abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94109991
Sterkte en beterschap Rewimo.

Livelink wat moeilijk :* Ik hoop dat er meer begrip komt.

De "supernanny" was er weer vandaag. Kim heeft zich van haar slechtste kant laten zien.
Ze had door dat het enorm uitdagen was en vooral om te kijken wat er zou gebeuren omdat ze er was. Wat ze wel raar en zorgelijk vind is dat Kim ook niet reageert/luistert naar haar.
Verder vond ze dat ik heel goed overal op reageerde. Kim is in een dik uur wel 3x naar de gang geweest. Gelukkig ging het tussendoor wel goed en kon ze ook nog leuk vertellen over school en Boddaert.

Ze mocht de koffer mee en daarin moest ze dan 5 dingen stoppen wat ze leuk vind om daar over te vertellen. Een soort spreekbeurt. Dat ging goed.
En verder is er donderdag de midweekshow, optreden met de klas. Ik ben ZO benieuwd! Ze heeft het er veel over en zingt de liedjes en doet pasjes. Ze is iig een bloembolletje.
pi_94118198
Toen ik de naam Livelink las las ik eerst lieveling....

Maar Livelink, wat is er aan de hand met Job? (als je het wilt vertellen it is)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 14 maart 2011 @ 22:39:45 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94121174
Karin, het is niet zo heel spannend. Job heeft een behoorlijke gedragsstoornis. Dat wordt met de jaren steeds erger, met name in de wintermaanden. Dus afgelopen maanden is het helemaal mis gegaan. Zowel thuis als op school ging het helemaal niet goed.
Het is dus niet zo gek dat andere ouders daar op reageren. Het is alleen ook niet iets wat je heel snel hebt opgelost. Dus het briefje zal iets zijn in de trant dat er een zorgtraject is gestart rond Job. En dat andere ouders hem meemaken als hij op zijn slechtst is (bij wegbrengen en ophalen). In die drukte ontspoort hij regelmatig. Zij zien hem helaas nooit op de momenten dat hij gewoon rustig en geconcentreerd in de klas aan het werk is. Gelukkig zijn die momenten er ook.
De brief wordt inderdaad door de directie opgesteld, Moonah. Het wordt geen brief van onszelf aan de andere ouders.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:43:02 #54
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94165201
Pff, Livelink, wat een stap. Maar wel goed. Uitleg is zo belangrijk, daar kweek je inderdaad begrip mee. Sterkte.

Meike en Thies het zo naar hun zin op school. Dat moet toch wel een heerlijk gevoel geven bij je.

Rewimo, zwaar weekje voor de boeg. Ik dacht inderdaad ook aan luisterboeken. Maar tekenen is ook lekker om te doen.

Het niet willen jinxen (inderdaad 'de goden verzoeken') is me niet gelukt. Gisteravond ging Maud helemaal over de flits. In haar slaap (heb ik vanochtend gemerkt, want ze wist niets meer). Pijn had ze en niet zo'n beetje ook. Ze lag te kronkelen en te kermen. En ik kon in eerste instatie de oorzaak niet vinden. Bleek dat ze wormen heeft. Rest onder spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nu nog meer handen wassen enz. En toen ik ze vanavond naar bed bracht werd ik toch een beetje boos van binnen. Blijkbaar was er eentje op school die dacht dat ie grappig was. Ze had overal zand tussen d'r billen. Verschrikkelijk. Alles rood en geiriteerd. Dus maar even met doekjes schoongemaakt en ingesmeerd. (Ja, mama....x heeft met zand gegooid).
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 21:47:18 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94165543
wat zielig chacama.
nagels kort houden helpt ook.
is het een kuur die in een keer helpt of moet je nog een herhaling doen?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:50:30 #56
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94165827
Ja, dat doet ze gelukkig (of helaas) zelf. Ze scheurt d'r nagels af. Ik kan ze niet kort genoeg knippen en dan nog zegt ze dat ze scherp zijn. Moet denk ik maar gaan vijlen. Kuur is 2x. Nu en over 14 dagen nog eentje. Staat op de kalender genoteerd anders vergeet ik het zeker.
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 21:52:18 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94165968
luca is vorige week aangemeld voor het voortgezet onderwijs. nu moeten we afwachten of hij wordt toegelaten of dat er geloot gaat worden :{
stom systeem :(
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:53:14 #58
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94166038
pfff, dat lijkt me echt rot. wanneer horen julie iets?
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 21:54:29 #59
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94166131
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef chacama het volgende:
Ja, dat doet ze gelukkig (of helaas) zelf. Ze scheurt d'r nagels af. Ik kan ze niet kort genoeg knippen en dan nog zegt ze dat ze scherp zijn. Moet denk ik maar gaan vijlen. Kuur is 2x. Nu en over 14 dagen nog eentje. Staat op de kalender genoteerd anders vergeet ik het zeker.
gelukkig werkt het spul wel snel, ze is in ieder geval snel van de jeuk af.
heb je fleur ook gecontroleerd? het is vreselijk besmettelijk
(ik heb er vandaag toevallig les over gehad op school)
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 21:57:11 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94166335
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef chacama het volgende:
pfff, dat lijkt me echt rot. wanneer horen julie iets?
geen idee. we moesten 3 keuzes opgeven. twee had ik wel, de derde optie had ik eigenlijk niet, dus zomaar een school uit het boekje getrokken.
wat nou schoolkeuze als je eigenlijk niets te kiezen heb? noem het dan de schoolloterij :{
pi_94166392
Wat sneu voor Maud!! Jeetje, helemaal als je die dingen ziet kruipen....
Meike heeft ook weleens een kuur gehad, ze klaagde mij te vaak over jeuk daar, dat ik voor de zekerheid een kuurtje heb gegeven toen.

Lady wrb, zijn daar zelfs al lootsystemen voor joh? Jee....en als hij niet wordt ingeloot? Dan moet hij naar een school buiten je woonplaats?
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 21:59:22 #62
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94166508
idd,maar zover gaat het hoop ik niet komen
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:06:37 #63
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94167063
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

gelukkig werkt het spul wel snel, ze is in ieder geval snel van de jeuk af.
heb je fleur ook gecontroleerd? het is vreselijk besmettelijk
(ik heb er vandaag toevallig les over gehad op school)
ja die heb ik gecontroleerd. Maar ik vroeg me af of je het sowieso kunt geven. Ik bedoel kan het kwaad als ze ze niet heeft om het spul te geven. (krijg spontaan zelf jeuk)
Wat rot van die loting zeg. Ik duim!
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 22:11:42 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94167553
ik denk dat ik het zou doen. voor je het weet blijven ze elkaar besmetten over en weer
pi_94168440
chacama heel vaak word zelfs geadviseerd om het hele gezin te behandelen. Als fleur verder goed gezond is kan het zeker geen kwaad zo'n kuur.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:30:39 #66
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_94169095
Ik was nogal een zandhappertje vroeger :') en heb dus regelmatig zo;n kuurtje gehad ( en wat vond ik die tabletjes altijd lekker :9 ) Bij ons kreeg dan ook het hele gezin het :Y
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_94170007
Als de een hier het heeft krijgt de ander het ook meteen preventief, is voor hen en ons een stuk prettiger om niet 's nachts met een huilend en gillend kind te zitten dat je niet echt kunt helpen :{
pi_94179782
Jongste hier heeft het regelmatig, oudste nog nooit gehad. Dus jongste krijgt nu preventief 1x per maand een dosis. Das genoeg volgens de huisarts

Lady ik vind het zo vreemd dat jullie niet zelf kunnen kiezen, maar dat je school aan de hand van jou keuzes kiest. Ook dat jullie niet zelf in schrijven, t is juist voor het kind zo leuk.

Succes met wachten, wij duimen voor keuze 1
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 maart 2011 @ 12:24:41 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94186829
Ik heb hier een hele stoere vent 8-)

Christan had een soort moedervlek/wratachtige plek onderaan zijn neus. En daar wilde hij graag vanaf. Hij kreeg er nogal eens opmerkingen over op school en bovendien werd het ding steeds groter.

Vandaag zijn we naar de dermatoloog geweest (hij mag niet naar school vanwege die val dus dat kon nu mooi) en die heeft het plekje weggebrand. Christan durfde eerst niet, toen de dokter zei dat de prik behoorlijk zeer deed maar even later nam hij toch het besluit om het te doen. Ondanks pijn en tranen heeft hij zich heel goed gehouden en voorlopig is dit het resultaat:

Met pleister erop, na een dag of 10 moet het korstje eraf vallen en als het goed is zie je er dan vrijwel niets meer van.

Ik ben heel erg trots op hem dat hij zich zo goed heeft gehouden ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94189767
Stoer van Christan....!

Livelink, wat verdrietig voor Job en jullie, heeft hij in de klas verder wel vriendjes?

Zooo Meike haar eerste feestje komt er ook al aan, haar juf gaat trouwen...!
iemand nog leuke ideeen?
Ze wou graag dat de kindjes van haar klas komen, we willen nog iets gaan kopen en maken met de kinderen, en een juf van een andere klas wil een liedje/dansje gaan aanleren...
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:03:13 #71
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_94204128
Karin,

• Alle kinderen bellen laten blazen ..

• Je hebt ook van die flexibele bogen..
Daar allemaal ballonnen en slingers aan hangen, en als de juf naar buiten komt haar daar onderdoor laten lopen ..

• Alle kinderen een roos met daaraan een tekening/kaartje oid geven..

Misschien heb je ook iets aan deze ideetjes!

[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstebuiltje op 16-03-2011 20:10:04 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:34:59 #72
37150 livelink
pi_94205885
Zeker stoer van Christan! Katja heeft ook een keer zo'n wratje weg laten halen van haar ooglid, maar het deed zo'n pijn dat we haar waarschijnlijk nooit meer zo ver zullen krijgen ;(

Karin, gelukkig heeft Job nog wel vriendjes. Eén vriendje vanaf groep 1, die blijft hem trouw in goede en slechte tijden. Andere kinderen blijven weg als het slecht met Job gaat, maar gaan gewoon weer met hem spelen als het weer beter met hem gaat, gelukkig. Deze week gaat het goed en hij heeft maandag bij een meisje uit zijn klas gespeeld en vandaag heeft een jongetje uit zijn klas bij ons gespeeld.
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:28:03 #73
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94209411
Fleur krijgt hem preventief. Als het geen kwaad kan... gewoon het zekere voor het onzekere.

Fijn dat Job in elk geval wel nog vriendjes heeft anders zo het helemaal verdrietig zijn allemaal.

Bellenblazen is sowieso altijd erg leuk om te doen. En misschien is een schilderij leuk om te geven of servies dat de kindjes geschilderd hebben, vind ik ook leuk om te geven (en te krijgen). Of een mooie wensboom, waar nu dan iets aanhangt van de kindjes een tekening of van elk kind een gekleurd handje. En dan een klein boompje (bv. een magnolia stellata) gebruiken ervoor. Die kan ze dan planten en als herrinering houden.
pi_94213789
Thanks Rijstebuiltje en Chaca, waar kun je die flexibele bogen halen?
Een boompje vind ik ook een leuk idee.
Bellenblazen hadden we ook al in gedachten inderdaad, iemand had het ook over rijst gooien, maar geloof dat niet alle bruidjes daar zo van gecharmeerd zijn.

Livelink, dat is in ieder geval fijn, dat hij nog wel vriendjes heeft, en dat ze hem niet laten vallen! Het lijkt me zo naar om te zien wanneer hij een slechte dag heeft :{ naar voor hem, en voor jullie.... :*
pi_94217045
Stoer van Christan!

We hebben een 10 minuten gesprek gehad van een uur. ;)
Heel duidelijk alles besproken. Duidelijk kunnen zien dat Kim zover achter loopt.
School vind ook dat Kim beter af is op het speciaal onderwijs.
Op zich gaat het verder wel goed, ze daagt wel weer enorm uit maar juf gaat er goed mee om.
Ze vind de kralenplank heel leuk, doet dat op haar eigen manier. Ze tekent nu rondjes, en houd het potlood op de juiste manier vast. Daar zijn we al tig maanden mee bezig.
We moeten de uitslag van de iq test nog afwachten, als die binnen is gaan we de aanvraag voor speciaal onderwijs doen. En dan maar hopen dat het wordt goedgekeurd.
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 22:38:56 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94217710
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Thanks Rijstebuiltje en Chaca, waar kun je die flexibele bogen halen?
Een boompje vind ik ook een leuk idee.
Bellenblazen hadden we ook al in gedachten inderdaad, iemand had het ook over rijst gooien, maar geloof dat niet alle bruidjes daar zo van gecharmeerd zijn.

Livelink, dat is in ieder geval fijn, dat hij nog wel vriendjes heeft, en dat ze hem niet laten vallen! Het lijkt me zo naar om te zien wanneer hij een slechte dag heeft :{ naar voor hem, en voor jullie.... :*
bogen kan je toch gewoon maken van elektriciteitsbuis die je dan versiert?

en volgens mij mag je niet in alle gemeentes met rijst gooien
pi_94226642
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

bogen kan je toch gewoon maken van elektriciteitsbuis die je dan versiert?

en volgens mij mag je niet in alle gemeentes met rijst gooien
en kijk ook uit met confetti... leuk maar ook daar kun je een gepeperde rekening voor krijgen als bruidspaar

Ingrid balen dat ze zover achter loopt, hopenlijk krijgt ze een plekje op een fijne school
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:24:10 #78
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_94229707
175 euro in de gemeente hier voor confetti, rijst of zulks... Het enige wat hier mag kosteloos is ballonnen oplaten en bellenblazen. In elk geval iets wat wegwaait.

Ingrid wat jammer dat ze zo achterloopt maar dat is een sbo wel een plekje waar ze beter op haar plekje is waarschijnlijk.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:45:23 #79
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94234399
bloemblaadjes strooien, mag dat wel?

ingrid fijn dat jullie goed de tijd konden nemen om kim's functioneren op school te bespreken. en als 't speciaal onderwijs beter voor haar is, dan is 't ook maar goed om die overgang zo snel mogelijk in gang te zetten. succes!
in de haak.
pi_94235556
Ja ik hoop maar dat de commissie dat ook vind en dat we niet van alles nog moeten proberen. En dat er geen wachtlijst is voor de school.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:29:15 #81
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94235938
ach, als die er wel is valt ie misschien wel te overbruggen. het is toch niet direct een onhoudbare situatie nu?
in de haak.
pi_94236057
Dat is ook wel zo. Ze gaat dan volgend schooljaar gewoon weer naar groep 2.
pi_94242331
Vanmiddag hadden ze de midweekshow. Het was leuk.
Kim vond het wel spannend zo te zien, wist volgens mij niet heel goed wat ze met zichzelf aan moest.
Kan ik me goed voorstellen, zo druk en onoverzichtelijk.
Maar ze deed het goed als bolletje. Dansje ging ook goed. Wel zonder hoed, dat wilde ze echt niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ingrid_ op 17-03-2011 16:11:15 ]
pi_94254217
Och dat is dan best heftig voor Kim, maar knap dat ze het toch maar even gedaan heeft!

Thanks voor de bruiloftstips, ik ga ze meenemen in de voorbereidingen!!
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:56:46 #85
37150 livelink
pi_94266923
Ze zit er wel mooi geconcentreerd bij, Ingrid. Leuke foto :Y
pi_94282505
Meike werd vanmorgen al met rode wangen wakker....en voelde wat warm, maar ze voelde zich niet ziek, en ze wilde toch wel erg graag naar school. Nou ja proberen maar dan!
Een uurtje later belde de juf al, dat ze steeds moest huilen en klaagt over buikpijn.
Heb haar meteen maar weer opgehaald.
Ze ligt nu onder een dekentje, pluk van de petteflet te kijken....
Maar die buikpijn, daar horen we haar de hele week al over....misschien een virusje te pakken?
pi_94282575
Morris is gisteren ook thuisgebleven met buikpijn. Vandaag niks meer aan de hand gelukkig.
Ik heb inmiddels geen idee meer of het allergie of een virusje is -O-
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_94284154
Hmm ze vraagt net of ze op de trampoline mag....zo ziek is ze dus niet
pi_94305567
Virus gaat wel rond hoor ik op het schoolplein, heb ik ook ineens last van.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:20:05 #90
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94310659
Wat een lekker gespannen koppie van Kim O+

Beterschap met Meike. Met kinderen gaat het sowieso met vlagen. Dat heb ik hier ook. Dan denk ik ook...net was je nog ziek....

Fleur heeft een slaapfeestje.... ohoh spannend, maar ze had er zoveel zin in. Ben benieuwd wat ze morgen allemaal te vertellen heeft. En ze heeft een ripstick gekregen....met de voorwaarde dat ze ook voor d'r c-diploma gaat. oh, en ze is weer verwend door opa. Ze heeft schoenen met 'hakjes' en toffe sneakers gekregen. Gisteren dus met een stralend meisje thuis gekomen. Soms is shoppen wel het geheim voor wat flonkerende oogjes. En nog meer nieuws: na de grote vakantie gaat ze beginnen met klarinet-les. Ook daar ziet ze naar uit. Het wordt een echt klein dametje.

Maud fietst op haar grote fiets en ze is zooooo super trots op zichzelf dat ze het kan. Ze straalt dan gewoon. Zal eens kijken of ik d'r op de foto kan krijgen. En dat kleine meisje wordt ook groot. Ze straalt gewoon "kleuter" uit. Het is geen klein mupke meer... in elk geval niet in doen en laten, wel in kroelen en knuffelen.

edit: 22:15 de telefoon gaat. Fleur wil toch liever naar huis en in d'r eigen bedje slapen..... mijn klein prupke O+

[ Bericht 8% gewijzigd door chacama op 18-03-2011 22:24:26 ]
  zaterdag 19 maart 2011 @ 10:33:24 #91
37150 livelink
pi_94326695
Ze zijn ook nog best wel jong voor een slaapfeestje. Fijn dat het allemaal zo lekker gaat, Chacama!

Is Christan zijn niks-doen-week een beetje goed doorgekomen?

Hier gaat het momenteel lekker. Job is helemaal tot rust gekomen en daarmee wij allemaal. Hij zit nu op een sport BSO twee dagen per week. We waren wel een beetje bang omdat we daarmee weer een verandering in zijn patroon aanbrachten, maar we hebben hem al van zwemmen af moeten halen omdat dat echt niet meer ging en hij heeft wel echt veel behoefte aan beweging.
Op de sport BSO hebben ze een grote gymzaal en wat sportvelden tot hun beschikking en veel bewegingsvrijheid. Ze hebben hem een stukje veld toegewezen waar hij uit mag razen als het even mis gaat, maar ik geloof niet dat hij het al nodig heeft gehad.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 maart 2011 @ 10:41:40 #92
13151 crew  Rewimo
pi_94326862
Dat klinkt goed, livelink :) Sporten is natuurlijk heerlijk, lekker bezig zijn, moe worden.

Christan is de week aardig doorgekomen. Hij heeft een wagonlading tekeningen geproduceerd :D

We hebben afgesproken dat hij vandaag weer even tv mag kijken (geen tekenfilm maar een programma dat we graag samen kijken) en dat hij morgen weer een poosje mag DS-en :) Beetje rustig aan opbouwen. Maandag mag hij weer naar school.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94338429
Hier ook een zieke... oudste heeft griep. Overal pijn (mam t lijkt wel alsof dr vannacht een vrachtwagen over mij heen heeft gereden) en hoge koorts, keelpijn en licht verkouden. Hangt alleen op de bank en leest niet dus die is echt ziek.

Beterschap voor ale ander zieken
pi_94338933
Hoi!

Ik kom hier niet vaak, maar ik wilde even melden dat ik een speurtocht aan het uitzetten ben voor de kinderfeestjes van mn dochters van 9 en 10 :@ O+

O en beterschap voor alle zieken, als ze wat groter zijn is het minder vervelend dan bij die hele kleintjes, maar het blijft rot...
compact en kleverig.
pi_94344419
Een speurtocht.....leuk!

Meike is nu toch wel ziek, vanmiddag ontstonden er echt koortswangetjes, en vanavond had ze 38.9....
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:15:27 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_94345651
Ach die Kim.....
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:30:29 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94346308
Beterschap met Meike dan...

En Christan, mag ik een kunstwerk van je zien?

Speurtocht is zooo leuk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 maart 2011 @ 21:29:05 #98
13151 crew  Rewimo
pi_94349085
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef chacama het volgende:
Beterschap met Meike dan...

En Christan, mag ik een kunstwerk van je zien?

Speurtocht is zooo leuk!
Beterschap voor Meike!

En hier is een van de tekeningen, hij tekent vooral Mario op het moment:

zaterdag 19 maart 2011 @ 21:41:10 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94349599
hahaha wat grappig; als je niet mag DS-en, dan het maar tekenen. :D ^O^ en mooi gelukt, christan!
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 maart 2011 @ 21:45:34 #100
13151 crew  Rewimo
pi_94349799
Ja, je moet wat hè :D Vandaag mocht ie weer een poosje DS-en gelukkig ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')