ooh hoo je mag niet zomaar in de eerste klas gaan zittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
Anders vergeten ze een halve trein... zelfs in de eersteklas van dat ene stel dat wel rijdt was geen plek meer om te zitten.
Moeten ze maar treinen met genoeg tweedeklaszitplaatsen inzettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh hoo je mag niet zomaar in de eerste klas gaan zitten
ooh je hebt het topic vanochtend niet gevolgd?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeten ze maar treinen met genoeg tweedeklaszitplaatsen inzetten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je hebt het topic vanochtend niet gevolgd?
Brave New Worldquote:
als ze het zelf maar opruimenquote:
Nu zelfs de helft van Nederland alquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ookquote:
ja doe maar niet teveel info geven dan kunnen we je nml vet makkelijk helpenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Enfermera het volgende:
Pff, ik ben echt enorm afgeknapt op de service van een online shop, nou wil ik ergens een slechte review schrijven, maar ik kan geen site vindenIemand tips?
Een site die doorveel mensen gelezen wordtquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Enfermera het volgende:
Pff, ik ben echt enorm afgeknapt op de service van een online shop, nou wil ik ergens een slechte review schrijven, maar ik kan geen site vindenIemand tips?
Klaagbaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Enfermera het volgende:
Consumentenbond?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Enfermera het volgende:
Okequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja doe maar niet teveel info geven dan kunnen we je nml vet makkelijk helpen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een site die doorveel mensen gelezen wordt![]()
Fok! bijvoorbeeld
Ah, niiice.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klaagbaak
Reviews & Productbeoordelingen
Ook nog een goeie jaquote:
Lekker weer daarvoor nu hequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:17 schreef Toekito het volgende:
Zo samen met Muck een hoop gewassen en buiten veel laten drogen
Ik had er geen last vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou juist vandaag was het weer niet zo jubelend eerlijk gezegd..
Zelfde hier, gisteren was het heerlijk, vandaag was het oer-hollands weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wat deze man bromtquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawel, daarom vermeldde ik het ook even hierquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je hebt het topic vanochtend niet gevolgd?
ja ikz ie nu de pi pasquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, daarom vermeldde ik het ook even hier.
quote:
Laat haar dan maar gewoon bij haar rechtquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Toekito het volgende:
ik durf niet in de keuken te komen. Maar volgens mij is Muck weer aan het toveren daar!
Hoe kan dat nou weerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn hand verbrand aan een shoarmabroodje
Dat is niet slimquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn hand verbrand aan een shoarmabroodje
Zonder tang uit de broodrooster gepaktquote:
www.watbenjedan.nlquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonder tang uit de broodrooster gepakt
maar door jou heb ik wel trekquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik die voor het eerst zag moest ik echt heeeel hard lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |