Knap van je. Hoe is dat? Iets te moeten verkopen wat al 6 jaar onder de grond heeft gelegen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
In me vrije tijd verkoop ik je moeder
Ze kan beter alvast straatkranten gaan verkopen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Knap van je. Hoe is dat? Iets te moeten verkopen wat al 6 jaar onder de grond heeft gelegen?
zolang ze maar van de straat af zijn, is het prima tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Denk jij nou echt hangjongeren te veranderen ofzo? Veel geluk want dat gaat niet zo 1 2 3.
Of ze kunnen ook gewoon vandalisten worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef gamezz het volgende:
[..]
zolang ze maar van de straat af zijn, is het prima toch
quote:De Britse stad Mansfield gooit roze lampen in de strijd tegen samenscholingen van luidruchtige hangjongeren. Die lampen hangen op diverse plaatsen in de stad. De jongeren vinden dit helemaal niet leuk en blijven weg. De lampen worden normaal gezien gebruikt door dermatologen acné te bestrijden. "We werden al geruime tijd geconfronteerd met jongeren die hier rondhingen, lawaai maakten en alcohol dronken. De roze lichten hebben een groot verschil gemaakt," aldus Marianne Down, een van de inwoners van Mansfield, tegen de plaatselijke krant Chad. "Er zijn minder samenscholingen en de mensen voelen zich weer veilig, vooral 's nachts." Op vlak van het bestrijden van samenscholingen van adolescenten is Groot-Brittannië is een van de voorlopers in het bestrijden van samenscholingen van adolescenten. Zo werd enige tijd geleden de Mosquito geïntroduceerd. Die zendt ultrasonische stralen uit die enkel door jongeren gehoord worden. De Mosquito is al in verschillende steden in het land geïnstalleerd
Die meisjes zullen dat alleen maar leuk vinden.quote:
Excuses...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Knap van je. Hoe is dat? Iets te moeten verkopen wat al 6 jaar onder de grond heeft gelegen?
Spijbelen is vrije tijd?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat een logica dit. Dus zij kan niet studeren als ze in haar vrije tijd buiten aan het chillen is?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef Taartjeh het volgende:
Als ik uit school ben wil ik eigelijk wel zo snel mogelijk naar huis. Er zijn mensen die dan nog voor de poort blijven hangen. Dat snap ik dan ook al weer niet.
Ik snap het gewoon niet het hele woord chillen.
Voor mij is dat een heel ander begrip.
Dat is nou vaak het hele probleem juistquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Core2 het volgende:
Boeiend, zolang ze anderen er niet mee lastig vallen en hun shit opruimen.
Wie zegt dat dit onder schooltijd gebeurt dan?quote:
Zal niet bij iedereen gebeuren maar bij een hoop wel, ik zie het in mijn omgeving.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit onder schooltijd gebeurt dan?
Ik heb geen idee wat ze leuk vinden aan buiten rondhangen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
Wtf is daar nou aan. het is fucking koud maar toch gaan ze met hun homeboys keihard 'chillen' op een muurtje in een of andere ondergezeken steeg.![]()
Dus kk gewoon op naar binnen en ga niet op straat zitten stelletje paupers. Of zijn al je homies dakloos?![]()
[ afbeelding ]
Neem aan dat er hier op FOK! ook mensen zijn die dat doen dus misschien wil je ons uitleggen wat er stoer aan is om op straat te hangen als een of andere zwerver.
kan je dat ruiken of iemand wel of geen les hebt ??quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Zal niet bij iedereen gebeuren maar bij een hoop wel, ik zie het in mijn omgeving.
Wat ben jij een tering mongeaulquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kan je dat ruiken of iemand wel of geen les hebt ??
Was het maar net zoals voeger: van 8.30 uur t/m 16.00 uur op school zitten met niets geen tussen uur te hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kan je dat ruiken of iemand wel of geen les hebt ??
Wat dat betreft heb ik minder te klagen dan de rest, bij mij staan ze niet de hele avond in de straat. Na een tijdje vertrekt het zooitje naar Almere CS om daar bij de bushaltes en in de stations hal te blowen, bier te zuipen, meisjes lastig te vallen en uiteraard overdreven veel lawaai te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
Was het maar net zoals voeger: van 8.30 uur t/m 16.00 uur op school zitten met niets geen tussen uur te hebben.
Nu zijn er schijnbaar zo vaak tussenuren voor de leerlingen en dan zijn erbij die misschien wel van school durven te gaan?
Hier is het overigens altijd 's avonds prijs met de hangjeugd
Ja maar die busschauffeur die vraagt er natuurlijk ook om he!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik minder te klagen dan de rest, bij mij staan ze niet de hele avond in de straat. Na een tijdje vertrekt het zooitje naar Almere CS om daar bij de bushaltes en in de stations hal te blowen, bier te zuipen, meisjes lastig te vallen en uiteraard overdreven veel lawaai te maken.
Om op de terugweg naar huis de buschaffeur nog even op z'n bek te timmeren omdat ie 3 euro vraagt voor het nacht kaartje. Hoe durft ie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |