En bij mij smaakt het naar niksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef okiokinl het volgende:
[..]
hoe kan dat, lol? water, curryblokkies drbij, groente/ vlees erin,. 20 minuutjes pruttelen.
Ooh, lukt primaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Ging o.a. om Himeji spoor 5 en 6. Ik weet niet hoe dat station er precies uit ziet, maar het klinkt wel aardig als twee kanten van hetzelfde perron.
Die kan dat ook niet hoor. Als je de optie 'lopen' uitvinkt dan vindt 'ie niks, laat je het aangevinkt dan is zijn beste suggestie om de eerste en laatste 40 km met de auto te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef Melochan het volgende:
^ Google eens op Hyperdia, voor de Japanse 9292OV
Mooi, dank je.quote:[..]
Ooh, lukt prima
meer curryblok erin, en een scheutje japanse sojasaus, en wat knoflook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef Melochan het volgende:
^ Google eens op Hyperdia, voor de Japanse 9292OV
[..]
En bij mij smaakt het naar niksmaar ik blijf oefenen
Morgen weer proberenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:27 schreef okiokinl het volgende:
[..]
meer curryblok erin, en een scheutje japanse sojasaus, en wat knoflook.![]()
maar inderdaad, het is wel haast onmogelijk om t zo lekker te krijgn als bij een japans curry restaurantje...
dat klinkt goed... welk hostel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:31 schreef happynjitram het volgende:
HoppaaIn augustus een maandje naar Tokyo. De muren verfen bij mijn favoriete hostel voor gratis verblijf
Hehe welk hostel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef happynjitram het volgende:
Je mag best komen helpen, maar ik denk dat je alsnog voor je kamer moet betalen
groot gelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:15 schreef happynjitram het volgende:
Ik ga mezelf niet in de vingers snijden jongens. Het is een vriendendienst vooral. Ben daar bij elkaar zo'n 10 weken geweest de afgelopen 2 jaar en heb een erg goede band met iedereen die daar werkt.
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe het daar nu is. Ik verwacht dat er niet zoveel veranderd is, maar ik vraag me af hoe de ramp het toerisme heeft aangetast.
Ik ga over 8 dagen, alhoewel dan niet naar Fukushimaquote:Op zondag 19 juni 2011 16:32 schreef happynjitram het volgende:
Is er trouwens al iemand geweest na de ramp?
Mooi, dan kan je alvast verslag doen wat er allemaal niet meer werkt, want ik ga over 2 maandenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik ga over 8 dagen, alhoewel dan niet naar Fukushima
waar zit ie ?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Luck het volgende:
Fietsenverhuurder in Tokyo had nauwelijks iets te doen de afgelopen maanden.
Ik kon een fiets kiezen uit het hele assortiment, ik was telkens de enige huurder.
Geeft denk ik wel aan hoe rustig het was qua toeristen..
http://www.isi-education.com/english/wp/?page_id=17quote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef Melochan het volgende:
Pie, welkom! Veel plezier tijdens je tweede Japan-tripik zit in de Kansai-regio als jij daar ook bent
Koffiegast, waar ga je die summerschool doen? Welke school?PM mag ook.
Ooh wat leuk!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef koffiegast het volgende:
[..]
http://www.isi-education.com/english/wp/?page_id=17
en ik verblijf hierin:
Paar jaar terug paar maanden veel geleerd, kon 1000kanji herkennen toen. Ken het gros van grammatica wel, ken wel wat woordjes maar moet nog veel automatiseren en verder leren.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:51 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ooh wat leuk!spreek je al wat woordjes nihongo?
Vlakbij Nakameguro metrostation.quote:
Wauw! すごい! hoop dat je een leuke tijd hebt bij die summerschoolquote:Op maandag 20 juni 2011 01:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Paar jaar terug paar maanden veel geleerd, kon 1000kanji herkennen toen. Ken het gros van grammatica wel, ken wel wat woordjes maar moet nog veel automatiseren en verder leren.
Dat hoop ik ook! Hoop vooral dat er wat mensen zijn waarmee ik samen beetje mee kan rondtrekken en uit eten enzo. Ben 23 (staat in profiel)quote:Op maandag 20 juni 2011 10:04 schreef Melochan het volgende:
[..]
Wauw! すごい! hoop dat je een leuke tijd hebt bij die summerschoolhoe oud ben je eigk? :p
Ow zelfde als dus al vermeld wasquote:Op maandag 20 juni 2011 09:44 schreef Luck het volgende:
[..]
Vlakbij Nakameguro metrostation.
Gast is een hele relaxte Amerikaan.
Wel even bellen/mailen een dag van te voren.
http://www.tokyorentabike.com/
Je wilt vanaf Osaka met de trein naar hiroshima? Is te doen, maar om 4 uur in de trein zitten vind ik zonde van de tijd om de abomb place te zien. Of neem je een treinkaart, dan heb je de trein er iig uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef PieNr1 het volgende:
Ha
10-02-11 zondag Tokyo
10-03-11 maandag Osaka
10-04-11 dinsdag Osaka (Kyoto)
10-05-11 woensdag Osaka (Kobe)
10-06-11 donderdag Osaka (Hiroshima)
10-07-11 vrijdag Nagoya
10-08-11 zaterdag Nagoya F1 Race Japan
10-09-11 zondag Nagoya F1 Race Japan
10-10-11 maandag Tokyo
10-11-11 dinsdag vlucht
Ja het was mijn bedoeling om met de trein vanuit Osaka naar Hiroshima te gaan. Ik heb deze trip wel als "optie" ingevuld. Op Hyperdia stond dat de reis ongeveer 90 minuten zou zijn met de Shinkansen vandaar dat ik voor die optie ben gegaan. Ik wil sowieso een JRP kopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je wilt vanaf Osaka met de trein naar hiroshima? Is te doen, maar om 4 uur in de trein zitten vind ik zonde van de tijd om de abomb place te zien. Of neem je een treinkaart, dan heb je de trein er iig uit.
Persoonlijk zou ik kobe omruilen voor Nara/Himeji, maar dat is omdat kobe te stedelijk is en ik die brutale hertjes leuker vind
En dan moet je nog een half uur/drie kwartier extra rekenen om met de tram bij het Atomic Bomb Dome te komen, want die trams zijn trrrrrrraaaaaaaggggg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef PieNr1 het volgende:
[..]
Ja het was mijn bedoeling om met de trein vanuit Osaka naar Hiroshima te gaan. Ik heb deze trip wel als "optie" ingevuld. Op Hyperdia stond dat de reis ongeveer 90 minuten zou zijn met de Shinkansen vandaar dat ik voor die optie ben gegaan. Ik wil sowieso een JRP kopen.
Nara heb ik op mn reservelijstje staan en zal ik zeker overwegen. Bedankt voor je tips in iedergeval. Zeer welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |