abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:51:48 #211
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_93899111
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:50 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Of een terrasje pakken samen met je vrienden natuurlijk.
Kan, maar waarom zou je verplicht zijn om je naar elders te begeven om daar tegen hogere prijzen op een terrasje wat te drinken?

En als je nu helemaal niet iets wil drinken tegen betaling?
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:52:45 #212
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93899143
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:49 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Dat die bankjes vies zijn komt dus door die figuren zoals jij.
Nee, als het bankje nog schoon is ga ik er gewoon normaal op zitten. Wat denk je dat lekkerder zit? Een leuning in je rug of onder je kont?

Van de beetje oudere mensen hier snap ik het trouwens best als ze het niet zo op hangjongeren hebben, maar als je zelf een jong bent en je serieus zit te ergeren aan mensen die op straat een beetje chillen moet je echt je leven haten.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:53:38 #213
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93899178
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Kan, maar waarom zou je verplicht zijn om je naar elders te begeven om daar tegen hogere prijzen op een terrasje wat te drinken?

En als je nu helemaal niet iets wil drinken tegen betaling?
Wie heeft het over verplichten? Anyway, lijkt mij toch wat prettiger om in een cafe/bar of weet ik veel wat te zitten dan op die gure hoek van de straat.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_93899247
en dan zijn ze tenminste opgetieft met hun getunede kutscooters frikandelbroodjes energieblikjes en drankflessen
weg met dat tuig
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:56:29 #215
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_93899255
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Wie heeft het over verplichten? Anyway, lijkt mij toch wat prettiger om in een cafe/bar of weet ik veel wat te zitten dan op die gure hoek van de straat.
Nou ja, zij vinden van niet blijkbaar :)
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:57:24 #216
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93899282
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Nee, als het bankje nog schoon is ga ik er gewoon normaal op zitten. Wat denk je dat lekkerder zit? Een leuning in je rug of onder je kont?

Van de betere oudere mensen hier snap ik het trouwens best als ze het niet zo op hangjongeren hebben, maar als je zelf een beetje jong bent en je serieus zit te ergeren aan mensen die op straat een beetje chillen moet je echt je leven haten.
Of de teringzooi die ze 9 van de 10 keer achterlaten. Lege blikjes bier, lege chipszakken, overal teringzooi op de grond. Dan ziet mijn buurt/woning er ook gelijk minder uit.
Lawaai, stank van het blowen (al vind ik dat nog niet zo heel erg).
Ik haat mijn leven niet, ik haat hangjongeren niet, ik irriteer me aan de gasten voor mijn deur en op de hoek van mijn straat, tyfusstraal een eind op.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:01:16 #217
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93899440
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Of de teringzooi die ze 9 van de 10 keer achterlaten. Lege blikjes bier, lege chipszakken, overal teringzooi op de grond. Dan ziet mijn buurt/woning er ook gelijk minder uit.
Ik haat mijn leven niet, ik haat hangjongeren neit, ik irriteer me aan de gasten voor mijn deur en op de hoek van mijn straat, tyfusstraal een eind op.
Ga dan maar lekker bij de politie aankaarten dat ze jongeren met rust moeten laten die niet voor huizen chillen. Je wordt namelijk overal net zo hard gepakt en juist op de plekken waar mensen er niet echt last van hebben, weet de politie dat mensen chillen. Die gaan vervolgens daar patrouilleren om makkelijk boetes te scoren, dus dan kan je net zo goed in een portiek hangen (niet dat ik dat doe).
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:04:11 #218
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93899538
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ga dan maar lekker bij de politie aankaarten dat ze jongeren met rust moeten laten die niet voor huizen chillen. Je wordt namelijk overal net zo hard gepakt en juist op de plekken waar mensen er niet echt last van hebben, weet de politie dat mensen chillen. Die gaan vervolgens daar patrouilleren om makkelijk boetes te scoren, dus dan kan je net zo goed in een portiek hangen (niet dat ik dat doe).
Politie doet nergens iets aan hangjongeren, niet voor je deur, niet op het station.
Ik zie al die gasten 's avonds als ik terug kom van me werk op het busplein en in de stationshal staan. Datgene doen wat ik hierboven al omschreef. Er staat altijd zo'n politie busje of een auto.
Helaas komen ze er niet uit, ze zijn bang. Ze kijken alleen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:13:36 #219
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93899869
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Politie doet nergens iets aan hangjongeren, niet voor je deur, niet op het station.
Ik zie al die gasten 's avonds als ik terug kom van me werk op het busplein en in de stationshal staan. Datgene doen wat ik hierboven al omschreef. Er staat altijd zo'n politie busje of een auto.
Helaas komen ze er niet uit, ze zijn bang. Ze kijken alleen.
Onzin, ik ken niemand die regelmatig op straat chillt die nog nooit door de politie is lastiggevallen om te kijken of ze iets strafbaars deden. Alleen als je niet zoveel verkeerd doet is er niet zoveel om je op te pakken. Een jointje heb je snel weggestopt en verder is er weinig reden waarom je daar niet zou mogen zijn. Dat er dan mensen zijn die zich alleen al ergeren aan het feit dat je daar bent is hun probleem. Ik heb er toch geen last van, zoals ik net al zei de meesten hebben niet eens het lef om te groeten. :')
pi_93900322
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Ik haat mijn leven niet, ik haat hangjongeren niet, ik irriteer me aan de gasten voor mijn deur en op de hoek van mijn straat, tyfusstraal een eind op.
je kan ook gewoon effe vriendelijk vragen of ze alles in de prullenbak willen gooien. Als die er niet is zorg jij daar toch ff voor. Toen ik vroeger op straat hing waren we ook altijd wel voor dit soort rede vatbaar. Tenzij lui gelijk kk boos kwamen doen, dan wordt er gewoon de draak met je gestoken.
.
pi_93900614
Interessant topic :)

Wacht met smacht op reacties van seriouslady, die zijn om te gillen ;)
pi_93900708
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

je kan ook gewoon effe vriendelijk vragen of ze alles in de prullenbak willen gooien. Als die er niet is zorg jij daar toch ff voor. Toen ik vroeger op straat hing waren we ook altijd wel voor dit soort rede vatbaar. Tenzij lui gelijk kk boos kwamen doen, dan wordt er gewoon de draak met je gestoken.
Het feit dat je al moet vragen. :') Hooiiiii wil jij geen zakken chips op de straat gooien aub? Wel normaal vragen want anders oelala dan pakken we je . :')
Tieft gewoon een eind op voor de deur bij mensen en ruim uit jezelf je rotzooi op. :W
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:38:37 #223
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_93900825
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:12 schreef Serious.Lady het volgende:
wie heeft gezegt dat het stoer is ? Ik ken genoeg van zulke jongens en ze hebben gwn niks te doen meestal met ze alle beetje blowen enzo ,en we zijn niet als hollanders dat we gwn thuis een sigaret aan kunnen steken en met jann en allemaal naar bed kunnen
Dan gaan ze toch in de dierenstuin niets doen, zoals al die andere dieren?

(welke is nou je trollaccount?)
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:11:32 #224
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_93902165
Zie ze daar staan, heel stoer op een hoek,
chillend met hun homies met een afgezakte broek.
Of blowend in een park of een ondergezeken steeg.
Van buiten stoere jongens, maar van binnen o zo leeg.
Hangen er bij als een doorgesnoven zwerver,
tot de popo komt, de grote spelbederver.
Jongens, naar huis, ga toch naar je moeders!
En daar gaan ze, als lamgeslagen loeders.
Van binnen bloedend, van buiten woedend.
Die agent kan toch ook wel weten,
dat ze geen huis hebben en niets te eten?

:7
pi_93903608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
TS het heeft niks te maken met stoer zijn. Je wil gewoon rustig je jointje roken, biertje drinken en bijpraten met je maten Je gaat naar buiten bij gebrek aan beter. Als er een huis is waar je binnen kan chillen met een beetje grote groep doe je dat. Het is niet dat je per se op straat wil hangen, maar in mijn geval zijn niet al mijn maten 18, dus de coffeeshop gaat dan ook niet. Het is trouwens helemaal niet koud. Je bent toch een man TS? De reden om op de leuning te zitten en je voeten op het bankje is dat die bankjes soms vies zijn. Dan ga je toch niet met je kont in al die troep zitten of wel?

Wat ik trouwens wel grappig vind is het feit dat hier iedereen wat te zeggen heeft over hangjongeren. Het zijn zwervers, de meisjes zijn hoertjes en dat soort shit, maar wanneer je dan op straat zegt "hallo" loopt het merendeel met hoofd omlaag door in een stevige pas (en dat is niet eens alleen wanneer ik met een groep ben, als ik alleen ben gedragen velen zich net zo laf). Als jullie nou voortaan gewoon al die shit zeggen tegen een groepje dat je ziet hangen, willen ze misschien nog wel jullie alternatieven voor op straat hangen aanhoren. Of hebben jullie niet zo'n grote mond IRL?

[..]

_O-
Daar heb je toch hang-outs voor?
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:26:39 #226
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93905021
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Onzin, ik ken niemand die regelmatig op straat chillt die nog nooit door de politie is lastiggevallen om te kijken of ze iets strafbaars deden. Alleen als je niet zoveel verkeerd doet is er niet zoveel om je op te pakken. Een jointje heb je snel weggestopt en verder is er weinig reden waarom je daar niet zou mogen zijn. Dat er dan mensen zijn die zich alleen al ergeren aan het feit dat je daar bent is hun probleem. Ik heb er toch geen last van, zoals ik net al zei de meesten hebben niet eens het lef om te groeten. :')
Lul nou niet dat het onzin is, ik zie het toch gebeuren. Hele stationshal en het het busplein staat 's avonds vol. Samenscholing is dat. En dat is, voor zover ik weet, niet toegestaan. En wat die politie betreft op het station hier in Almere, die doen precies wat ik al eerder omschreef, geen meor.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:50:49 #227
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93906093
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Lul nou niet dat het onzin is, ik zie het toch gebeuren. Hele stationshal en het het busplein staat 's avonds vol. Samenscholing is dat. En dat is, voor zover ik weet, niet toegestaan. En wat die politie betreft op het station hier in Almere, die doen precies wat ik al eerder omschreef, geen meor.
Alleen als het in de APV staat en het is wel degelijk onzin wat je zei. De politie doet nooit iets tegen hangjongeren omdat jij ze ze nooit in het busje ziet gooien.
pi_93906221
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
Wtf is daar nou aan. het is fucking koud maar toch gaan ze met hun homeboys keihard 'chillen' op een muurtje in een of andere ondergezeken steeg. :')
Dus kk gewoon op naar binnen en ga niet op straat zitten stelletje paupers. Of zijn al je homies dakloos? ;(

[ afbeelding ]

Neem aan dat er hier op FOK! ook mensen zijn die dat doen dus misschien wil je ons uitleggen wat er stoer aan is om op straat te hangen als een of andere zwerver. :?
Hangen doe je in je jonge jaren, omdat je dan meestal beschikt over een vrij grote groep is het moeilijk om bij iemand thuis te zitten ivm de overlast die meestal het gevolg is van grote groepen mensen bij elkaar. Dus ga je lekker buiten staan. Mooie bijkomstigehden zijn dan de frisse lucht en het straatbeeld wat weer de nodige gesprekken uitlokt.
De meeste hangers stopppen meestal rond hun twintigste als ze onder de plak komen bij de wederhelft.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93906430
quote:
3s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef Lakitu het volgende:
Jullie zijn echt kk dom he :') niet iedereen heeft een enorm huis, dan is het vaak handiger om buiten te chillen, kom je ook nog eens meer mensen tegen.
Mensen ontmoeten is een vies woord onder de FOK autisten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 04:02:02 #230
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_93943681
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 13:11 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Zie ze daar staan, heel stoer op een hoek,
chillend met hun homies met een afgezakte broek.
Of blowend in een park of een ondergezeken steeg.
Van buiten stoere jongens, maar van binnen o zo leeg.
Hangen er bij als een doorgesnoven zwerver,
tot de popo komt, de grote spelbederver.
Jongens, naar huis, ga toch naar je moeders!
En daar gaan ze, als lamgeslagen loeders.
Van binnen bloedend, van buiten woedend.
Die agent kan toch ook wel weten,
dat ze geen huis hebben en niets te eten?

:7
U heeft talent.
pi_93943732
Er isniks stoers aan, gewoon beetje buiten zijn, chillen man. Beter beetje buiten zijn dan achter je pc zitten thuis. En ja meestal met paar vrienden thuis zitten elke avond is ook niet veel aan.

Nu is het weer er niet echt geschikt voor maar toch.
If not now, then when.
pi_94114702
Geen terechte klacht.
pi_94115319
onterechte klacht!
Het moet niet gekker worden!
pi_94405008
quote:
3s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef Lakitu het volgende:
Jullie zijn echt kk dom he :') niet iedereen heeft een enorm huis, dan is het vaak handiger om buiten te chillen, kom je ook nog eens meer mensen tegen.
Wij (ik iig niet ) zijn niet dom, maar als je geen groot huis hebt , dan ga je toch voor je eigen huis rondhangen?

of heb je geen stoep, achtertuin of wat dan ook?

De hangjeugd hier (klein dorp van 35.000 mensen ) hangt altijd op een plek waar pa en ma het niet kan zien van wat ze uitvreten.....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:47:06 #235
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94476615
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 04:02 schreef Muscle.N3rd het volgende:

[..]

U heeft talent.
:@
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:08:43 #236
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_94477584
Antiklacht : Hangouderen _O_
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:12:26 #237
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94477750
kk ts je weet niet we staan altijd te boien bij die c1000 weettog moge daar staan dus WAT WAT
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:25:01 #238
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_94489555
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef RickoKun het volgende:
kk ts je weet niet we staan altijd te boien bij die c1000 weettog moge daar staan dus WAT WAT
Google translate verslikte zich hierin. Wie maakt hier correct Nederland van?
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  woensdag 23 maart 2011 @ 01:32:36 #239
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94496773
cc ts you know not we stand always too boyen at that c1k knowthoug ma there stand so WHAT WHAT
  woensdag 23 maart 2011 @ 01:56:08 #240
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_94497085
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 01:32 schreef RickoKun het volgende:
cc ts you know not we stand always too boyen at that c1k knowthoug ma there stand so WHAT WHAT
Wat een lomp dik wijf in je UI
What is meant to be, will be.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')