Ik ben al jaren bezig met inschrijvingen voor faalangstreductietrainingen, maar geen enkele onderwijsinstelling nam mijn klachten serieus of had één of andere uitvlucht om me niet te helpen.quote:
Klopt, maar de vrienden waarmee ik optrok merkten het niet en accepteerden zelfs dat ik er iets andere opvattingen op na hield.quote:En dat is nu precies waar ik het over heb. Je hebt ook een vorm van autisme toch?
Lijkt me heel gezond daar eens met iemand over te praten zodat je je ei kwijt kunt.
Ik heb helaas te maken met een familie waarin iedereen gauw tevreden is dat je prostitueert voor meerdere bedrijven in plaats van zelf met iets op poten te komen. Daarnaast ben ik ook één van de slachtoffers van de Tweede Fase, iets waarvoor ik nu uitkom...quote:Je frustraties jegens je ouders, zus en de maatschappij als geheel hebben geen uitlaapklep.
En die frustraties lijken me voort te komen uit ongebrip van beide kanten.
Dat is het punt niet. Je moet een psycholoog hebben. Dat is heel anders. En als ik me niet vergis wordt dat (grotendeels) vergoed door je ziektenkostenverzekering. Zelf naar je huisarts gaan voor een doorverwijzing. Ik denk dat je er een hoop aan zult hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook uit het vorige topic:
[..]
Ik ben al jaren bezig met inschrijvingen voor faalangstreductietrainingen, maar geen enkele onderwijsinstelling nam mijn klachten serieus of had één of andere uitvlucht om me niet te helpen.
Waar ging het fout dan?quote:Klopt, maar de vrienden waarmee ik optrok merkten het niet en accepteerden zelfs dat ik er iets andere opvattingen op na hield.
Tweede Fase is kut, maar geen excuus. Ik denk dat je dus tegen andere dingen aanloopt. Ook deze frustraties kun je goed bespreken met een professional. Professionals zijn er om jou te helpen, niet je ouders.quote:Ik heb helaas te maken met een familie waarin iedereen gauw tevreden is dat je prostitueert voor meerdere bedrijven in plaats van zelf met iets op poten te komen. Daarnaast ben ik ook één van de slachtoffers van de Tweede Fase, iets waarvoor ik nu uitkom...
Mijn stream was vastgelopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:01 schreef Etcetera het volgende:
The Discovery has landedToch leuk, toevallig de lancering én de landing gezien.
Het komt vast wel op joetjoebquote:
Ik had het liever "live" gezienquote:
Minimaal 1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ga jullie even aan het werk zetten.... hoeveel sit-ups/crunches kunnen jullie?
Ik wil weten of ik echt zulke slechte buikspieren heb.
Nee, maar ook geen:quote:
Me dunkt. Het kwam pas net uit de kast. Ik heb hem leren kennen als straight en een playerquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?
Is ie echt zo wereldvreemd??
http://www.twohundredsitups.com/test.htmlquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Whiteguy het volgende:
Serieus: zal het vanavond even proberen, doe nooit sit-ups eigenlijk.
Wat is mijn richtlijn?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Me dunkt. Het kwam pas net uit de kast. Ik heb hem leren kennen als straight en een playerMaar het was echt nog niet zo erg en decadent hoor, al had ie wel een Vespa. Maar eerlijk gezegd leerde ik hem kennen bij mijn circus
Dat had ik dan weer niet verwachtquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Me dunkt. Het kwam pas net uit de kast. Ik heb hem leren kennen als straight en een playerMaar het was echt nog niet zo erg en decadent hoor, al had ie wel een Vespa. Maar eerlijk gezegd leerde ik hem kennen bij mijn circus
No wayquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ga jullie even aan het werk zetten.... hoeveel sit-ups/crunches kunnen jullie?
Ik wil weten of ik echt zulke slechte buikspieren heb.
quote:
Ja jongleren. Ik vond hem altijd wel sypathiek, maar ik ben er wel vrij zeker van dat hij nu echt meer zo is als je hem op tv ziet. Hij doet het expres, hij gebruikt het. En het werkt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwachtdeed hij iets bij Elleboog?
Ik heb maar 1 aflevering van Bij ons in de PC gezien hoor, dus ik baseer mn mening op 10 minuten goedgeknipte film, maar echt, wat een figuurmet zn bubbeltjes en zn gezellige chique
40 vind ik inderdaad vrij veel voor het ontwijken van het laagst mogelijke.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.twohundredsitups.com/test.html
Ik haalde bij de eerste test dus echt geen 40. Vraag me af of dit wel een representatieve tabel is. Ik vind het echt veel.
Hey, ik moet het nog proberen hequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
Ok, LB en Wg dus in de categorie 'poor'.
Ik dacht dat Wg een sporter was.
Hij is een exacte kopie van het karakter "Harold Skimpole" in Bleak House van Charles Dickens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Freudian slip
[..]
Ja jongleren. Ik vond hem altijd wel sypathiek, maar ik ben er wel vrij zeker van dat hij nu echt meer zo is als je hem op tv ziet. Hij doet het expres, hij gebruikt het. En het werkt.
'quote:Harold Skimpole a friend of Jarndyce "in the habit of sponging his friends" (Nuttall); supposedly based on Leigh Hunt (but see above). A thoroughly despicable character, irresponsible, selfish, amoral, and without remorse. He often refers to himself as "a child" and claims not to understand the complexities of human relationships, circumstances, and society but understands them all too well. As when, early in the book, he attempts to have Richard and Ada raise money on their expectations in Jarndyce and Jarndyce to pay off the bailiff who has arrested him on a writ of debt.
klinkt accuraatquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is een exacte kopie van het karakter "Harold Skimpole" in Bleak House van Charles Dickens.
Een wiki-omschrijving:
[..]
'
In de BBC miniserie is ook fantastisch neergezet door de acteur.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klinkt accuraat
ik haal trouwens nog altijd de 80
Ik had inderdaad gedacht dat jij wel goede buikspieren hebt door Elleboog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik haal trouwens nog altijd de 80
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had inderdaad gedacht dat jij wel goede buikspieren hebt door Elleboog.
Leg mij eens uit hoe dat werkt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja jongleren. Ik vond hem altijd wel sypathiek, maar ik ben er wel vrij zeker van dat hij nu echt meer zo is als je hem op tv ziet. Hij doet het expres, hij gebruikt het. En het werkt.
Mensen kennen zijn naam. Hij is bekend. Hij word gezien als upper class. Hij trekt mensen aan die hier op kicken.quote:
In de lower class noemen we het een manipulatieve aandachtshoerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mensen kennen zijn naam. Hij is bekend. Hij word gezien als upper class. Hij trekt mensen aan die hier op kicken.
Da's een handje vol.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mensen kennen zijn naam. Hij is bekend. Hij word gezien als upper class. Hij trekt mensen aan die hier op kicken.
Die ga ik onthouden...quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de lower class noemen we het een manipulatieve aandachtshoer
ook niet naar de mijne. naar de zijne welquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een handje vol.
Voor de rest is hij hier uitgekosts na die uitzending en heeft hij z'n excuses moeten maken.
Ben je dan een winner, als je zo door het stof moet gaan?
Naar mijn mening niet, integendeel...
Maar hij is subjectief, dus kan het niet werken voor hem, eerder tegen hem...quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ook niet naar de mijne. naar de zijne wel
tja... wil je zn nummer om hetm dat te vertellen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hij is subjectief, dus kan het niet werken voor hem, eerder tegen hem...
Ja, graag...quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tja... wil je zn nummer om hetm dat te vertellen?
Ik riskeer het nu niet...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, heeft er iemand zin in een geweldige depressieve bui? Dan moet je even naar Connie Palmen kijken bij DWDD
Als je niet betaald gaat je account op 'frozen'. Chars en dergelijke blijven bewaardquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
waarschijnlijk is 'tie tijdelijk gedeactiveerd omdat je zo lang niet gebruikt hebt.
Er zijn leukere manieren om aan kinderen te komen denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zit in de dean of student's office adoptie bureaus te bellen tralala
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er zijn leukere manieren om aan kinderen te komen denk ikZo lelijk ben je echt niet hoor
[..]
Er zijn leukere manieren om aan kinderen te komen denk ikZo lelijk ben je echt niet hoor
Pfff daar ging mijn thee over de laptopquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En kan je een paar mensen vinden die je ouders willen zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zit in de dean of student's office adoptie bureaus te bellen tralala
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Pfff daar ging mijn thee over de laptop
Ik denk eerder dat ze juist nieuwe ouders zoekt voor een ongewenst frummeltje van een vriendinquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En kan je een paar mensen vinden die je ouders willen zijn?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze juist nieuwe ouders zoekt voor een ongewenst frummeltje van een vriendin
Nou, de andere optie is een ongewenst frummeltje van zichzelfquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh daar had ik nooooit aan gedacht
Double Dutch heet niet voor niets Double Dutch. Ik neem tenminste aan dat PS nog wel Dutch verstand heeftquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, de andere optie is een ongewenst frummeltje van zichzelf
Double Dutch is touwtje springen met 2 touwtjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Double Dutch heet niet voor niets Double Dutch. Ik neem tenminste aan dat PS nog wel Dutch verstand heeft
I knowquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:31 schreef Etcetera het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=double+dutch
Ik ga douchen
[..]
Ah, net wakker?quote:
quote:
Je moet je geestelijk voorbereiden maar je hebt net DWDD gekeken. Gaat het nog wel goed met je? Connie was zo deprimerendquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik heb Ali B op volle toeren gekeken en daarvoor DWDD. Nu is er niet echt wat leuks meer op. En ik ben me geestelijk aan het voorbereiden. Morgen beginnen we met de kamer van Twan...
Dat beginstukje heb ik dus net even gemist. Moest nog wat bij m'n ouders ophalen en hen toen alleen gehoord wat ze voorlas uit het boek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet je geestelijk voorbereiden maar je hebt net DWDD gekeken. Gaat het nog wel goed met je? Connie was zo deprimerend
Laat maar weten als je nog vragen hebtquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het morgen maar eens uitzoeken, Red.
Al mijn reiskosten en bonnetjes van boeken, pfff...
Jij leest te langzaam.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:
Hoi, ik heb geen zin om terug te lezen.
Jullie tikken te veel!
quote:
quote:
LuisterFok! ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef Soempie het volgende:
Zo'n optie dat alles voorgelezen wordt lijkt me wel wat.
Welke afstand ga jij lopen? Ik de 5kmquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef CaLeX het volgende:
ik ga morgen zoooo veel spierpijn in mijn armen hebben.
Nu in de tram naar huis van mijn eerste softbal training dit seizoen. En dan vrijdag eerste wedstrijd en zondag misschien de CPC lopen.
Het sporten is weer begonnen
Ja, kun je ondertussen gewoon werken.quote:
Hey, moet jij geen feest vieren? Ik dacht, ik bel maar niet meer, want die is vast aangeschoten en druk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke afstand ga jij lopen? Ik de 5km
Nee hoor, 18 juni pasquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey, moet jij geen feest vieren? Ik dacht, ik bel maar niet meer, want die is vast aangeschoten en druk.
Ik had gedacht dat je vanavond ook wel een biertje zou drinken, maar dus echt dan pas. Hebben jullie al een thema bedacht?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, 18 juni pas
Sterker nog..ik ben nu met de uitnodiging bezig.
En ben ook al bezig met ideeen voor een vette videopresentatie.
Dat zou ik wel gaan doen met C. Een beetje poolen en biertje pakken. Maar die is opeens strontverkouden en ziek aan het worden dus die belde afquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ik had gedacht dat je vanavond ook wel een biertje zou drinken
quote:maar dus echt dan pas. Hebben jullie al een thema bedacht?
Ik sta ingeschreven voor de 10, maar heb er (deels door het weer, deels door een rugblessure en deels door motivatie) niet echt voor getraint.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke afstand ga jij lopen? Ik de 5km
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven voor de 10, maar heb er (deels door het weer, deels door een rugblessure en deels door motivatie) niet echt voor getraint.
Ik kijk morgen ff hoe mijn rug voelt. Als die goed voelt ga ik er gewoon voor.
Ja, op 18 juni dus. En ik ga de avond ervoor niets doen.quote:Jij gaat je verjaardag niet groots vieren? Of doe je net als ik tijdens de LVML en loop je hem nog dronken??
Ja, beter dan vorig jaar. Maar totaal niet geoefend. Vorig jaar ook niet trouwens, maar weet wel dat ik het sneller moet kunnen deze keerquote:Heb jij een tijdsdoel voor jezelf gezet?
Lijkt me een prima tijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef CaLeX het volgende:
sneller gaat bij mij niet lukken, 55 en een halve minuut.
Als ik hem binnen het uur zou lopen ben ik al heel blij.
Ik loop bijna iedere dag. Hardlopen is wat anders. Dat heb ik bij vlagen ook wel gedaan trouwens.quote:
I have no ideaquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
Mbt Libie; Ik vraag me wel af hoe hij gaat vluchten. In een Ka of in een Daffie?
Ik wilde daar nog wel een opmerking over makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Iets origineler dan de vorige pisa foto's
Wandelen wist ik wel. Jij en Soempie waren lekker bezig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik loop bijna iedere dag. Hardlopen is wat anders. Dat heb ik bij vlagen ook wel gedaan trouwens.
Maar vorig jaar de 5km gelopen met de CPC(voor het goeie doel dus) en dit jaar weer want dat was me wel bevallen.
Ik zei ook íetsquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde daar nog wel een opmerking over maken
Meer heel origineel valt mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan stiekem nog wel grappig:
[ afbeelding ]
Dat hardlopen is dus alweer een tijdje geledenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wandelen wist ik wel. Jij en Soempie waren lekker bezig.
Maar ik wist dus niet dat het al ondertussen hardlopen was geworden.
Shit, nu voel ik me echt lui. Vrijdagochtend ga ik hardlopen in de Ooijpolder. Daar mogen jullie me aan houden.
Gut, ik dacht dat er even een serieuze vraag tussendoor kwam.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
Mbt Libie; Ik vraag me wel af hoe hij gaat vluchten. In een Ka of in een Daffie?
Ik heb sinds de Zevenheuvelenloop (eind november) niks meer gedaan. En eigenlijk sinds de sneeuw weg is, al het voornemen om weer eens iets te doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hardlopen is dus alweer een tijdje geleden
Met iedere dag het voornemen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gut, ik dacht dat er even een serieuze vraag tussendoor kwam.
Het voornemen is al een begin, dat mis ik zelfs.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hardlopen is dus alweer een tijdje geleden
Met iedere dag het voornemen
Ah, de weekbreekquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het voornemen is al een begin, dat mis ik zelfs.
Ik ga me nu maar wat moed indrinken en vieren dat de week door midden is
En jij had zo'n medelijden met hem!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef Etcetera het volgende:M'n ex heeft nu al 2 meiden achter zich aan
Ik lach me een breuk hier
Waarom? Is 'ie zo lelijk?quote:
altijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Double Dutch heet niet voor niets Double Dutch. Ik neem tenminste aan dat PS nog wel Dutch verstand heeft
Ik denk dat ik redelijk objectief kan beweren dat hij er goed uitzietquote:
Die ligt vast naast Diaan te snurken op de bank.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Zou LB nog wakker zijn? Ik vraag me af of dat All Stars-patroon gratis is. Wil eigenlijk toch wel ooit eens sokjes kunnen haken.
Ah dat vind ik wel schattigquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk objectief kan beweren dat hij er goed uitzietMaar hij reageert het zo heerlijk spastisch op: waarom! wil ik niet! ga weg! wat moeten ze van me!
en of dat overdreven is of niet, interesseert me bar weinig. Het is wel vermakelijk
Pics!quote:
Ik ga toch een bij je langs komen, die selfmade gehaktballen intrigeren me...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef lubje25 het volgende:
avond
lekker vroeg voor mij, mijn cafe is op woensdag dicht
Laat dan even weten wanneer. Want er staat nog steeds een tafeltje, met asbak, klaar voor Majo en mij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga toch een bij je langs komen, die selfmade gehaktballen intrigeren me...
zeg maar hoe laat, dan sta ik bij het gemaal te controlerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wandelen wist ik wel. Jij en Soempie waren lekker bezig.
Maar ik wist dus niet dat het al ondertussen hardlopen was geworden.
Shit, nu voel ik me echt lui. Vrijdagochtend ga ik hardlopen in de Ooijpolder. Daar mogen jullie me aan houden.
Ik doe met je mee. Neem ik een telelens mee en alles.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg maar hoe laat, dan sta ik bij het gemaal te controleren
huhquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:
Opeens verzamelen alle mannen zich hier. Zometeen komt Tim vast ook nog binnen.
Waarom en wat moet jij daar controleren?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeg maar hoe laat, dan sta ik bij het gemaal te controleren
In dat geval:quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:
niet nodig, we gaan gewoon op het hek zitten en roepen tegen iedere langsrennende vrouw hard: he wyccie. Degene die harder begint te lopen is hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Neem ik een telelens mee en alles.
Etcie gaat naar bed en Burpie, Lubje, Wg en jij komen erbij.quote:
of je langs komt rennen, een van de weinige wegen de ooipolder in vanuit de stadquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom en wat moet jij daar controleren?
Zullen we gewoon eens een datum prikken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat dan even weten wanneer. Want er staat nog steeds een tafeltje, met asbak, klaar voor Majo en mij.
En welke ben jij in die compilatie?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er ook nog hoor. Meisjesachtig en wel
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet nodig, we gaan gewoon op het hek zitten en roepen tegen iedere langsrennende vrouw hard: he wyccie. Degene die harder begint te lopen is het(de rest kijkt alleen een keertje vreemd)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ons stiekem wel zou kunnen herkennen van fotos. Zeker als er 2 gasten op een hek zitten.
k zat net te denken, daar passen die van mij ook wel tussenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En welke ben jij in die compilatie?
Oh, speciaal voor jou:quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Anders de mijne wel...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
k zat net te denken, daar passen die van mij ook wel tussen
Alle door jou gefotografeerde borsten?quote:
Ah, gelukkig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah, ik dacht dat je daar toevallig vrijdag voor je werk moet zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of je langs komt rennen, een van de weinige wegen de ooipolder in vanuit de stad
http://maps.google.nl/?ie(...)cbp=12,46.22,,0,1.88
Ik vermoed die met dat rode jurkje linksonder te herkennen. Ofyles2 misschien ook welquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En welke ben jij in die compilatie?
quote:
En ik weet volgens mij ook nog wel op welk rood stoeipakje je doelt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed die met dat rode jurkje linksonder te herkennen. Ofyles2 misschien ook wel
Is dat niet meer LB d'r afdeling?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
LB, ik heb ook een verzoekje:
[ afbeelding ]
vrijdag ben ik wel vriendenmatig in Nijmegen, 's avonds danquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik dacht dat je daar toevallig vrijdag voor je werk moet zijn.
Ik heb genoeg aan de mijne, thanksquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik weet volgens mij ook nog wel op welk rood stoeipakje je doelt...
Ancilla?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed die met dat rode jurkje linksonder te herkennen. Ofyles2 misschien ook wel
Dat moet wel goed gaan komen denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we gewoon eens een datum prikken?
Als MaJo dan bij jou aanwezig is, pik ik jullie op en karren we naar kippenland...
Nee, dat rode latex pak met touwtjes of wat was het?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hahahahaha
ik zat zelf te denken, de onderste rij, het middelste plaatje, poederroze bh, dat zou ik kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingoquote:
Niet helemaal. Ze is een tijd vaste gast bij "Nachtegiel"quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef wyccie het volgende:
Zelfs ik weet wie dat is. Ancilla van de radio toch?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:30 schreef wyccie het volgende:
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Het is een lippenbalsemhoesje.
Dat klopt, en die naam is niet voor niets gekozenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat rode latex pak met touwtjes of wat was het?
Stond die niet op Facebook of zo?Ik neem trouwens mijn woorden terug. Ik denk dat het Bianca Beauchamp is, niet Ancilla Tilia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
in dat geval kan ik maar beter gaan maffen, net viel de FOK server ook al even uitquote:
Waarom post je die dan nooit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan de mijne, thanks
[..]
hahahahaha
ik zat zelf te denken, de onderste rij, het middelste plaatje, poederroze bh, dat zou ik kunnen zijn
Ja, is goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he wyccie, kom vrijdagavond anders ook even een biertje drinken
Anders kom je gewoon weer naar Parkpop?quote:
Ik luisterde en keek bijna elke week, dat was mijn portie V...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bingo
[..]
Niet helemaal. Ze is een tijd vaste gast bij "Nachtegiel"![]()
geweest.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat rode latex pak met touwtjes of wat was het?
Stond die niet op Facebook of zo?ja dat weet ik wel. Maar de mijne lijken niet op de rooie van het plaatje. Het was dus unrelated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
waarom ik mijn borsten nooit post? tja...quote:
Ja, dit is Fok, jeweetz. Dan moet daarnaar gevraagd wordenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarom ik mijn borsten nooit post? tja...
Ter info: Mijn nichtje draagt in huis vrijwel continue je All Stars...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
En wyccie, het allstarpatroon is gratis hoor, kijk maar op ravelry. Ik ben daar onder dezelfde nick te vinden
Coolquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ter info: Mijn nichtje draagt in huis vrijwel continue je All Stars...
Nee, het niveau is erbarmelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
Jemig wat een niveau
Ik zat de Inspector Linley Mysteries te kijken, en ga nu lekker naar bed.
Nem, dat telefoonhoesje ga je zelf maar haken, ik stuur je wel een tutorial
En wyccie, het allstarpatroon is gratis hoor, kijk maar op ravelry. Ik ben daar onder dezelfde nick te vinden
Ik lust geen bier.quote:
Je kunt me niet gezien hebben, volgens mij was ik er toen niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
Anders kom je gewoon weer naar Parkpop?
Jamie Cullum
Staff Benda Belili
Go Back To The Zoo
Staan op het programma
Ik beweer dan ook niet dat ik je gezien hebquote:
Oh, dat zou ook nog kunnen. Dat weet ik niet eens meerquote:volgens mij was ik er toen niet.
Nee, wel borduren en met een naaimachine overweg.quote:
Ik zeg: jij lust geen pils. Dat is andersquote:
Tjesus, wat een boel sokjes, hoeveel baby's ken jij?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef LadyBlack het volgende:
Is er ook iets wat jij niet kan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, wel borduren en met een naaimachine overweg.
Punniken, breien en haken lagen altijd iets te ver weg, maar het zit wel in de familie dus wie weet
Ik zeg: ik lust geen alcohol.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg: jij lust geen pils. Dat is anders
quote:
Ja, breien, punniken en haken.En dan nog een miljoen dingen hoorquote:
U riep?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:
Dat haken komt wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, breien, punniken en haken.En dan nog een miljoen dingen hoor
Ik ben helemaal niet zo getalenteerd
De tieten hebben we al gehad, heb jij bier?quote:
Daarvoor leerde ik het woord servaquote:
Jawel, ik heb wel wat in huis. Nog een paar blikken pils die over zijn van mijn verjaardag, waarbij ik ook een fles Corsendonk en een sixpack Leffe Dubbel heb gekregen. Ook heb ik nog wat andere bieren staan en wat bier dat met een Mr. Beer brouwkit gemaakt is. Dat laatste is te drinken, maar echt lekker is het nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat haken komt wel.
[..]
De tieten hebben we al gehad, heb jij bier?
Nee hoor, stuk makkelijker te schrijven en kwam ook wat vaker voor in de teksten die we kregenquote:
Nou, wij leerden "servus" en dat was mannelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarvoor leerde ik het woord serva
Maar in dit geval dus heel juist.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, stuk makkelijker te schrijven en kwam ook wat vaker voor in de teksten die we kregen. Heb ancilla nog opgezocht en dat lijkt meer dienstmeid te betekenen dan serva, nuanceverschil dus
Lekker danquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh over namen die uit het Latijn komen: Claudia. Dat betekent Kreupel, hinkend, lam
Staat als voorbeeld op Wiki.quote:servus ancillam amat = de slaaf houdt van de slavin.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef wyccie het volgende:
De tieten hebben we al gehad, heb jij bier?
Servus en serva stonden er bij mij allebei inquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, wij leerden "servus" en dat was mannelijk.
Ancilla is "maid, slave-girl" en dat is precies wat ze is, dus wel iets toepasselijker dan alleen "serva"
Dat ontken ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar in dit geval dus heel juist.
ja om die redenen was het ook mijn favoriete vakquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vond Latijn echt hartstikke leuk. Lekker duidelijk met al die naamvallen. Verhaaltjes vertalen.
En de geweldige verhalen/mythen/sagen van een droge docent!
Ik heb I, Claudius met veel plezier gekeken, geweldige serie is dat.
quote:
Nee, dat weet ik, maar dat bedoel ik ook niet.quote:
Wij hadden een docente. Hartstikke lief en een enorme stuntel. Ik geloof dat ik het 1 jaar gedaan heb. Vond het wel aardig. Maar zou het nu veel leuker vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vond Latijn echt hartstikke leuk. Lekker duidelijk met al die naamvallen. Verhaaltjes vertalen.
En de geweldige verhalen/mythen/sagen van een droge docent!
Ik heb I, Claudius met veel plezier gekeken, geweldige serie is dat.
Aeneas Troianus est. Currit. Fugit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar dat bedoel ik ook niet.
Wij gebruikten dit boekje:
http://www.novaroma.org/aquila/march05/07.htm
Caecilius est in horto. Caecilius in horto sedet. servus est in atrio. servius in atrio labora
Flashback
via novaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer welk boek ik had. Het ging over Marcus et Lucius, twee broers. En een kat die Felix heet.
ahja. had ik ook. Felix in columna sedet. Eerste zin.quote:
quote:Redditus orbis erat; quem postquam vidit inanem
et desolatas agere alta silentia terras,
Deucalion lacrimis ita Pyrrham adfatur obortis:
'o soror, o coniunx, o femina sola superstes,
quam commune mihi genus et patruelis origo,
deinde torus iunxit, nunc ipsa pericula iungunt,
terrarum, quascumque vident occasus et ortus,
nos duo turba sumus; possedit cetera pontus.
ha dat kan ik toch nog steeds redelijk vertalenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eenmaal in de vierde klas waren de zinnen verandert naar dit niveau:
[..]
Canis in via ambulat was het bij onsquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahja. had ik ook. Felix in columna sedet. Eerste zin.
Dit is ook 'echt' Latijn, komt uit de Metamorfosen van Ovidius. We hebben ook nog epigrammen van Martialis gehad, die kon ik wel waarderen. Makkelijk te vertalen en vaak nog redelijk grappig ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha dat kan ik toch nog steeds redelijk vertalen
vierde klas deden wij geen via nova meer hoor, toen lazen we al 'echt' latijn
Metamorfosenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit is ook 'echt' Latijn, komt uit de Metamorfosen van Ovidius. We hebben ook nog epigrammen van Martialis gehad, die kon ik wel waarderen. Makkelijk te vertalen en vaak nog redelijk grappig ook
Je hebt er praktisch gezien verder eigenlijk ook niet zoveel aan.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt er praktisch gezien verder eigenlijk ook niet zoveel aan.
Welke Punische oorlog?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
We kregen ooit eens de opdracht om voor Latijn één van de verhalen uit te beelden.
Met 2 of 3 anderen hebben we toen de Punische oorlog 'verfilmd'.
Daar heb ik weinig van gemerkt. Ik vind het wel tof dat ik het Griekse alfabet ook genoeg ken om het (langzaam) te kunnen lezen. Dan moeten het geen Griekse woorden zijn, anders begrijp ik er weer geen iota van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alleen wat vocabulaire betreft is het heel nuttig geweest. En als basis om andere talen te leren (met name Frans en Spaans).
Dat weet ik niet meer joh. Het enige wat ik me nog herinner was dat het brutaaltje van de klas het expres over Dildo had i.p.v. Dido.quote:
Ja, hoe komen die pubers er toch steeds opquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer joh. Het enige wat ik me nog herinner was dat het brutaaltje van de klas het expres over Dildo had i.p.v. Dido.
Volgens mij was dat toen mijn eerste kennismaking met het woord.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, hoe komen die pubers er toch steeds op
En toen ging je naar huis en vroeg je moeder onderweg wat het was?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen mijn eerste kennismaking met het woord.
Mijn moeder haalde me nooit op van school.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
En toen ging je naar huis en vroeg je moeder onderweg wat het was?
Wat schattig
De mijne ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:36 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder haalde me nooit op van school.![]()
Grappig eigenlijk...hoe mensen met intonatie al een hoop duidelijk kunnen maken.quote:Nee, door de manier waarop de klasgenoot het zei had ik wel een idee wat voor soort woord het was.
Ik denk dat jouw school wat verder weg was? Als ik me héél erg haastte was ik met 10 minuten op school. Een auto zou er met de spits net zo lang over doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
In principe fietse ik iedere dat samen met mijn buurjongen naar school. Maar heel soms werden we met de auto gebracht. En dan werd je toch scheef aangekeken
Het was ook de grijns van haar en de blik van de juf.quote:Grappig eigenlijk...hoe mensen met intonatie al een hoop duidelijk kunnen maken.
Ik ben het ook grotendeels vergeten, maar sommige dingen blijven wel hangen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige hier die nagenoeg al zijn Grieks, Latijn en Frans is vergeten ?
Nee, 10-12 minuten fietsen. En mijn basisschool was max 10 minuten lopen. Altijd lekker dichtbij gezetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw school wat verder weg was? Als ik me héél erg haastte was ik met 10 minuten op school. Een auto zou er met de spits net zo lang over doen.
Whehehe als juf zou ik het ech fantastisch vindenquote:Het was ook de grijns van haar en de blik van de juf.
Neuh, latijn vrijwel kwijt. Frans iets minder maar wel moeite in Frankrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige hier die nagenoeg al zijn Grieks, Latijn en Frans is vergeten ?
Vind ik doodzonde, aangezien de Franse grammatica ook stikt van de verschillende werkwoordsvormen. Dan ook te bedenken dat de schrijftaal ook wezenlijk verschilt van de spreektaal...quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben het ook grotendeels vergeten, maar sommige dingen blijven wel hangen.
In Frankrijk zou ik grammaticaal incorrect nog wel een bestelling kunnen doen op een terrasje. We hadden een enorm dik boek voor Frans, maar grammatica ho maar.
Dat laatste is bij vrijwel alle talen zo. Dat maakt het ook zo lastig en onpraktisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind ik doodzonde, aangezien de Franse grammatica ook stikt van de verschillende werkwoordsvormen. Dan ook te bedenken dat de schrijftaal ook wezenlijk verschilt van de spreektaal...
Ja, "Save me" van haar is geweldig en ook "The Scientist"(cover) van haar is geweldigquote:
Correctemundo.quote:
Even checkenquote:Ook aanraders:
Momentum, 4th of July, Amateur, Frankenstein.
Eigenlijk veel van haar eerste twee soloalbums: Whatever en I'm with Stupid.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm, Frankenstein is slecht te vinden zeg.
-edit- Momentum vind ik veeeeels te vrolijk.
Ja, die had ik al gevondenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind veel van haar vrolijke nummers juist zo gaaf.
Dat moet dan met Lost in Space zijn geweest. Dan was je wel jongquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb haar ooit in de Melkweg gezien, maar daar kan ik geen clips van vinden. Ik zie alleen filmpjes van oktober 2008, en toen was het zeker niet. Kan best al wel 6 jaar geleden zijn geweest.
Ik vind live-filmpjes vaak net iets te ruizig, dus heb het verder niet afgeluisterd. Maar op de cd-versie vind ik 'm erg grappig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, die had ik al gevonden
Maar buiten ik meestal niet de live versies
Dat was inderdaad toen Lost in Space uitkwam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dat moet dan met Lost in Space zijn geweest. Dan was je wel jong
Ik zit me net te bedenken wat mijn "jongste" concert ooit was...en ik denk dat dat Rock Werchter is geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind live-filmpjes vaak net iets te ruizig, dus heb het verder niet afgeluisterd. Maar op de cd-versie vind ik 'm erg grappig.
Misschien kan ik morgen wel mijn cd uploaden.
[..]
Dat was inderdaad toen Lost in Space uitkwam.
Ik had mijn zusje meegenomen en ik denk dat zij wel de jongste daar was.
Dat was juist mijn laatste festival.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit me net te bedenken wat mijn "jongste" concert ooit was...en ik denk dat dat Rock Werchter is geweest
Ik wist niet eens dat je was geweest. Welk jaar? Dan ga ik even de line-up opzoeken.quote:
quote:Mijn allereerste was Robbie Williams in de Melkweg, nét voordat Angels een hit werd.
Het jaar dat David Bowie afgelast werd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist niet eens dat je was geweest. Wel jaar? Dan ga ik even de line-up opzoeken.
Serieus? Dat moet dan nadat Freedom '96 uitgebracht was. Maar ik dacht dat zijn concert in de Melkweg zijn eerste solo-optreden in Nederland was.quote:
Die heb ik ooit op Parkpop gezien toen hij NET solo was. hij had 1 eigen nummer en voor de rest alleen maar Stones en Beatle covers
Dat is wel een lekker nummer, wat duisterder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
Op dit moment luister ik hiernaar trouwens:
Ook live gezien maar zou dat heel graag nog een keer doen
2004 dus. Mijn eerste was 1992.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:52 schreef wyccie het volgende:
Het jaar dat David Bowie afgelast werd.![]()
![]()
Het was in 1998quote:Serieus? Dat moet dan nadat Freedom '96 uitgebracht was. Maar ik dacht dat zijn concert in de Melkweg zijn eerste solo-optreden in Nederland was.
Keith Caputo is wel goedquote:Mijn derde concert was Keith Caputo. Ik stond vooraan en naast me viel iemand flauw.
Ja, en daar hou ik wel vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker nummer, wat duisterder.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:57 schreef Whiteguy het volgende:
Mijn inzending voor de grote akq sc situp challenge: 75.
Misschien dat schema op die site maar eens bekijken om dit te verbeteren... nu slapen :w
ff denken hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, PS, post jij nog eens een lekker nummer? Dat van vorige keer met die animatie was erg mooi
Graagquote:
Josh Ritterquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Graag
Een repost van dat andere clipje is overigens ook gewenst
Dankquote:
Intrigerendquote:
Normaal gesproken zou ik dan een vreedzame scheiding aanraden maarja...quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:26 schreef wyccie het volgende:
Mijn pc vindt me niet meer lief. En dat is wederzijds.
Ik heb helaas nog geen ander.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
Normaal gesproken zou ik dan een vreedzame scheiding aanraden maarja...
Die van Allen is een cover van the Pretendersquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Josh Ritter
Afgelopen weekend de kans gehad hem te zien maar helaas niet gegaan
Die van Allen is een cover van deze:
Die van Allen kan op haar manier wel waarderen
niet dat ik weet? het zit in mijn mapje 'inspiratie' voor tekenenquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dank
[..]
Intrigerend
En zie ik stiekem een onderliggende betekenis achter dit filmpje?
Nee, "Heart of Glass" is van Blondie hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die van Allen is een cover van the Pretenders
Ohquote:niet dat ik weet? het zit in mijn mapje 'inspiratie' voor tekenen
De animator heeft veel naar modern ballet gekeken.quote:
maar het nummer is "Don't get me wrong"quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, "Heart of Glass" is van Blondie hoor
Ja, maar het zal niet de eerste keer zijn dat een titel niet klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar het nummer is "Don't get me wrong"
Hmmm..meestal komt de "itch" pas na 7 jaar. Maar misschien toch eens tijd voor een nieuwe installquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog geen vier jaar oud.
Volgens mij scheelt het wel als ik niet aan het YouTuben ben.
ah dan heb ik gewoon de verkeerde link gezetquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar het zal niet de eerste keer zijn dat een titel niet klopt.
In het openingsscherm staat dan ook: "Cover of Heart of Glass", wat het dus ook is.
"Don't Get Me Wrong" van The Pretenders / Chrissie Hyndes is ook fantastisch hoor:
Oh, die is ook wel leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah dan heb ik gewoon de verkeerde link gezet
Dat boek hadden wij ook en staat hier nog in de kast.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer welk boek ik had. Het ging over Marcus et Lucius, twee broers. En een kat die Felix heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |