quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je dan nu in google straatview te staan!
Verdomd ... ik kan er twee tegelijk quoten dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
Halo
[..]
Haha dus als ik nu jou straat goegel in streetview sta jij langs de kant te zwaaien ofwa?
lol!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef freecell het volgende:
Spannend! *insert muziekje*
Ik zocht een school voor de kidners, kijk ik op streetview, staan er 2 docenten te roken bij het 'niet-roken' bordje.
Ok, volgende school
Jup, al een half jaartje, vindt hij helemaal te gekquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat L. eigenlijk al naar de peuterspeelzaal, FC?
Knap!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef AnneX het volgende:
Verdomd ... ik kan er twee tegelijk quoten dus.
ik ga vanavond weer even naar haar toequote:Sterk FC van die school ! en wanneer zie je moeder weer?
Babysteps hé met herstellen.
Veel plezier!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef AnneX het volgende:
Even een middagje weg om mijzelf te laten verwennen en op te peppen.
Tot vanavond.
En ik moet ook nog boodschappen doen !
Echt met zijn tweeën door de ah struinen zoals gisteravond: dat kost tijd en geld en
en is níet praktisch.
En vaker dan 2 x week boodschappen doen, kom je weer met onnodige dingen thuis.
Mn.AnneX doet de belastingaangifte met zijn vader op de comp. en dan gaat zijn vader het handmatig invullen !Die zijn ook even zoet.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Pee
Kut van je katten
Heb je nog friet gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Vrees dat het gebakken vis is, maar dan iig meer eiwitten dan zetmeel, beturrr.quote:
Lang verhaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
huh waarom zou je vader dat doen Isa?
Ligt ze in Groningen in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef freecell het volgende:
ik ga vanavond weer even naar haar toe
Even 10 minuutjes knuffelen en dan gauw weer weg, want ze vindt het heel gezellig als ik er ben, maar ze wordt er zó moe van!
Ook als het gefrituurd is?quote:
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, je vader heeft zo'n persoonsgebonden budget om zorg te kunnen betalen? En hij geeft jouw een loonstrook maar betaalt niet. Is dat niet een soort van fraude
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Je familie heeft een aparte manier van met geld omgaan Isa! En consequent hoe ze jou daarin weten te betrekken.
Hmmm. Ik heb weinig principes maar aan zoiets weiger ik dus mee te werkenquote:
kan wel eens een beetje helpenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Het is ook ingewikkeld, maar ik durf niet zo goed te zeggen dat ik het niet wil omdat het zo ingewikkeld is. Mijn ouders doen zoveel voor me. En ik heb het wel tegen mijn vader gezegd dat het niet zo handig is voor mij, maar toen zei hij dat ik verschil in bijv teruggave of huurtoeslag maar moest melden en dan betaalde hij dat wel. Maar dan moet ik dus alles 2x zien uit te rekenen en dat heb ik nooit gedaan
Het gaat tussen neus en lippen door en oh ja, alles is al opgestuurd, maar ik heb er verder geen last van hoor....quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm. Ik heb weinig principes maar aan zoiets weiger ik dus mee te werken
Nee. Dat niet natuurlijk. Maarr IK zou eens een goed gesprek met mijn vader hebben dat ik dat niet wil hebben eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat tussen neus en lippen door en oh ja, alles is al opgestuurd, maar ik heb er verder geen last van hoor....
Moet ik dan de belastingdienst maar bellen dat het niet klopt zodat ik mijn ouders aangeef oid?
Het is over 2010 ook niet gebeurd, dus er is geen enkele noodzaak voor een gesprek over dingen van voor 2010 hè.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Dat niet natuurlijk. Maarr IK zou eens een goed gesprek met mijn vader hebben dat ik dat niet wil hebben eigenlijkAan de andere kant: ik zit niet in jullie situatie dus ik kan niet oordelen verder. Het zijn mijn zaken ook verder niet!
Kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is over 2010 ook niet gebeurd, dus er is geen enkele noodzaak voor een gesprek over dingen van voor 2010 hè.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ik DSPS heb/had. Door melatonine net voor de juiste natuurlijke aanmaakperiode te nemen, of 's ochtends veel licht op je gezicht te laten schijnen, kun je de fase lichtelijk opschuiven:
[ afbeelding ]
Ja, 't heeft me wel geholpen m'n leven weer een beetje back on track te krijgen, studiegewijs, afvalgewijs, etc.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik moest ook aan je denken toen hij dat vertelde. Ben benieuwd, heeft het jou nou goed geholpen? Je zelfmedicatie?
Ok, mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, 't heeft me wel geholpen m'n leven weer een beetje back on track te krijgen, studiegewijs, afvalgewijs, etc.
Heb mezelf zo verzorgd zoals ik het ook zou doen voor m'n onderzoeken.
Ik slik het niet meer elke dag nadat m'n ritme weer op orde was. Maar omdat er sowieso faseverschuiving optreedt (mijn natuurlijke drang is om laat naar bed te gaan en laat op te staan) moet je af en toe de klok weer naar achter zetten. Dat merkte ik met carnaval wel heel erg, toen hier muziek werd gedraaid tot 3:00.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, mooidus je slikt het spul nog steeds? Geen bijwerkingen verder?
De neuroloog had het over 5 uur voor mijn natuurlijke piek, dus dat zou zelfs eerder kunnen zijn. Maar wel typisch dat je het niet iedere dag hoeft te nemen, aangezien het iedere dag opnieuw (te laat) aangemaakt wordt..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik slik het niet meer elke dag nadat m'n ritme weer op orde was. Maar omdat er sowieso faseverschuiving optreedt (mijn natuurlijke drang is om laat naar bed te gaan en laat op te staan) moet je af en toe de klok weer naar achter zetten. Dat merkte ik met carnaval wel heel erg, toen hier muziek werd gedraaid tot 3:00.
Laten we zeggen dat ik 0.3 milligram voor een week neem elke maand. Daarna is m'n klok weer goed voor een maand.
0,0 bijwerkingen. Na een uurtje of anderhalf voel je je gewoon slaperig zoals je je voelt als je moe bent en naar bed wil. Dat is soms wat lastig, omdat je als je faseverschuiving wil, je het rond 19:00-20:00 uur moet slikken.
Ik zou vooral de adviezen van de neuroloog opvolgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De neuroloog had het over 5 uur voor mijn natuurlijke piek, dus dat zou zelfs eerder kunnen zijn. Maar wel typisch dat je het niet iedere dag hoeft te nemen, aangezien het iedere dag opnieuw (te laat) aangemaakt wordt..
Nja ik moet eerst maar eens horen of dat het ook echt is natuurlijk, vind het wel zo fijn dat ff zeker te weten en zo
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, vanavond even lekker loeihete chili maken om die holtes wat te ledigen
hoezo niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Helaas kan ik het thuis niet meer te pittig maken
Kwestie van leren etenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De dame is wat minder pittig gewend
Oef, daar zou ik ook wel zin in hebben nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:00 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens lekker in een warm bad liggen, dat doet een gammel mens altijd wel goed
gewoon zoetjes aan aanlerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De dame is wat minder pittig gewend
je mag volgende week zaterdag op zondag wel op de poezen komen passen, kan je tegelijkertijd lekker in badquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef, daar zou ik ook wel zin in hebben nu
Coolquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:07 schreef golfer het volgende:
Een nieuwe gewone bril en een gratis zonnebril uitgezocht bij de SpecSavers.(allebei varifocaal)
Allebei een beetje retro.
En B. een zonnebril op maat laten uitzoeken.
Lang leve de nieuwe ziektekostenverzekering die het meeste ervan betaald.
Lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:12 schreef DarkElf het volgende:
Een warm bad met Kneipp wilde roos-lavendel geur, zalig!
Zie ner goed uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef golfer het volgende:
Gewone bril van mij:
[ afbeelding ]
Zonnebril van mij:
[ afbeelding ]
Zonnebril van B.:
[ afbeelding ]
Yupquote:
Yup!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef DarkElf het volgende:
Heel goed, jezelf uit de dreigende gewoontes schoppen!
Beetje hetzelfde model als Jan Mulder tegenwoordig draagt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef DarkElf het volgende:
Leuke zonnebrillen, die gewone bril doet me echter wat aan de jaren 80 denken.
Onzin! Zo'n bril werkt 10x beter dan een voorhangertje en zit gewoon 100x beter. Ik heb er eentje sinds 97 en ik wil niet meer zonderquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik MOET echt een zonnebril met mijn hoofdpijnhoofd, maar eigenlijk vind ik het zonde van het geld
Da's dan weer geen pluspunt hequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde model als Jan Mulder tegenwoordig draagt.
[ afbeelding ]
Echt? Ik kan niet zonder zonnebril hoor zeker met autorijden..quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik MOET echt een zonnebril met mijn hoofdpijnhoofd, maar eigenlijk vind ik het zonde van het geld
Ja. Ik kom wel zelfstandig uit mijn wat negatievere buien. Moet alleen ff focussenquote:
Mijn sterkte was weer veranderd he, dus ik moest weer een nieuwe, maar echt, ik koop liever wat andersquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Onzin! Zo'n bril werkt 10x beter dan een voorhangertje en zit gewoon 100x beter. Ik heb er eentje sinds 97 en ik wil niet meer zonder
Zo doe ik toch altijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
Nee! Ik vond Sarabi en Isa zo moeilijk doen![]()
![]()
en ze hadden wel gelijk hoor
![]()
Het is vis geworden
Uhuhquote:
Ik loop dus altijd met 1 bril op mijn hoofd en 1tje op mijn neus. En die wissel ik afquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben niet goed in zonnebrillenraak ze altijd kwijt, ze gaan stuk, vergeet ze mee te nemen en vind het eigenlijk helemaal niet prettig om er een op te hebben.. Terwijl ik ook zo'n hoofdpijnkop heb dus zou het eigenlijk heel makkelijk moeten zijn voor me
Nou ja..
Vreselijk..quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik loop dus altijd met 1 bril op mijn hoofd en 1tje op mijn neus. En dat wissel ik af
Niet zo best!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef DarkElf het volgende:
Goeie plannen P.
En hoe voel je je vandaag Dude?
En z'n zoon is ook al zo appetijtelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde model als Jan Mulder tegenwoordig draagt.
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens zo'n touwtje geprobeerd aan 1 van de 2 maar dat werkte ook niet, dit is de beste oplossing en ik krijg geen hoofdpijn van dat ding af en toe op mijn hoofd of zo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Vreselijk..ik kan daar dus echt niet tegen, een bril boven op mijn hoofd.. krijg ik ook acuut koppijn van
Vandaar dat ik dat ding altijd kwijt raak ook..
Duurder dan 20,- is echt zonde voor mij![]()
En een zonnebril op sterkte heb ik ook liggen, maar als ik die 2x op heb gehad is dat veel
Ik ben ook een uitzondering, ik heb al die dingen ook niet!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en dat ik weer n uitzondering ben in de dansbizz uit zich dat ik geen zonnebril heb haha. Echt alle meiden hebben een diva-bril, evenals een navelpiercing en vriendjes
Maar die zonnebril is niet om gewoon te dragen zeker, maar als diadeem in je haarquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en dat ik weer n uitzondering ben in de dansbizz uit zich dat ik geen zonnebril heb haha. Echt alle meiden hebben een diva-bril, evenals een navelpiercing en vriendjes
hier ook al jaren een Serengeti zonnebril. gewoon vensterglas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook nog een Serengeti zonnebril op sterkte, maar daar zit geen leesgedeelte in.
Ik heb gelukkig nog mijn pantoffeltjes (sneakers of hoe heten die dingen) van vorig jaar & hippiebirckjes.. moet nog wel een keer op pad voor badslippers voor in het zwembad, maar ik vergeet het steeds... lijkt me toch wat hygienischer dan op blote kakkies lopen daar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb gekeken of er al zomerschoenen waren. Ik zag leuke rode, zoals die van Sunny voor elke dag. Maar ik wil liever een zool die meer dempt.
Sterkte bij de dierenarts en de dieetistequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor thuisIk ga wegvluchten voor alle shit hier losbreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |