SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef maxmit het volgende:
Heb zo erg een Kotor gevoel bij deze game
Mwoa, vind dat nog wel meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Had ik maar een kotor gevoel bij deze gamequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef maxmit het volgende:
Heb zo erg een Kotor gevoel bij deze game![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
Lekker zo, al die spoilers. Wil er nog wel een beetje van kunnen genieten dankuwelasltublieft.
Spoilers en vragen maar gewoon in een spoilertje denk? Even leuk houden voor de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Op de markten in kirkwall zijn genoeg quests te beginnen dus zo vreemd vind ik het niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Falstyr het volgende:
Black Emporium...markt...had je echt verwacht dat er quests of iets bij zouden zitten? rofl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Daar zal je hem mee pakken!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
die anders is echt homo ging hij me zoenen
heb hem gelijk uit me team gegooid
Dat was EA hele tijd zo. Behalve in de 90s. Ze zetten nu letterlijk bij elke goede gamestudio (waarvan eigenaar of contract) een mes op de keel en zetten die onder druk waardoor wij onder andere de dupe van zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef Scorpie het volgende:
Hij valt idd tegen. Erg gerushed idd. Jammer, voor mij het zoveelste bewijs dat EA een kwaadaardig gezwel is binnen de games industrie.
Dan deze aftrekselquote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
humm ik heb de game gekocht."
Conclusie
Bioware is geen bioware meer.
Laatste game die ik gekocht heb bij release .
Ze hebben de game net zo verkloot als bij mass effect 2 .
Zelf de update cd van 30euro voor dragon age origin kon me meer intreseren dan deze flauw aftreksel
Ben eigelijk gewoon in staat de disk terug te sturen met een mooie brief dat ze die in hun hol kunnen steken .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |