heb kunnen inplakken.Van mijn clubbie moet ik alleen Maza nog
Is dat van een tijdje terug of heel recent?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef omearos het volgende:
ik mag weer een hoop afvallen, gedumpt worden is eerst heel goed voor je lijn, maar later niet meer
Ja, sinds de AH die actie heeft heb ik ieder jaar nog volop meegedaan. Alleen nu ik wat vaker bij de Jumbo kom, wil het dit jaar niet lukken en vorig jaar kreeg ik veel van medebewoners en ja die heb ik nu eenmaal 20 minder nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Bos, ik wist niet dat je het hele album spaarde
afgelopen voorjaar, ineens out of the bluequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat van een tijdje terug of heel recent?
Gaat lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Heb trouwens flink wat plaatjes kunnen plakken net. Ex-begeleidster had een flinke stapel. Ik denk dat ik er wel 50 heb kunnen inplakken.Van mijn clubbie moet ik alleen Maza nog
Ik heb hier nog gevraagd of iemand spaarde, als ik had geweten dat jij ze had willen hebben, dan had ik ze gestuurd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sinds de AH die actie heeft heb ik ieder jaar nog volop meegedaan. Alleen nu ik wat vaker bij de Jumbo kom, wil het dit jaar niet lukken en vorig jaar kreeg ik veel van medebewoners en ja die heb ik nu eenmaal 20 minder nu
Okee, helaas gemist, of ik kwam toen nog niet hier.. kan ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog gevraagd of iemand spaarde, als ik had geweten dat jij ze had willen hebben, dan had ik ze gestuurd.Ik had best veel pakjes.
Wel leuk dat je nu alsnog best een hoop bij hebt kunnen plakken.
Jezelf ook gunnen om het in kleine stapjes te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef omearos het volgende:
[..]
afgelopen voorjaar, ineens out of the bluemaar heb mijn leven nu alweer aardig op de rit, alleen mijn gewicht nog weer terug naar vroeger
Dat laatste zou goed kunnen Bosquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, helaas gemist, of ik kwam toen nog niet hier.. kan ook
Tja, lukt niet zo goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezelf ook gunnen om het in kleine stapjes te doen
Ik heb alles gemist, heb je standen voor me?quote:
Tottenham Hutspot - AC Maailand 0-0. (goed voor Spurs)quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist, heb je standen voor me?
Danke!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tottenham Hutspot - AC Maailand 0-0. (goed voor Spurs)
Schalke'04 - Valencia 3-1.
Jawohl!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |