quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:27 schreef Vanyel het volgende:
Net bij cb geweest en met precies 4 weken is ze 4350 gram en 53 cm. Netjes, met een laagste gewicht van 3300
Oeh, dankjewel! Dan heeft mijn lief bij de Etos niet goed gekeken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef Pvoesss het volgende:
Aah volgen mij was je er nog niet toen het over zoutoplossing ging Claudia.
Die Daro pipetjes zijn ook te koop van Otrivin.
De Daro bevat iets meer zout in percentage vergeleken met otrivin.
Maar Beide zijn geschikt voor baby's. Hier verkopen ze beide bij de kruidvat, en Etos
Ik zweer bij die dingen. En bij de opvang waren ze er ook helemaal weg van.
Tijdje terug had ik er ook al een jubelpost over.
Ja, borstvoedingskindjes groeien in het begin harder dan flesvoedingskindjes en daarna is dat andersom. Ivan is rond zijn 1e verjaardag bijvoorbeeld veel aangekomen. Op de groeicurve van het consultatiebureau zag dat er prima uit terwijl het op de groeicurve van borstvoeding.com een gigantische uitschieter was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:39 schreef Vanyel het volgende:
Wel grappig hoe mooi ze de lijn van borstvoeding.com volgt en hoe ze bij het cb ver boven de lijn uitschoot. Overigens vond de arts dat ook heel logisch. Eerste ervaring daar is prima.
Ik heb dat altijd voor lief genomen, geloof ik. Ivan was een rustige baby en Lena is dat ook. Dat bedoel ik op een heel fysieke manier: als ze in je armen ligt dan is ze volkomen ontspannen. Ik dacht dat alle baby's dat hadden, die volledige overgave en onverstoorbaarheid, maar de visite verwondert zich er erg over. Klaarblijkelijk kunnen niet alle baby's rustig bij je liggen. Ons neefje was zo en is eigenlijk nog steeds zo. Die heeft geen rust in z'n kont!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef DJMO het volgende:
Hij doet het echt goed, is net zo rustig en tevreden als Jan als (pasgeboren) baby (...)
ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
Wow, die lengte-groeicurve!Fijn dat je nu met Zantac aan de slag kunt, huup.
DML, fijn dat het slapen goed ging! Misschien heeft het nut om te googelen op tips om het dag- en nachtritme om te draaien?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef Hik het volgende:
Jeetje Huup, wat een curve. Maar te hopen dat het een beetje afvlakt, anders is ze 1,90m als ze twee is!Maar fijn hoor, dat ze zo goed groeit!
Wat gaaf!! Ik las pas ergens dat het lachen van baby's in het begin niets te maken heeft met wat de ouders al dan niet doen. Het zit er gewoon ingebakken en alle baby's gaan het vroeg of laat doen. Zelfs blinde baby's schijnen te lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef huuphuup het volgende:
Ze lachte net naar meheel bewust en gericht, de eerste echte
oh de kriebels die je daar toch van krijgt, heerlijk <3
Hopelijk komen jullie lekker bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik hoop me snel weer bij jullie te voegen, en dan weer mee te kunnen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |