SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu nog meer handen wassen enz. En toen ik ze vanavond naar bed bracht werd ik toch een beetje boos van binnen. Blijkbaar was er eentje op school die dacht dat ie grappig was. Ze had overal zand tussen d'r billen. Verschrikkelijk. Alles rood en geiriteerd. Dus maar even met doekjes schoongemaakt en ingesmeerd. (Ja, mama....x heeft met zand gegooid).
gelukkig werkt het spul wel snel, ze is in ieder geval snel van de jeuk af.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef chacama het volgende:
Ja, dat doet ze gelukkig (of helaas) zelf. Ze scheurt d'r nagels af. Ik kan ze niet kort genoeg knippen en dan nog zegt ze dat ze scherp zijn. Moet denk ik maar gaan vijlen. Kuur is 2x. Nu en over 14 dagen nog eentje. Staat op de kalender genoteerd anders vergeet ik het zeker.
geen idee. we moesten 3 keuzes opgeven. twee had ik wel, de derde optie had ik eigenlijk niet, dus zomaar een school uit het boekje getrokken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef chacama het volgende:
pfff, dat lijkt me echt rot. wanneer horen julie iets?
ja die heb ik gecontroleerd. Maar ik vroeg me af of je het sowieso kunt geven. Ik bedoel kan het kwaad als ze ze niet heeft om het spul te geven. (krijg spontaan zelf jeuk)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig werkt het spul wel snel, ze is in ieder geval snel van de jeuk af.
heb je fleur ook gecontroleerd? het is vreselijk besmettelijk
(ik heb er vandaag toevallig les over gehad op school)
bogen kan je toch gewoon maken van elektriciteitsbuis die je dan versiert?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Thanks Rijstebuiltje en Chaca, waar kun je die flexibele bogen halen?
Een boompje vind ik ook een leuk idee.
Bellenblazen hadden we ook al in gedachten inderdaad, iemand had het ook over rijst gooien, maar geloof dat niet alle bruidjes daar zo van gecharmeerd zijn.
Livelink, dat is in ieder geval fijn, dat hij nog wel vriendjes heeft, en dat ze hem niet laten vallen! Het lijkt me zo naar om te zien wanneer hij een slechte dag heeftnaar voor hem, en voor jullie....
en kijk ook uit met confetti... leuk maar ook daar kun je een gepeperde rekening voor krijgen als bruidspaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bogen kan je toch gewoon maken van elektriciteitsbuis die je dan versiert?
en volgens mij mag je niet in alle gemeentes met rijst gooien
Beterschap voor Meike!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef chacama het volgende:
Beterschap met Meike dan...
En Christan, mag ik een kunstwerk van je zien?
Speurtocht is zooo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |