Gewoon gaan, al is het maar voor de Guinness en de groenogige-roodharigenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
Dilemma, een congres wat potentie heeft tot een goede baan, maar het is 1 dag, in Dublin. Gaan kost veel geld, zonder enige garantie en qua tijd komt het vrij rot uit. Niet gaan kan ik een hoop mee mislopen
Ja, moet ff kijken, want vlucht + hotel edquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon gaan, al is het maar voor de Guinness en de groenogige-roodharigen.
Voor Guinness loop ik alleen maar weg. Ranzige opgeloste volkorenbroodquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hier heb je ook zielloze met groene ogen, maar wel minder.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.
Ga je mee?quote:
true, en dat doe ik dan ook regelmatigquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.
Ik ben er nog nooit geweest, weet dat een kennis van me er zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is wel verleidelijkIs alweer zes jaar geleden dat ik er was.
Singles meet in Ierlandquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
ierland is zo'n beetje het enige europese land waar ik nog niet geweest ben.
Toch maar eens doen.
Ik krijg ook geen DM's van jou, dus jaquote:
Hoe kan dat? Ik vond het juist zo fijn dat ie geen PMs meer kon sturen... loopt ie me de hele tijd te DMen nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen DM's van jou, dus ja
Als je een abo hebt geloof ik.quote:
FA? En écht lastigvallen is het niet... het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het echt lastigvallen is dan kan je toch ook wel een FA vragen?
Haha, ben je nog niet doof??quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben je nog steeds zo Hyper Spirit?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |