abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93858417
De SC is mudehrun! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_93858474
:)
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:59:56 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_93858493
Mudjahedeen!
Confidence through competence
pi_93858497
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom je dan nu in google straatview te staan! :o
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
Halo

[..]

Haha dus als ik nu jou straat goegel in streetview sta jij langs de kant te zwaaien ofwa? :D
Verdomd ... ik kan er twee tegelijk quoten dus.

Dat zal ik over een maand of zes eens checken of het erop staat.

Sterk FC van die school ! en wanneer zie je moeder weer?
Babysteps hé met herstellen.
pi_93858554
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef freecell het volgende:

Spannend! *insert muziekje*

Ik zocht een school voor de kidners, kijk ik op streetview, staan er 2 docenten te roken bij het 'niet-roken' bordje.
Ok, volgende school :')
lol!! _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:04:19 #6
55709 Stereotomy
pi_93858633
Gaat L. eigenlijk al naar de peuterspeelzaal, FC?
pi_93858679
Hi :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:09:22 #8
55709 Stereotomy
pi_93858787
Hee Pee :W

Kut van je katten -O-

Heb je nog friet gehaald? :Y)
pi_93858809
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat L. eigenlijk al naar de peuterspeelzaal, FC?
Jup, al een half jaartje, vindt hij helemaal te gek :D 2 ochtenden per week.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef AnneX het volgende:

Verdomd ... ik kan er twee tegelijk quoten dus.

Knap! :+

quote:
Sterk FC van die school ! en wanneer zie je moeder weer?
Babysteps hé met herstellen.
ik ga vanavond weer even naar haar toe :)
Even 10 minuutjes knuffelen en dan gauw weer weg, want ze vindt het heel gezellig als ik er ben, maar ze wordt er zó moe van!
pi_93859099
Even een middagje weg om mijzelf te laten verwennen en op te peppen.
Tot vanavond.

En ik moet ook nog boodschappen doen !
Echt met zijn tweeën door de ah struinen zoals gisteravond: dat kost tijd en geld en
en is níet praktisch.
En vaker dan 2 x week boodschappen doen, kom je weer met onnodige dingen thuis.

Mn.AnneX doet de belastingaangifte met zijn vader op de comp. en dan gaat zijn vader het handmatig invullen ! 8)7 Die zijn ook even zoet.
pi_93859149
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef AnneX het volgende:
Even een middagje weg om mijzelf te laten verwennen en op te peppen.
Tot vanavond.

En ik moet ook nog boodschappen doen !
Echt met zijn tweeën door de ah struinen zoals gisteravond: dat kost tijd en geld en
en is níet praktisch.
En vaker dan 2 x week boodschappen doen, kom je weer met onnodige dingen thuis.

Mn.AnneX doet de belastingaangifte met zijn vader op de comp. en dan gaat zijn vader het handmatig invullen ! 8)7 Die zijn ook even zoet.
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_93859217
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Pee :W

Kut van je katten -O-

Heb je nog friet gehaald? :Y)
:W
Ja
Nee! Ik vond Sarabi en Isa zo moeilijk doen :@ :P ;) en ze hadden wel gelijk hoor :@ ;) Het is vis geworden :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 maart 2011 @ 14:21:59 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93859266
:W

Hardlopen deel 2 ook weer overleefd. Een 1x 2 minuten aan vast geplakt. Dus 8x 2minuten lopen 1 minuut wandelen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:22:18 #14
55709 Stereotomy
pi_93859277
Goedzo Pee :)
pi_93859290
Ik moet ook maar eens belastingaangifte doen. Ik doe het al jaren niet meer, maar dat komt omdat ik het niet meer begrijp :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_93859303
Vis is stukken gezonder 8-)
pi_93859334
AnneX, je bent mij vergeten :( ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_93859367
huh waarom zou je vader dat doen Isa?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:28:30 #19
55709 Stereotomy
pi_93859489
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Vrees dat het gebakken vis is, maar dan iig meer eiwitten dan zetmeel, beturrr. :P :P

En oh Isa, ik snap mijn belastingaangifte ook al jaren niet, doe maar wat, en tot nu toe ben ik nog niet opgepakt. En ik heb geeneens moeilijke familiefinanciën.
pi_93859492
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
huh waarom zou je vader dat doen Isa?
Lang verhaal :+ En hij moet het geld dus verantwoorden, maar dat kan niet op zijn eigen naam want hij moet zorg inkopen.

Een paar jaar geleden kreeg ik van hem een soort salarisafschrift, iets van 1200 euro voor huishoudelijke hulp in de maand december. Ik zei: oh, kan ik een vast contract krijgen, dat verdient goed voor een paar uurtjes poetsen! Maar het was alleen fictief dus :{
pi_93859499
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef freecell het volgende:

ik ga vanavond weer even naar haar toe :)
Even 10 minuutjes knuffelen en dan gauw weer weg, want ze vindt het heel gezellig als ik er ben, maar ze wordt er zó moe van!
Ligt ze in Groningen in het ziekenhuis?

Isa, dat is ingewikkeld zeg :o ik doe al jaren geen aangifte meer, ik heb nul inkomen :')
pi_93859531
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Ook als het gefrituurd is? :9
pi_93859553
Het is ook ingewikkeld, maar ik durf niet zo goed te zeggen dat ik het niet wil omdat het zo ingewikkeld is. Mijn ouders doen zoveel voor me. En ik heb het wel tegen mijn vader gezegd dat het niet zo handig is voor mij, maar toen zei hij dat ik verschil in bijv teruggave of huurtoeslag maar moest melden en dan betaalde hij dat wel. Maar dan moet ik dus alles 2x zien uit te rekenen en dat heb ik nooit gedaan :@
pi_93859591
Isa, je vader heeft zo'n persoonsgebonden budget om zorg te kunnen betalen? En hij geeft jouw een loonstrook maar betaalt niet. Is dat niet een soort van fraude :?
pi_93859631
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, je vader heeft zo'n persoonsgebonden budget om zorg te kunnen betalen? En hij geeft jouw een loonstrook maar betaalt niet. Is dat niet een soort van fraude :?
Ja :+

(en dan nog is de handicap van mijn moeder vele malen duurder voor ze dan als ze gewoon gezond was gebleven, met of zonder persoonsgebonden budget)
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:35:01 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_93859690
Je familie heeft een aparte manier van met geld omgaan Isa! En consequent hoe ze jou daarin weten te betrekken. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_93859735
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Je familie heeft een aparte manier van met geld omgaan Isa! En consequent hoe ze jou daarin weten te betrekken. :P
:')

Het zou wel fijn zijn als het hier bij blijft en niet weer voorkomt.
pi_93859758
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :+
Hmmm. Ik heb weinig principes maar aan zoiets weiger ik dus mee te werken :@
pi_93859783
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Het is ook ingewikkeld, maar ik durf niet zo goed te zeggen dat ik het niet wil omdat het zo ingewikkeld is. Mijn ouders doen zoveel voor me. En ik heb het wel tegen mijn vader gezegd dat het niet zo handig is voor mij, maar toen zei hij dat ik verschil in bijv teruggave of huurtoeslag maar moest melden en dan betaalde hij dat wel. Maar dan moet ik dus alles 2x zien uit te rekenen en dat heb ik nooit gedaan :@
kan wel eens een beetje helpen :)
pi_93859786
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef PdeHoog het volgende:

Hmmm. Ik heb weinig principes maar aan zoiets weiger ik dus mee te werken :@
Het gaat tussen neus en lippen door en oh ja, alles is al opgestuurd, maar ik heb er verder geen last van hoor....

Moet ik dan de belastingdienst maar bellen dat het niet klopt zodat ik mijn ouders aangeef oid?
pi_93859834
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het gaat tussen neus en lippen door en oh ja, alles is al opgestuurd, maar ik heb er verder geen last van hoor....

Moet ik dan de belastingdienst maar bellen dat het niet klopt zodat ik mijn ouders aangeef oid?
Nee. Dat niet natuurlijk. Maarr IK zou eens een goed gesprek met mijn vader hebben dat ik dat niet wil hebben eigenlijk :@ Aan de andere kant: ik zit niet in jullie situatie dus ik kan niet oordelen verder. Het zijn mijn zaken ook verder niet!

Overigens: deze inkomsten moet je volgens mij alleen aangeven bij overige inkomsten. Ik heb dat ook ooit eens gedaan voor een vriendin. Die had zoiets voor haar zoontje. Ik moest regelmatig oppassen en kreeg daar dan een vergoeding voor.
pi_93859859
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:39 schreef PdeHoog het volgende:

Nee. Dat niet natuurlijk. Maarr IK zou eens een goed gesprek met mijn vader hebben dat ik dat niet wil hebben eigenlijk :@ Aan de andere kant: ik zit niet in jullie situatie dus ik kan niet oordelen verder. Het zijn mijn zaken ook verder niet!
Het is over 2010 ook niet gebeurd, dus er is geen enkele noodzaak voor een gesprek over dingen van voor 2010 hè.
pi_93859883
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is over 2010 ook niet gebeurd, dus er is geen enkele noodzaak voor een gesprek over dingen van voor 2010 hè.
Klopt :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:44:10 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_93859973
Ik zou lekker een boekhouder nemen Isa, als je 't zelf niet goed doet; de aangifte, kan je het beter uitbesteden. Dat levert al snel geld op en het geeft rust in je hoofd. ;)
pi_93860032
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat ik DSPS heb/had. Door melatonine net voor de juiste natuurlijke aanmaakperiode te nemen, of 's ochtends veel licht op je gezicht te laten schijnen, kun je de fase lichtelijk opschuiven:

[ afbeelding ]
:Y ik moest ook aan je denken toen hij dat vertelde. Ben benieuwd, heeft het jou nou goed geholpen? Je zelfmedicatie? ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:50:29 #36
55709 Stereotomy
pi_93860221
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y ik moest ook aan je denken toen hij dat vertelde. Ben benieuwd, heeft het jou nou goed geholpen? Je zelfmedicatie? ;)
Ja, 't heeft me wel geholpen m'n leven weer een beetje back on track te krijgen, studiegewijs, afvalgewijs, etc.

Heb mezelf zo verzorgd zoals ik het ook zou doen voor m'n onderzoeken.
pi_93860238
Zo, vanavond even lekker loeihete chili maken om die holtes wat te ledigen :Y)
pi_93860246
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, 't heeft me wel geholpen m'n leven weer een beetje back on track te krijgen, studiegewijs, afvalgewijs, etc.

Heb mezelf zo verzorgd zoals ik het ook zou doen voor m'n onderzoeken.
Ok, mooi :Y dus je slikt het spul nog steeds? Geen bijwerkingen verder?
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:53:38 #39
55709 Stereotomy
pi_93860339
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ok, mooi :Y dus je slikt het spul nog steeds? Geen bijwerkingen verder?
Ik slik het niet meer elke dag nadat m'n ritme weer op orde was. Maar omdat er sowieso faseverschuiving optreedt (mijn natuurlijke drang is om laat naar bed te gaan en laat op te staan) moet je af en toe de klok weer naar achter zetten. Dat merkte ik met carnaval wel heel erg, toen hier muziek werd gedraaid tot 3:00.

Laten we zeggen dat ik 0.3 milligram voor een week neem elke maand. Daarna is m'n klok weer goed voor een maand.

0,0 bijwerkingen. Na een uurtje of anderhalf voel je je gewoon slaperig zoals je je voelt als je moe bent en naar bed wil. Dat is soms wat lastig, omdat je als je faseverschuiving wil, je het rond 19:00-20:00 uur moet slikken. (ik slik(te) melatonine dus niet voor de bijkomende slaap-inducerende effecten, maar voor de faseverschuivende effecten)
pi_93860442
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik slik het niet meer elke dag nadat m'n ritme weer op orde was. Maar omdat er sowieso faseverschuiving optreedt (mijn natuurlijke drang is om laat naar bed te gaan en laat op te staan) moet je af en toe de klok weer naar achter zetten. Dat merkte ik met carnaval wel heel erg, toen hier muziek werd gedraaid tot 3:00.

Laten we zeggen dat ik 0.3 milligram voor een week neem elke maand. Daarna is m'n klok weer goed voor een maand.

0,0 bijwerkingen. Na een uurtje of anderhalf voel je je gewoon slaperig zoals je je voelt als je moe bent en naar bed wil. Dat is soms wat lastig, omdat je als je faseverschuiving wil, je het rond 19:00-20:00 uur moet slikken.
De neuroloog had het over 5 uur voor mijn natuurlijke piek, dus dat zou zelfs eerder kunnen zijn. Maar wel typisch dat je het niet iedere dag hoeft te nemen, aangezien het iedere dag opnieuw (te laat) aangemaakt wordt..
Nja ik moet eerst maar eens horen of dat het ook echt is natuurlijk, vind het wel zo fijn dat ff zeker te weten en zo :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:59:26 #41
55709 Stereotomy
pi_93860533
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

De neuroloog had het over 5 uur voor mijn natuurlijke piek, dus dat zou zelfs eerder kunnen zijn. Maar wel typisch dat je het niet iedere dag hoeft te nemen, aangezien het iedere dag opnieuw (te laat) aangemaakt wordt..
Nja ik moet eerst maar eens horen of dat het ook echt is natuurlijk, vind het wel zo fijn dat ff zeker te weten en zo :)
Ik zou vooral de adviezen van de neuroloog opvolgen. :Y

Heb net ff in mijn eigen documentatie gekeken, en had voor mezelf uitgerekend dat ik rond 17:00-18:00 moest slikken gericht op een 23:00-0:00 bedtijd, voor een maximale faseverschuiving. Ik vond dat wat vroeg, en werd daardoor te snel moe op een avond waar ik nog dingen moest doen, dus ik besloot niet voor een maximale faseverschuiving te gaan rond 19:00.

Dus je zou helemaal gelijk kunnen hebben dat '5 uur voor de natuurlijke piek' nog wat eerder dan 19:00 was. :)

Je hoeft het uiteindelijk niet iedere dag in te nemen omdat het om faseverschuiving gaat. Even simpel uitgelegd: stel dat je natuurlijke piek om 2:00am zit (als voorbeeld). Dan kun je dat na één dag melatonine verschuiven naar bijv. 1:45, en dan naar 1:30, en dan naar 1:15 etc (als voorbeeld, niet precieze getallen).

Zodra je ophoudt met slikken dan verschuift het weer automatisch naar voren vanwege je natuurlijke cyclus: dus weer naar 1:20, 1:30, 1:40 etc.

Ik geloof niet dat het makkelijk is je cyclus permanent te veranderen. Misschien met lichttherapie in de ochtend. Dat heeft hetzelfde fase verschuivende effect als melatonine 's avonds.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 09-03-2011 15:12:47 ]
pi_93860534
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, vanavond even lekker loeihete chili maken om die holtes wat te ledigen :Y)
:9~
Helaas kan ik het thuis niet meer te pittig maken :@
pi_93860550
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

:9~
Helaas kan ik het thuis niet meer te pittig maken :@
hoezo niet?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93860569
Ik ga zo eens lekker in een warm bad liggen, dat doet een gammel mens altijd wel goed :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93860609
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hoezo niet?
De dame is wat minder pittig gewend -O-
pi_93860619
nog ff een beetje wegdromen voordat ik naar de kapper ga :)
pi_93860653
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Kwestie van leren eten *)
pi_93860669
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kwestie van leren eten *)
trying ;)
pi_93860700
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:00 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens lekker in een warm bad liggen, dat doet een gammel mens altijd wel goed :)
Oef, daar zou ik ook wel zin in hebben nu :o
pi_93860708
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

gewoon zoetjes aan aanleren :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93860740
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

gewoon zoetjes aan aanleren :+
:Y :Y
Daarvoor staat er een zakje gedroogde cayennepepers met zaadjes in de keuken :D
pi_93860741
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oef, daar zou ik ook wel zin in hebben nu :o
je mag volgende week zaterdag op zondag wel op de poezen komen passen, kan je tegelijkertijd lekker in bad :+ ( wij zijn dan een weekendje weg)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')