Time shares staan er bekend om. Ik weet het omdat ik er zoveel klachten over heb binnengekregen. Het is meer de manier van klanten winnen en het er in lullen met kleine lettertjes dat vaak het probleem is. Dat is juridisch legaal, maar wel onethisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb met een uurtje googlen niet veel negatieve berichten gelezen, niks schokkends iig. Buiten een foutje met boekingen, keertje niet schoon genoeg, en dergelijke niks bijzonders. Maar zal nog eens goed doorzoeken.
Ooh wacht, maar dit is anders. Deze organisatie verkoopt geen time-share, het faciliteert time-share. Dus mensen die een vakantie huis hebben en het dan willen aanbieden, dat kan via dit bedrijf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Time shares staan er bekend om. Ik weet het omdat ik er zoveel klachten over heb binnengekregen. Het is meer de manier van klanten winnen en het er in lullen met kleine lettertjes dat vaak het probleem is. Dat is juridisch legaal, maar wel onethisch.
Dus naaierij faciliteren is wat anders? Niet om je een rotgevoel over een kans te geven, maar dingen die te goed klinken zijn het meestal ook. Ik zou persoonlijk liever voor die andere baan gaan, al heb je het niet voor het uitkiezen misschien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh wacht, maar dit is anders. Deze organisatie verkoopt geen time-share, het faciliteert time-share. Dus mensen die een vakantie huis hebben en het dan willen aanbieden, dat kan via dit bedrijf.
Dat is het probleem niet, ik heb meerdere dingen lopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus naaierij faciliteren is wat anders? Niet om je een rotgevoel over een kans te geven, maar dingen die te goed klinken zijn het meestal ook. Ik zou persoonlijk liever voor die andere baan gaan, al heb je het niet voor het uitkiezen misschien.
het nasty deel zit het in mensen in het time share lullen, dus dat hele systeem van punten etc. Mensen worden daar onder valse voorwendselen ingelokt en geconfronteerd met nare voorwaarden achteraf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Dat is het probleem niet, maar stel jij hebt een 2e huis ergens en zit daar natuurlijk niet altijd. Dan kan je dat via hen aanbieden en je krijgt daar of tijd in een gelijkwaardig huis voor terug, of punten welke je kan besteden voor tijd in een huis, of tickets, huur auto, etc. Het nasty deel in Time-share zit em normaal toch in de aanschaf cq. verkoop van een huis? Dat speelt hier geen rol, omdat dit gaat om huizen die de mensen al hebben.
Anders mag je me zeggen waar de naaierij volgens jou dan zit?
Ik verwacht dat mensen verrast zijn door het programma omdat het integer en mooi is en dat het de deelnemers en de kijker meer inzicht geeft in de oppervlakkigheid van uiterlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
Lekker bakje yoghurt op
Rip, ik zag dat jij Beauty and the beast bedacht of geproduceerd hebt? Wat verwacht je er zelf van?
Het is bedacht door een van de "beasts" uit de UK, waar t een groot succes was. Wel tof om t naar NL te hebben gehaald trouwens. Past ook wel bij BNN, beetje roering veroorzaken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
Lekker bakje yoghurt op
Rip, ik zag dat jij Beauty and the beast bedacht of geproduceerd hebt? Wat verwacht je er zelf van?
Ik denk dat het wel gaat lukken, de recenties zijn iig positief.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verwacht dat mensen verrast zijn door het programma omdat het integer en mooi is en dat het de deelnemers en de kijker meer inzicht geeft in de oppervlakkigheid van uiterlijk.
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verwacht dat mensen verrast zijn door het programma omdat het integer en mooi is en dat het de deelnemers en de kijker meer inzicht geeft in de oppervlakkigheid van uiterlijk.
Ik zal me daar eens wat meer in verdiepen, het is sowieso iets wat nog nauwelijks aanwezig is in Nederland, dat zou dan mijn taak zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
het nasty deel zit het in mensen in het time share lullen, dus dat hele systeem van punten etc. Mensen worden daar onder valse voorwendselen ingelokt en geconfronteerd met nare voorwaarden achteraf.
Waarom? Omdat de titel er op lijkt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk dacht de eerste keer dat ik de promotiefilmpjes zag meteen aan een rip off van Beauty and the nerd, of hoe het programma heet, dat vond ik behoorlijk hersenloos
Time share is geloof ik verboden volgens de nederlandse wet en dat omzeil je dan met lidmaatschappen of zo. Zegt wel iets over hoe shady het is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal me daar eens wat meer in verdiepen, het is sowieso iets wat nog nauwelijks aanwezig is in Nederland, dat zou dan mijn taak zijn
Waarom zou het leedvermaak zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef Samzz het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik ga kijken. Ik houd niet van dat soort 'leed'vermaak.
Niet alleen, ook de mooie meisjes die blijkbaar wat moeten inzien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de titel er op lijkt?
Niemand moet iets, het is alleen een verbreding van de horizon van iedereen die er aan deelneemt. Je stapt in de wereld van iemand die anders dan jij is, lijkt me altijd verhelderend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen, ook de mooie meisjes die blijkbaar wat moeten inzien.
Het is net5. Voor bnn maken we je zal het maar hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog geen promotiefilmpje gezien. Ben wel lid van BNN trouwens.
Leedvermaak is misschien niet het juiste woord. Ik ben gewoon niet gecharmeerd van programma's die de zwakheden van anderen gebruiken om mensen een lesje te leren. En het programma is ook gemaakt om mensen te vermaken, lijkt me.quote:
Jeej, je kan bij (oa) de SPquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef Samzz het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik ga kijken. Ik houd niet van dat soort 'leed'vermaak.
Oh, iemand zei dat en ik nam dat aan als waarheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is net5. Voor bnn maken we je zal het maar hebben.
Maar moet dat dan op tv, vraag ik mij dan afquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niemand moet iets, het is alleen een verbreding van de horizon van iedereen die er aan deelneemt. Je stapt in de wereld van iemand die anders dan jij is, lijkt me altijd verhelderend.
Dat vond ik wel apart trouwens, ik vind het echt beter bij BNN passen. Net5 is toch meer de vrouwen zender.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is net5. Voor bnn maken we je zal het maar hebben.
'Een lesje leren' is denk ik niet de bedoeling, als ik afga op wat ik hier nu lees. Meer een verrijking.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leedvermaak is misschien niet het juiste woord. Ik ben gewoon niet gecharmeerd van programma's die de zwakheden van anderen gebruiken om mensen een lesje te leren. En het programma is ook gemaakt om mensen te vermaken, lijkt me.
ja mijn fout, ik lichtte het niet goed toequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, iemand zei dat en ik nam dat aan als waarheid.
Waarom word je nu persoonlijk dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeej, je kan bij (oa) de SPdie hebben ook die gedachte
Het is juist geen leedvermaak. Maar een mooie manier om te laten zien wat schoonheid is en gaat zeker ogen openen (heb nav DWDD van gisteren een aflevering uit de UK gedownload en wat ingelezen).
Dat vraag ik me altijd af bij programma's als Top Gear. Maar ook daar is een markt voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar moet dat dan op tv, vraag ik mij dan af
Jij weer!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja mijn fout, ik lichtte het niet goed toe
Vind ik een voorbarige conclusie als je het programma nog niet hebt gezien. En dat is precies wat er in engeland ook gebeurde, voorbarige conclusies trekken. Ik denk dat als de eerste aflevering uitgezonden is veel mensen er anders over denken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leedvermaak is misschien niet het juiste woord. Ik ben gewoon niet gecharmeerd van programma's die de zwakheden van anderen gebruiken om mensen een lesje te leren. En het programma is ook gemaakt om mensen te vermaken, lijkt me.
Truequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vraag ik me altijd af bij programma's als Top Gear. Maar ook daar is een markt voor.
Omdat ik je reactie niet doordacht vind, dat onderstreepte ik met mijn commentaar. Dat het je niet leuk lijkt kan, maar het leedvermaak noemen is zwaar onderschatten van t programma.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom word je nu persoonlijk dan?
Mja, ik heb er mijn twijfels over. Het lijkt mij geen leuk programma.
Ik ben echt de laatste die het op zal nemen voor iemand omdat die persoon een afwijking heeft. Dat kunnen ze zelf prima. Zwakheid is misschien een verkeerde woordkeuze geweest, maar dat is wel de bijsmaak die ik ervan krijg, iemand een lesje willen leren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind ik een voorbarige conclusie als je het programma nog niet hebt gezien. En dat is precies wat er in engeland ook gebeurde, voorbarige conclusies trekken. Ik denk dat als de eerste aflevering uitgezonden is veel mensen er anders over denken.
En daarnaast erger ik me aan al die mensen ( niet per se jij dus) die het opnemen voor de zielige mensen met een afwijking. Onze deelnemers zijn sterke mensen met een leuk leven die er toevallig anders uitzien en die het totaal niet voelen als anderen een lesje leren met hun zwakheid.
Als jij dat een reden vindt om persoonlijk te worden... Of ik het programma al dan niet onderschat gaan we niet achter komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik je reactie niet doordacht vind, dat onderstreepte ik met mijn commentaar. Dat het je niet leuk lijkt kan, maar het leedvermaak noemen is zwaar onderschatten van t programma.
Btw Ripley, had je een DM gestuurd
Welke?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Samzz het volgende:
Die reclame van Head en Shoulders moeten ze verbieden
Nee hoor, ik denk dat adam het prima heeft verwoord: de nadruk ligt in onze maatschappij op perfectie. Dit programma wil laten zien dat een persoon verder gaat dan uiterlijk. Ze gaan een dag in het leven van de een en de dag in het leven van de ander, het is aan de deelnemers wat ze daar van meekrijgen. In aflevering denk ik dat beiden food for thought er aan overhouden en de kiker ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt de laatste die het op zal nemen voor iemand omdat die persoon een afwijking heeft. Dat kunnen ze zelf prima. Zwakheid is misschien een verkeerde woordkeuze geweest, maar dat is wel de bijsmaak die ik ervan krijg, iemand een lesje willen leren.
Zeg 'm maar dat ie beter kan stoppen. Die films zijn echt een waste of time.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Help m'n broertje wordt homo, hij zit Twilight te kijken
Saabjequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ah het gaat over de commerciële zenders?
Volgensmij is ie al bijna af ofzo, geen idee, laat 'm lekker z'n tijd verdoenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg 'm maar dat ie beter kan stoppen. Die films zijn echt een waste of time.
Imo is het promotie filmpje dan slecht in elkaar gezet... Het komt op mij heel oppervlakkig over. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat adam het prima heeft verwoord: de nadruk ligt in onze maatschappij op perfectie. Dit programma wil laten zien dat een persoon verder gaat dan uiterlijk. Ze gaan een dag in het leven van de een en de dag in het leven van de ander, het is aan de deelnemers wat ze daar van meekrijgen. In aflevering denk ik dat beiden food for thought er aan overhouden en de kiker ook.
Aan de hand van 20 seconden kun je natuurlijk echt niet weten wat de intentie is en wat het programma is, in dqdd werd het al wat duidelijker.
Ik ben ook zo iemand die (voor mezelf dan) een ongezonde drang heeft naar perfectiequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat adam het prima heeft verwoord: de nadruk ligt in onze maatschappij op perfectie. Dit programma wil laten zien dat een persoon verder gaat dan uiterlijk. Ze gaan een dag in het leven van de een en de dag in het leven van de ander, het is aan de deelnemers wat ze daar van meekrijgen. In aflevering denk ik dat beiden food for thought er aan overhouden en de kiker ook.
Aan de hand van 20 seconden kun je natuurlijk echt niet weten wat de intentie is en wat het programma is, in dqdd werd het al wat duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |