Woensdag avond rond 10 uur kon je al spelen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat is bij elke release wel, dat sommige zaken de game eerder vrijgeven. Op de pc zat er een server lock op waardoor je hem pas vanaf donderdag kon spelen,
Hack voor de PC was maandag al beschikbaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Moro het volgende:
[..]
Ging mij meer om de dubbele officiële release datum zowel 10-3 en 11-3 voor hetzelfde gebied. Game was dinsdag al bij een mediamarkt en een free recordshop beschikbaar, miscchien nog wel eerder. Gehackte versie voor xbox en ps3 waren volgens mij ookal dinsdag verschenen.
dit en hoe kan ik in hemelsnaam kistjes openmaken ? die dikke dwerg en of die piraten vrouw kunnen het niet ? en zie ook nergens een skill ervoor ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef d1ce het volgende:
Ik kan mijn unlockables niet vinden, ben ook al in die Storage in het huis van die oom geweest. Any ideas?
Cunnng skill 10-20-30 en 40 zijn de tresholds, 10 heb je voor simpel 20 voor standaard etcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef genakt het volgende:
[..]
dit en hoe kan ik in hemelsnaam kistjes openmaken ? die dikke dwerg en of die piraten vrouw kunnen het niet ? en zie ook nergens een skill ervoor ofzo
als een eckte hosselaar heb ik die piraten vrouw gegeven![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:45 schreef maxmit het volgende:
Nog niks in de busvind ik niet normaal...:(
Misschien is het de handen van de mages? Dat die door dat vuur schieten misvormde handen hebben gekregen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef d1ce het volgende:
Wat is er trouwens met die handen van alle vrouwen in dit spel aan de hand?
Nah, Isabella heeft het ook. Lijkt alsof het de handen van een lijk zijn, en alles staat hier op max, patch voor high textures ook geinstalleerd. Jammer, maar goed, de rest is wel goed geupgrade.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Misschien is het de handen van de mages? Dat die door dat vuur schieten misvormde handen hebben gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Dudequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:45 schreef Falstyr het volgende:
Heb hem net uitgespeeld. Alle side, companion en main quests gedaan. Eind battle was wel episch. Verhaal heeft open eind dat is weer jammer. Nu wil ik een deel 3 om rest van het verhaal te weten.
Woensdag van 09:00 - 24:00 gespeeld met af en toe eet en plas pauzes.
Donderdag 14:00:20:00 met her en der korte breaks
Vrijdag uurtje in de ochtend, 2 uurtjes in de middag en net nog 2 uur om af te ronden.
In totaal dus ongeveer 25 uurtjes gespeeld op Hard.
Vind het nog steeds niet echt waard om nog een playthrough er aan te gaan wagen. Is het gewoon niet goed genoeg voor helaas. Nu de DLC's installeren en die afronden.
Heb ook alle quests en codex en dergelijke gelezen. Zelfs nog even een walkthrough op na geslagen of ik niks overgeslagen heb. Heb een paar niet kunnen afronden ivm bugs. Zoals die Susan ofzo die je van een groep bandits in de coast gebieden moet redden. Die bandit staat er maar en doet geen reet. Zo ook met nog een handjevol quests. Toen ik dat bij deel 1 deed was ik zo'n 70 uur met de eerste playthrough bezig. Daarna ging het sneller omdat je wist waar het zat. Vind het enigzins vreemd dat het bij deel 2 opeens maar 25 uur is. Anderzins...alles staat constant overal aangegeven waar je naar toe moet en wat te doen. Dit scheelt enorm veel tijd en minder rond rennen om ergens te komen wat ook scheelt qua tijd. Het is met een enkele rumor dat je zelf eventjes moet nadenken waar je heen moet. Voor de rest staat het met een grote pijl aangegeven alsof je ene idioot bent.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:07 schreef Cikx het volgende:
ik heb 20 uur gespeeld en ben pas net uit de deep roads, maar heb dan ook echt alles gedaan en uitgezocht.
Ik vind het conversatie systeem echt zo minder.. Je kan 2 of 3 keer met een companion praten en dan moet je wachten tot de volgende act.
Maar voor de rest amuseer ik me zeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef maxmit het volgende:
Heb zo erg een Kotor gevoel bij deze game
Mwoa, vind dat nog wel meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Had ik maar een kotor gevoel bij deze gamequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef maxmit het volgende:
Heb zo erg een Kotor gevoel bij deze game![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
Lekker zo, al die spoilers. Wil er nog wel een beetje van kunnen genieten dankuwelasltublieft.
Spoilers en vragen maar gewoon in een spoilertje denk? Even leuk houden voor de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Op de markten in kirkwall zijn genoeg quests te beginnen dus zo vreemd vind ik het niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Falstyr het volgende:
Black Emporium...markt...had je echt verwacht dat er quests of iets bij zouden zitten? rofl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Daar zal je hem mee pakken!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
die anders is echt homo ging hij me zoenen
heb hem gelijk uit me team gegooid
Dat was EA hele tijd zo. Behalve in de 90s. Ze zetten nu letterlijk bij elke goede gamestudio (waarvan eigenaar of contract) een mes op de keel en zetten die onder druk waardoor wij onder andere de dupe van zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef Scorpie het volgende:
Hij valt idd tegen. Erg gerushed idd. Jammer, voor mij het zoveelste bewijs dat EA een kwaadaardig gezwel is binnen de games industrie.
Dan deze aftrekselquote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
humm ik heb de game gekocht."
Conclusie
Bioware is geen bioware meer.
Laatste game die ik gekocht heb bij release .
Ze hebben de game net zo verkloot als bij mass effect 2 .
Zelf de update cd van 30euro voor dragon age origin kon me meer intreseren dan deze flauw aftreksel
Ben eigelijk gewoon in staat de disk terug te sturen met een mooie brief dat ze die in hun hol kunnen steken .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |