quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
I just can't stop loving you, and if I stop, then tell me just what will I do *zingt
Oeh jaaa, vertel vertel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu ook eens vertellen met wie je date?
Gefeliciteerd met deze dag. Dat het toch weer bijzonder is dat we dit mogen meemakenquote:
Weet ik nog niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat is er zo speciaal aan 10 maart?
Als ik dat zelf weet, wil ik dat best zeggen jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu ook eens vertellen met wie je date?
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?quote:
MJ is dood, die kan je niet datenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zelf weet, wil ik dat best zeggen ja![]()
En dit is een liedje van MJ
Dat ie weer voorbij gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?
Dat ik het overleef.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is je hoogste verwachting van deze dag?
Dat is een fact.quote:
Lijkt niet bijzonder, toch is dat een van de belangrijkste en hoogste verwachtingen die een mens kan hebbenquote:
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is ook mijn intentie, en dan iedere dag weer
Sommige dagen twijfel ik er wel overquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.
ik ben er al 24 jaar en een paar maanden succesvol in, hoewel ik soms niet weet hoe ik dat voor elkaar krijgquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarin ben ik al 29 jaar heel succesvol.
Is je leeftijd, went wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige dagen twijfel ik er wel over
Eerder t alcohol gebruik van de nacht ervoor, maar de leeftijd zal ook zeker een rol spelen. Maar dat went zeg je? Gelukkig *opgelucht zucht*quote:
oe..spannend. En wanneer krijg je de uitslag te horen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
mijn hoogste verwachting, naast overleven uiteraard, is het horen of ik door ben naar de 3e ronde bij twee vacatures
Gisteren gesprek bij de ene en assessment bij de andere gehad, dat was voor beide de 2e ronde. Morgen hoor ik daar de resultaten van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..spannend. En wanneer krijg je de uitslag te horen?
Ik heb vandaag een soort van intake gehad bij het werkplein om te kijken of ze mij op weg kunnen helpen. En volgende week een soort van 2e intake als het goed is.
ik zou vanavond dan waarschijnlijk niet kunnen slapen in jou gevalquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren gesprek bij de ene en assessment bij de andere gehad, dat was voor beide de 2e ronde. Morgen hoor ik daar de resultaten van.
ooh dat is geen probleem, heb in totaal zoveel dingen lopen dat ik t niet eens weet zonder te spiekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou vanavond dan waarschijnlijk niet kunnen slapen in jou geval![]()
Ik zal vanavond even voor je duimen
Spannend, wat voor banen zijn het?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren gesprek bij de ene en assessment bij de andere gehad, dat was voor beide de 2e ronde. Morgen hoor ik daar de resultaten van.
En welk programma is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Mijn programma komt zondag op tv, dus ik hoop iig wel tot maandag 10 uur te overleven om de cijfers te zien
voor een time-share bedrijf, marketing & communicatie voor de Nederlandse doelgroep en de andere bij Google als Kwaliteits manager voor de Adwords afdelingquote:
Beaty and the beast: schoonheid zit van binnen.quote:
dat is totaal waarquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beauty and the beast: schoonheid zit van binnen.
Bij veel bedrijven, maar ik weet niet exact meer wat en waar, mn telefoon heeft vorige week roodgloeiend gestaan nadat ik mn CV online zettequote:
Heb jij aan meegewerkt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beauty and the beast: schoonheid zit van binnen.
Time share is een woord waarbij mijn stekels rechtop gaan staan, veel klachten over binnengekregen. De andere klinkt tof!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor een time-share bedrijf, marketing & communicatie voor de Nederlandse doelgroep en de andere bij Google als Kwaliteits manager voor de Adwords afdeling
Ik bedoelde: in welk land?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij veel bedrijven, maar ik weet niet exact meer wat en waar, mn telefoon heeft vorige week roodgloeiend gestaan nadat ik mn CV online zettemaar hierboven staan mn 2 favorieten.
dat fenomeen ken ik. In 2008 deed ik mijn telefoon gewoon soms uit om rust te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij veel bedrijven, maar ik weet niet exact meer wat en waar, mn telefoon heeft vorige week roodgloeiend gestaan nadat ik mn CV online zettemaar hierboven staan mn 2 favorieten.
Voornamelijk Ierlandquote:
Ik heb er ook wel mn twijfels bij, maar t moeder bedrijf is ruimschoots te grootste property owner in vakanties wereldwijd, dus ik hoop zo een doorgroei plek te kunnen vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Time share is een woord waarbij mijn stekels rechtop gaan staan, veel klachten over binnengekregen. De andere klinkt tof!
Thanks dat hoor ik ook, als ik een reisgenootje kan vinden, wil ik deze vrijdag-zondag er heen gaan. Anders wordt het Cork, in zuid Ierlandquote:
Mja, iets te veel slechte verhalen gehoord om daar enthousiast over te doen. Of het nu groot is of niet, er wordt heel vaak gebruik gemaakt van oneigenlijke middelen. Beetje categorie pyramidespel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel mn twijfels bij, maar t moeder bedrijf is ruimschoots te grootste property owner in vakanties wereldwijd, dus ik hoop zo een doorgroei plek te kunnen vinden.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat fenomeen ken ik. In 2008 deed ik mijn telefoon gewoon soms uit om rust te krijgen.
Maar goed, ik hou het voor gezien en doe mijn lichten uit voor vandaag
Ik heb me er nog niet in verdiept, het bedrijf bied goede mogelijkheden voor het personeel, hebben zelfs een eigen erkende universiteit, doorgroeien wordt vanaf 3jr van je verwacht, 4jr vol betaalde vakantie (akkomodatie, vlucht, etc) etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, iets te veel slechte verhalen gehoord om daar enthousiast over te doen. Of het nu groot is of niet, er wordt heel vaak gebruik gemaakt van oneigenlijke middelen. Beetje categorie pyramidespel.
Dat soort bedrijven lichten hun klanten erg vaak op. Zou me dus ook niet te veel voorstellen van andersoortige beloftes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet in verdiept, het bedrijf bied goede mogelijkheden voor het personeel, hebben zelfs een eigen erkende universiteit, doorgroeien wordt vanaf 3jr van je verwacht, 4jr vol betaalde vakantie (akkomodatie, vlucht, etc) etc.
Ik heb met een uurtje googlen niet veel negatieve berichten gelezen, niks schokkends iig. Buiten een foutje met boekingen, keertje niet schoon genoeg, en dergelijke niks bijzonders. Maar zal nog eens goed doorzoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat soort bedrijven lichten hun klanten erg vaak op. Zou me dus ook niet te veel voorstellen van andersoortige beloftes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |