abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 10:10:02 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_94084113
Arwen heeft de houten baan en een zut treinen erbij ;) en een thomas dekbed.. alle kleine thomasboekjes, een paar grote thomas boeken.. een thomas paraplu.. een thomas badponcho.. een thomas rugtas een thomas thermostasje.. de thomas bewaarbakjes zijn helaas stuk door veel gebruik. een thomas beker, bord en kommetje.. thomas sokken.. thomas shirt.. :+ genoeg thomas dus ;) Engelse schoonfamilie he :P
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_94086701
Thomas de trein, das al lang geleden, was hier niet zo'n hit als Bob

Snoopy, noten en pinda's zitten dus werkelijk overal in, linke zooi hoor. Mijn mams is er heftig allergisch voor dus helaas kennen we de klappen van de ~O>

*G* zoonlief is geplaatst voor zijn middelbare school *G* er komt geen loting en hij is direct toelaatbaar dus een plekje !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 14 maart 2011 @ 12:05:12 #28
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94088025
Fijn Muks! Alweer een zorg minder.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_94088996
:Y ze zeiden wel dat de kans erg klein was maar toch.
Mukszoon vroeg er bij thuiskomst gelijk naar, klasgenoten die ook gaan waren er ook mee bezig.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 14 maart 2011 @ 12:35:46 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94089147
ik vind die filmpjes van Thomas verschrikkelijk, dat moraliserende toontje, en dan die zeurstem van Erik de Zwart erbij. nee, niet mijn smaak. maar ze spelen bij ons nog heel regelmatig met de (houten!) Tomas treinbaan. vooral met het maken van het spoor (Willem) en het verzinnen van verhaaltjes (Cato). :)

gefeliciteerd muks!

rewimo, hoe is t nu met Christan?
in de haak.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:59:33 #31
37150 livelink
pi_94089941
Job speelt bij anderen altijd uren met houten treinbanen. Ik vraag me vaak af of ik alsnog over moet stappen, want die take-along is het inderdaad eigenlijk net niet. Maar ja, het is ook nogal duur allemaal en voor zijn verjaardag wil hij toch ook liever hotwheels hebben.
pi_94090779
Da's een lekker gevoel Muks :)

Hier een hele grote bak Thomas take a long plastic treinbaan en treintjes en daar wordt nooit meer meer gespeeld. Met Hotwheels ook niet meer. Vooral Lego blijft het goed doen hier.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 maart 2011 @ 14:12:16 #33
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94092669
Voor degenen die ernaar vroegen: qltel is met Christan naar de huisarts nu, voor controle, dus ik weet het nog niet. Hij was vanmorgen nog steeds niet lekker dus het is echt wel een flinke klap geweest :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94093410
Jeetje Rewimo, dat is dan echt een smak geweest, heeft hij hoofdpijn?
Muks, feli met het plekje!

De juf van Meike vertelde me net nog even snel dat Meike regelmatig naar haar toekomt om te vertellen dat ze het zo leuk vindt op school! O+
En Meike vertelde thuis al dat ze een 4 had gemaakt op school, op school aangekomen sleepte ze me mee, en ja hoor, had ze inderdaad een cijfer 4 gemaakt!! :o Had ze zichzelf geleerd zei ze :D
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 maart 2011 @ 14:31:25 #35
13151 crew  Rewimo
pi_94093495
Ze zijn net terug en hij moet een week rust houden. Geen school. Maar ook geen tv, computer, ds en wii. En niet voetballen.

Kortom, zware week voor papa en mama ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 14 maart 2011 @ 15:14:27 #36
37150 livelink
pi_94095052
Dat is inderdaad wel lang, een hele week niks mogen doen. Lezen mag ook niet, neem ik aan?
Dat wordt veel voorlezen voor jullie, vermoed ik.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:25:54 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94095580
Hopelijk veel slapen dan maar! :o En misschien heb je nog ergens een treinbaan liggen die hij in elkaar kan zetten. :+ Of ander niet te moeilijk doe-speelgoed.
in de haak.
pi_94095731
Misschien een MP3 speler met voorleesboeken? Of is dat ook al te veel?
Sterkte iig.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 maart 2011 @ 15:45:24 #39
13151 crew  Rewimo
pi_94096488
Lezen mag wel gelukkig, het gaat vooral om de prikkels die tv en computer afgeven. Tekenen mag ook en daar houdt hij erg van, dat scheelt.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:48:10 #40
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_94099622
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef trui het volgende:
ik vind die filmpjes van Thomas verschrikkelijk, dat moraliserende toontje, en dan die zeurstem van Erik de Zwart erbij. nee, niet mijn smaak. maar ze spelen bij ons nog heel regelmatig met de (houten!) Tomas treinbaan. vooral met het maken van het spoor (Willem) en het verzinnen van verhaaltjes (Cato). :)

gefeliciteerd muks!

rewimo, hoe is t nu met Christan?
moet je ook de engelse kijken, daar doet Ringo starr het :D ( you're a very usefull engine Thomas ;) )
  maandag 14 maart 2011 @ 16:50:03 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_94099728
Rewimo wat verlend toch zo;n nasleep erbij.

Muks wat fijn *O*
  maandag 14 maart 2011 @ 18:06:18 #42
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94102959
Livelink, hoe is het gesprek op school gegaan?

Sterkte deze week Rewimo...

En Meike, cutie! O+ Heerlijk hè Karin, als je kind het zo naar haar (in mijn geval 'zijn') zin heeft? Thies gaat de juf regelmatig een knuffel geven. En zondagavond (einde vakantie) zei hij op de vraag of hij zin had om weer te beginnen: "Papa en mama, mijn school is écht een fijne school!".
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:08:19 #43
37150 livelink
pi_94103038
Gesprek op school was goed, maar wel een rottig onderwerp. Er waren wat ouders naar de directeur geweest om hun zorgen uit te spreken en we hebben afgesproken dat we een briefje mee gaan geven deze week aan alle ouders om een en ander uit te leggen, begrip te vragen.

Thies klinkt helemaal gelukkig met school en de juf O+
En Meike ook al zo op haar plek. Fijn hoor!
  maandag 14 maart 2011 @ 18:14:46 #44
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94103269
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef livelink het volgende:
Gesprek op school was goed, maar wel een rottig onderwerp. Er waren wat ouders naar de directeur geweest om hun zorgen uit te spreken en we hebben afgesproken dat we een briefje mee gaan geven deze week aan alle ouders om een en ander uit te leggen, begrip te vragen.

Ach Live toch, wat rot weer, die ouders. Maar wellicht ook begrijpelijk. En wat moedig, een briefje. :o Wordt het op papier van school geschreven, met briefhoofd enzo, ondertekend door de juf/directie? Het zou zo fijn zijn als die ouders begrip hebben en van daaruit met hun kind over de problemen met Job kunnen praten, hoe het kind daar het beste (niet) op kan reageren.
Jullie staan ook met je rug tegen de muur hè... :{ :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:27:04 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94103759
Ach jeetje zeg! da's wel heel heftig. dan staat het zo heel op zwart wit. sterkte ermee. lijkt me heel confronterend.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_94103833
Livelink (ik typte Lievelink) :* en *; voor jullie
  maandag 14 maart 2011 @ 18:38:04 #47
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_94104267
Och Livelink, wat rottig zoiets en jullie zijn dapper :*
pi_94105337
Wat fijn Karin en Moonah! Heerlijk dat ze zoveel zin in school hebben.

Wat moeilijk Livelink. Maar wat een dappere stap. Hopelijk komt er wat meer begrip. :*
  Jubileum moderator maandag 14 maart 2011 @ 19:39:40 #49
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_94107807
Livelink wat verdrietig, het continue moeten verdedigen van je kind, dat hij er ook mag zijn lijkt me zo pijnlijk..... :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 maart 2011 @ 19:52:44 #50
13151 crew  Rewimo
pi_94108665
Livelink, wat moeilijk zoiets. Maar wel heel dapper en ik hoop voor jullie dat het effect heeft :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')