abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93877972
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft het dus geen nut om uit te gaan want ik kan me werkelijk niet voorstellen dat lelijke mensen hun partners ontmoeten tijdens het uitgaan.
Namens alle lelijke en normaal uitziende mensen op de wereld: bedankt.

Misschien moet je je lelijke vrienden eens vragen hoe zij het doen. :W
pi_93878003
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Namens alle lelijke en normaal uitziende mensen op de wereld: bedankt.

Misschien moet je je lelijke vrienden eens vragen hoe zij het doen. :W
Ik heb geen vrienden die zo lelijk zijn als ik.
pi_93878047
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben je dan echt zoveel lelijker dan die bebrilde tuinkabouter met stekels?
pi_93878103
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ben je dan echt zoveel lelijker dan die bebrilde tuinkabouter met stekels?
Of het nijlpaard
pi_93878158
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of het nijlpaard
Kan het me nauwelijks voorstellen en al zou het zo zijn, dan nog kun je daar weinig aan doen. De hele dag gaan lopen mokken helpt ook niet. Doen het nijlpaard ( :D ) en de tuinkabouter ook niet. Waarschijnlijk doen ze net alsof ze zichzelf helemaal geweldig vinden, maken ze daardoor een zekere indruk en hebben ze daardoor wel wat meer succes.
pi_93878182
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meesten hier best eerlijk... Ik snap niet goed waarom je jezelf naar beneden zit te praten. Ook al zou je lelijk zijn, dan nog... daar doe je niks aan en je kunt er dan maar beter het beste van maken.
Heb ik geprobeerd, lees mijn allereerste post dan nog maar eens in September 2010
26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Bijna 27 jaar geen normaal contact met vrouwen anders dan kassameisjes en zakelijke contacten op het werk. Ik heb er dus het beste van proberen te maken maar nu lukt dat niet meer.
Ik kan niet in mijn eentje meer leven. Ik kan er niet meer tegen dat ik 0,0 aandacht krijg van vrouwen en het is gewoon wreed dat er geen vrouw in Nederland bestaat die me ziet zitten.
En er valt helemaal niks aan te doen terwijl ik iemand ben die doorgaat totdat die bereikt heeft wat die wilt. Maar hier heb ik geen invloed op en het maakt me wanhopig kwaad.
pi_93878237
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik sta nu op het punt best wel pissig te worden op je. je bent niet lelijk, iedereen weet dat, alleen jij niet. Waarschijnlijk zeg je van mensen die net als jij, denken dat ze lelijk zijn terwijl ze dat niet zijn, dat ze niet lelijk zijn.

Of loop ik nu achter de feiten aan?
pi_93878479
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd, lees mijn allereerste post dan nog maar eens in September 2010
26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Bijna 27 jaar geen normaal contact met vrouwen anders dan kassameisjes en zakelijke contacten op het werk. Ik heb er dus het beste van proberen te maken maar nu lukt dat niet meer.
Ik kan niet in mijn eentje meer leven. Ik kan er niet meer tegen dat ik 0,0 aandacht krijg van vrouwen en het is gewoon wreed dat er geen vrouw in Nederland bestaat die me ziet zitten.
En er valt helemaal niks aan te doen terwijl ik iemand ben die doorgaat totdat die bereikt heeft wat die wilt. Maar hier heb ik geen invloed op.
Als je deze insteek blijft houden, gaat dat normale contact er ook nooit komen. Je kunt er dan voor kiezen om er of geen probleem van te maken of om gewoon proberen normaal te doen tegen vrouwen. I.p.v. de Big Bang Theory moet je maar eens the 40 year old virgin kijken. Die man maakte er nooit een probleem van en was gelukkig. Pas toen hij er een probleem van ging maken, voelde hij zich ongelukkiger. Zijn rare capriolen hebben weinig uitgehaald en pas toen hij weer normaal ging doen, leerde een dame kennen die later z'n vrouw werd...
pi_93878625
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je deze insteek blijft houden, gaat dat normale contact er ook nooit komen. Je kunt er dan voor kiezen om er of geen probleem van te maken of om gewoon proberen normaal te doen tegen vrouwen. I.p.v. de Big Bang Theory moet je maar eens the 40 year old virgin kijken. Die man maakte er nooit een probleem van en was gelukkig. Pas toen hij er een probleem van ging maken, voelde hij zich ongelukkiger. Zijn rare capriolen hebben weinig uitgehaald en pas toen hij weer normaal ging doen, leerde een dame kennen die later z'n vrouw werd...
Nee dat is te pijnlijk en confronterend om te zien. Bovendien geloof ik niet in sprookjes. Ik ga ook geen zelfmoord plegen Strawberry want ik ben namelijk al dood zo voelt het tenminste van binnen.
pi_93878739
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is te pijnlijk en confronterend om te zien. Bovendien geloof ik niet in sprookjes. Ik ga ook geen zelfmoord plegen Strawberry want ik ben namelijk al dood zo voelt het tenminste van binnen.
Het is vast niet confronterender dan hier de hele dag gaan lopen zeuren (sorry dat ik het zo zeg) dat je lelijk bent.
pi_93878806
quote:
Zieligerd.

Ik denk dat je eens echt leed moet meemaken in je leven om te waarderen wat je wel hebt. Is mij eens overkomen, mij ga je niet meer horen klagen over imperfectheden en onzinnig geleuter over het vinden van vrouwen tijdens het uitgaan.

Stop dan eens met uitgaan en benader vrouwen in een andere situatie waar je niet eerst en vooral op uiterlijk wordt beoordeeld.
Ron Paul 2012
pi_93878815
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan is het confronterend! Waarom moet dat perse slecht zijn?
pi_93878874
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef RJP95 het volgende:

[..]

Dan is het confronterend! Waarom moet dat perse slecht zijn?
Vaak is dat juist goed.
pi_93878935
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zieligerd.

Ik denk dat je eens echt leed moet meemaken in je leven om te waarderen wat je wel hebt. Is mij eens overkomen, mij ga je niet meer horen klagen over imperfectheden en onzinnig geleuter over het vinden van vrouwen tijdens het uitgaan.

Stop dan eens met uitgaan en benader vrouwen in een andere situatie waar je niet eerst en vooral op uiterlijk wordt beoordeeld.
Hij heeft echt leed meegemaakt, dus daar zou ik niet over beginnen...
pi_93879037
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zieligerd.

Is een vrij ernstige oogziekte erg genoeg voor je? Guess what, de geestelijke pijn van BDD is gewoon erger terwijl ik een oogziekte heb waaraan je langzaam blind kan gaan.
pi_93879097
Opvallend dat je begint over die oogziekte, terwijl het verliezen van naaste familie me erger lijkt.

Of misschien onderschat ik dan jouw oogziekte...
pi_93879144
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Opvallend dat je begint over die oogziekte, terwijl het verliezen van naaste familie me erger lijkt.

Het verliezen van familieleden verwerk je, een blijvende oogziekte raak je niet meer vanaf.
pi_93879198
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Laat ik maar niet over mijn oogziekte beginnen.
Ik heb mijn familie nooit gekend behalve mijn vader en zusje, Mijn zusje is overleden toen ik 17 was en ja dat vond ik erg maar laten we het maar bij BDD houden -.-.
pi_93879261
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het verliezen van familieleden verwerk je, een blijvende oogziekte raak je niet meer vanaf.
Sommige mensen verwerken dat nooit helemaal, maar je hebt een punt.
pi_93879321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Laat ik maar niet over mijn oogziekte beginnen.
Ik heb mijn familie nooit gekend behalve mijn vader en zusje, Mijn zusje is overleden toen ik 17 was en ja dat vond ik erg maar laten we het maar bij BDD houden -.-.
Kan je eenzaamheid ook te maken hebben met dat je nooit echt een familie gehad hebt?
pi_93879342
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sommige mensen verwerken dat nooit helemaal, maar je hebt een punt.
Dat klopt, maar het gros van de mensen weet het wel te verwerken. Uiteindelijk verliest ook iedereen familieleden en je moet toch verder. Een oogziekte kan tot in de lengte der dagen door blijven slepen. Maar goed, ook daar moet je het beste van maken natuurlijk.
pi_93879556
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is een vrij ernstige oogziekte erg genoeg voor je? Guess what, de geestelijke pijn van BDD is gewoon erger terwijl ik een oogziekte heb waaraan je langzaam blind kan gaan.
Ik ben geen psycholoog en geen dokter, maar heb toch de indruk dat je hier zelf wel 'n hand in hebt.
pi_93879576
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan je eenzaamheid ook te maken hebben met dat je nooit echt een familie gehad hebt?
Ja dat speelt wel een rol denk ik, maar ik ben het zo gewend dus ik kan het niet echt goed zeggen. Ik ben gewoon altijd gewend enkel negativiteit mee te maken daardoor voel ik me extra eenzaam.
pi_93879664
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wil nu niet de lompe botterik uithangen, maar went dat niet?
pi_93879999
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik wil nu niet de lompe botterik uithangen, maar went dat niet?
Of eenzaamheid went? Alleen als je geen behoefte hebt aan contact lijkt me...
Dan word je kluizenaar, maar dat is niet voor veel mensen en zeker niet voor Richard omdat hij er duidelijk wel behoefte aan heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')