dat klinkt niet eens zo gek! of een straf- of werkkamp waar ze leren iets te betekenen voor de maatschappijquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen dan? Alle jongeren opsluiten in een concentratiekamp?
ha ja nou wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
haha volgens mij ben jij degene die niet van ze af komt geloof mij hun lachen zich kapot !!
Jij hebt te vaak de Nederlandse les overgeslagen. Was je zeker in de bibliotheek... Oh wacht, op straat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
haha volgens mij ben jij degene die niet van ze af komt geloof mij hun lachen zich kapot !!
Ik wil sociologie gaan studerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
Serieus.lady, wat wil je later worden?
WTF denk je dan wel dat ze later worden? Als hangjongeren opgesloten worden zou ik 100% later de criminaliteit in gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
dat klinkt niet eens zo gek! of een straf- of werkkamp waar ze leren iets te betekenen voor de maatschappij
Chill is afgeleid van windchill = koude wind.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat heb ik wel. Kou leiden enz. Is dus echt niet chil..
En je weet dat dit niet kan op straat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Ik wil sociologie gaan studeren
Op de daklozenuniversiteit zekerquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
een jaartje dicipline training in een werkkamp lijkt mij een prima oplossingquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
WTF denk je dan wel dat ze later worden? Als hangjongeren opgesloten worden zou ik 100% later de criminaliteit in gaan.
Dat weet ik daarom doe ik me best op school.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En je weet dat dit niet kan op straat?
Nee hoor, al die dakloze vrienden van haar moeten straks toch psychische hulp krijgen.quote:
Onder het bureau van de meester?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Dat weet ik daarom doe ik me best op school.
Denk jij nou echt hangjongeren te veranderen ofzo? Veel geluk want dat gaat niet zo 1 2 3.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
een jaartje dicipline training in een werkkamp lijkt mij een prima oplossing
hier leren ze juist om niet de criminaliteit in te gaan
je best om niet gesnapt te worden bij het spijbelen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Dat weet ik daarom doe ik me best op school.
Ze is een hoertje van de straat he denk er om.quote:
*Verplaatst bureau naar de straat*quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze is een hoertje van de straat he denk er om.
K ga je vader zeggen dan krijg je huisarrest!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
In me vrije tijd verkoop ik je moeder
Wat een logica dit. Dus zij kan niet studeren als ze in haar vrije tijd buiten aan het chillen is?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En je weet dat dit niet kan op straat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |