die "windows fan" is sowieso fake.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nu je vrienden krijgt is die "Sociale zooi" misschien wel handig.... Ook al weten we niet of het bij 1 blijft of dat deze er überhaupt 1 wordt.
Lees het topic eens. Jij kan hem gay vinden maar hij zegt toch van niet....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
die "windows fan" is sowieso fake.
denk je serieus dat dr een meisje is met als nickname "windows fan".
nm.
hij is dus gay.
quote:
"Jammer van mijn moeder, maar hij moet inderdaad eerst naar mij komen ....... "
geslacht: Man
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lees het topic eens. Jij kan hem gay vinden maar hij zegt toch van niet....
Daarom is dit juist niet kansloos.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef WindowsFan het volgende:
Nah... kansloos is een groot woord. Ik heb gewoon wat meer moeite met sociale dingen.
Wie niet? vraag ik me bijna af, maar blijkens de reacties zijn wij uitzonderingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Falco het volgende:
Wie denkt er nog meer dat TS een troll is.
Blauwe ogen geslagen?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:14 schreef Biogarde het volgende:
TS is even uit de roulatie. We gaan over 48 uur weer verder.
En ik heb er zo mijn best op gedaanquote:
Heeft hij je anaal verkracht?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:35 schreef WindowsFan het volgende:
Kan iemand dit graf topic sluiten of gewoon lekker verwijderen?
Oh was jij er ook nog. Moest jij niet even je problemen weg snuiven?quote:
Haha,quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:41 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh was jij er ook nog. Moest jij niet even je problemen weg snuiven?
Prikte de coke lekker in je neus?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Haha, [ afbeelding ] Ik heb wel wat Methoxetamine op![]()
Maare, de laptops waren dus oververhit geraakt?Zijn usb-stick ging er bij jou hard in zeker?
Ja, coca cola wel ja. Vloeibaar, prikkelt dat koolzuur. Maar cocaīne doe ik niet,quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:44 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Prikte de coke lekker in je neus?
Oh dan valt het wel meequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, coca cola wel ja. Vloeibaar, prikkelt dat koolzuur. Maar cocaīne doe ik niet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |