quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik merk het aan mijn anus, die gaat wijdopen en er komt dunne poep uit, en een lintworm die er zelfmoord pleegt door met mijn dunne darm om zijn nek te bungeejumpen.
eigenlijk fout...maar ik kan em bijna helemaal meezingen. vind em mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef miieejj het volgende:
Wat vinden jullie van de poema's "mijn houten hart" ??
ik vind een andere versie mooier..quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk fout...maar ik kan em bijna helemaal meezingen. vind em mooi
oh ja, Veenstra twittert dat dit Ash is. natuurlijk! hoe kon ik dat vergeten. mooi
welke andere versie? van houten hart? is die er dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind een andere versie mooier..
ja, geen vlees dag is het vandaag.. ik heb me er niet aan gehouden
ah ja.. laatst was er toch z'n zoektocht op de t.vquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke andere versie? van houten hart? is die er dan?
een kikker?quote:
que? tell me more. ben wel benieuwd nlquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
ah ja.. laatst was er toch z'n zoektocht op de t.v.. ..
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesantquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
que? tell me more. ben wel benieuwd nl
Ik weet alleen dat er zo'n ontzettende gaylord heeft gewonnen, maar dat is wss niet specifiek genoegquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesant
.. 't is geen homo..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er zo'n ontzettende gaylord heeft gewonnen, maar dat is wss niet specifiek genoeg
Hij speelt in een musical. meer bewijs is niet nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
.. 't is geen homo..
die van joseph die is homo..(freek..)
meid! hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesant
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hij speelt in een musical. meer bewijs is niet nodig
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid! hoe kom je daar nou bij?
* 3rdRock pakt handtasje en zwaait er vrolijk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |