abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93273024
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 83
De kleine babietjes:

***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 08-03-2011 09:01:47 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93273054
Huup, DML, Vanyel: willen jullie in het lijstje?
pi_93273250
Ja is goed :Y
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_93273817
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, DML, Vanyel: willen jullie in het lijstje?
nee dankje :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93274073
Dat dacht ik al; Amélie stond er ook nooit in.

Heb jij ook dat je Elin wel eens Amélie noemt? :o
pi_93274390
Ik noem ons meisje ook nog wel eens Ilse thuis. Maar zo heet ze helemaal niet! We hebben haar 9 maanden zo genoemd. Gelukkig gebeurd het steeds minder.

Vandaag had ik fysio, en wilde ik daarna nog sporten. N wilde ook sporten, dus had hij Ilse na haar eerste fles meegenomen naar de sportschool en daar naar de creche gebracht. Toen ik na mijn sporten wilde gaan douchen hoorde ik haar huilen. Nou ja, huilen... krijsen was het meer. Ik ben gaan kijken, en zodra ze mij zag was het weer over. Ik heb haar lekker bij me gehouden, en ze viel direct bij me in slaap. Toen N ook klaar was hebben we haar in de maxi cosi gedaan, en ze heeft ook nog best even geslapen thuis. Maar jeetje, ik vind het wel moeilijk hoor. Ik weet dat het even wennen is, maar ik heb op de fiets naar huis wel even wat tranen gelaten. Dat wordt was als ze dinsdag naar de gastouder gaat.
*poef* nu is het weg
pi_93274493
nee, ik noem ze gewoon allebei drollie of poppedeintje :Y) :+

maar nee serieus, ik niet, B. wel al tig keer :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93274761
Haha, zo is mijn lief 'rakker' aan het recyclen. Kan heel goed voor een jongen en een meisje. :+

Als ik zo met haar zit dan voel ik weer zo sterk hoe het met Ivan was. Ik herken ook veel kleine dingen die ik alweer vergeten was, de kreuntjes, de gebaren met de handjes, de over elkaar gevouwen beentjes als ze op haar zij ligt. Dan is ze ineens even Ivan, hoe anders ze ook is.
pi_93274946
Jullie zijn allebei alweer aan het sporten, kaatjejannie? Wat knap!

Ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Ivan gaat in april voor het eerst naar het kinderdagverblijf en ik vind het ook best moeilijk.
pi_93287066
Zo staan de leidsters van de creche hier al te trappelen tot Jelle komt half april..maar ik nog niet ;)
Is gelukkig dezelfde groep en leidsters als waar Lotte zit..maar dan nog ;)
pi_93295311
Dat was weer een gezellige nacht op mn buik vannacht..
Straks naar de kinderarts, ben benieuwd!
pi_93295369
Succes mrien! Ben benieuwd!

Huup, ben je, je drukke dagje doorgekomen gisteren? En wij noemen J. Ook vaak poppedeintje *;

Ik ben met bientje naar de manueel therapeut geweest en er zit in der nek en bekken iets niet goed waardoor ze dus een voorkeur heeft voor links. Waarschijnlijk moet het met een paar behandelingen een stuk beter gaan. Er hing daar een plaat met de ontwikkeling van Duitse kindjes erop. Die zijn gemiddeld sneller met de ontwikkeling als andere Europese kindjes. Maar met 6 maanden hoeven ze pas te beginnen met draaien van buik naar rug. Anne doet het dus super goed, fannetje!
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:41:44 #13
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93300491
Mrien, succes bij de KA
BB, ik hoop dat het beter gaat na die paar behandelingen en dat Bientje haar voorkeur kwijt raakt.

Ik heb net contact gehad met mijn werk, ik moet 13 april weer beginnen met de training, wel meteen 3,5 week fulltime
pi_93301718
Dat klinkt erg pittig Sugarsnap. Hoe gaat het nu met je?

Hopelijk gaat het snel wat beter met bientje!

Hoe was het bij de ka Mrien?

Ik ben idd weer begonnen met sporten Claudia, ik vind het weer heerlijk. Ik doe nu cardio en krachttraining. Ik ben zondag ook weer naar zumba geweest, maar dat was niet zo'n goed idee. Ik had de rest van de dag last van mijn heup, en schaambot. Toch maar even wachten nog.

Ilse lijkt te ontdekken dat overdag slapen zo gek nog niet is. Ik kan haar steeds vaker wakker in bed leggen, en dat ze dan wel gaat slapen. Dat gekke kind van ons O+. Ik wil nog wel op zoek naar zo'n zeepaard van fisher price. Die heeft ze nu in bed liggen, maar ik wil wel een extra. Ook voor bij de gastouder. Ik kan ze helaas nergens meer vinden. Mevrouw groeit nu zo, de slaapzakken 70 beginnen haar nu te krap te worden. ik heb wel grotere van de hema liggen, maar ze is een koukleum, en op haar kamer is het 13-15 graden. Die van de hema zijn zonder mouw, dus toch maar bij de prenatal 1 kopen 80cm en dan met mouwen.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:47:48 #15
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93302700
KJ, met mij gaat het goed op dit moment, ik kan het nu allemaal wat beter relativeren. En het is idd best pittig om weer te beginnen, 3,5 week in training. Ik weet alleen nog niet of het voor omzetbelasting, loonbelasting of inkomstenbelasting is (werk bij de BelastingTelefoon). Als het IB is, is het waarschijnlijk korter, want dat deed ik ook voor mijn verlof.
Volgende week even een aantal dingen bespreken op mijn werk, dan kan ik meteen Eline showen.
Het jurkje staat Eline trouwens enorm goed, zal binnenkort een foto maken
pi_93302792
Wow da's wel heavy sugar!

Hopelijk heeft bientje snel baat bij de behandeling!

En slapen is toch ook lekker ilse!

Bij de kinderarts alles goed, longen klonken weer goed. Goed aangekomen gelukkig. Hij woog 6805 gram en was 61 cm. Over 6 weken nog een keer op controle komen om te zien hoe het dan gaat.
Maandag naar het cb, eigenlijk 1e prikken maar die stellen we denk ik even uit ivm het ziek zijn
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:32:48 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93307030
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dat dacht ik al; Amélie stond er ook nooit in.

Heb jij ook dat je Elin wel eens Amélie noemt? :o
Dat overkomt mij zelfs :')
Alsof de een geen 19 jaar ouder en 2 meter lang is...

KJ, ik zag die FP zeepaardjes een paar weken geleden bij de Toys XL in Utrecht liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:23:24 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93309387
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:50 schreef mrien het volgende:
Wow da's wel heavy sugar!

Hopelijk heeft bientje snel baat bij de behandeling!

En slapen is toch ook lekker ilse!

Bij de kinderarts alles goed, longen klonken weer goed. Goed aangekomen gelukkig. Hij woog 6805 gram en was 61 cm. Over 6 weken nog een keer op controle komen om te zien hoe het dan gaat.
Maandag naar het cb, eigenlijk 1e prikken maar die stellen we denk ik even uit ivm het ziek zijn
Wow Mrien, nog geen 2 maanden oud en 6805 gram en 61 cm?!
Dan is hij ondanks zijn ziek zijn zeker flink doorgegroeid, je hebt PokonBV _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93309842
Nou, inderdaad! Wat super, mrien!

Ik ben heel benieuwd naar zijn groeicurve. Heb je die voor ons?
pi_93310856
Heb ik claudia, zal vanavond op de laptop ff invullen en plaatsen. Nu op mobiel en dan wil dat niet zo makkelijk. Hij was voor zn ziekenhuisopname 100 gram ofzo afgevallen, weet precieze gewicht van toen helaas niet, maar ben wel erg blij dat hij weer zo goed groeit, en vooral..hij ziet er gewoon weer lekker gezond uit ipv een zielig ziek ventje
pi_93311633
Zo, die Jelle groeit goed zeg! Fijn dat alles goed was bij de kinderarts!

Ilse, wat goed dat je overdag nu ook lekker kan slapen! Ben je er al weer een beetje aangewend dat je moet gaan werken, kj? Klinkt bekend die pijn na sporten.. Ik ben vorige week weer begonnen met hockeyen..

Sugar, heftig dat je meteen zolang weg moet. Kun je dat wel regelen met oppassen enzo?

De therapeut zei dat ze der waarschijnlijk veel van ging slapen :') fail, madam moet oefenen met hoge geluidjes maken O+ en ze is snotverkouden dus er komt regelmatig wat groen uit der neus.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_93312423
Je kan toch wel naar huis tijdens die trainig Sugarsnap???

Groot manneke die Jelle, klinkt goed allemaal!

Lekker barbabientje, die snottebellen,haha

Mex begint een beetje te klieren met naar bed gaan. Dan is die moe, maar wil toch niet slapen, legt hij zijn slaapdoekje op zijn hoofd en gaat dan piepen net zo lang tot we komen en als we dan het doekje weghalen gaat ie lachen.
Ook gaat hij ontzettend druk doen om zichzelf wakker te houden.
Geloof dat het opvoeden gaat beginnen :P
pi_93315728
Haha succes troeta ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:09:58 #24
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93316016
De training zijn gewone dagen van 9 tot 16.30. Oppas wordt alleen voor de donderdagen (mamadagen) wat regelen
pi_93320156
Zoals beloofd:

De dip in de curve is het moment van opname, in ieder geval 100 gram afgevallen t.o.v. meting de donderdag ervoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')