Je hebt tieten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!![]()
![]()
![]()
Die bij die organisatie, die daar geld voor geeftquote:
Mieters!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Applicatiebeheerder bij transportbedrijf
Fijn is dat he, leuk salaris, maar weten dat je meer had kunnen vragenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Met het loon waar ik om gevraagd heb![]()
had ik nu nog maar meer gevraagd![]()
Pffff, humor is echt niet aan jou besteed he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bij die organisatie, die daar geld voor geeft
Spirit heeft me kapot gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pffff, humor is echt niet aan jou besteed he?.
Zo'n doos kost bijna niks bij de Makro/Sligroquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel, 6,5 pilsjes
Als zo'n flesje 2,50e kost, en een biertje ook, ben je met de flugel 'maar' 82,50e duurder uit
Nog leukere, BPM icm BTWquote:
Jaaa dat had ik ook!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Met het loon waar ik om gevraagd heb![]()
had ik nu nog maar meer gevraagd![]()
Het gaat in dit geval om het nul-tarief in combinatie met een uitspraak van de EU inzake onjuiste BTW heffing.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog leukere, BPM icm BTW(zonder kennis van rechten
)
Ook minder dan 1,5 liter bier?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n doos kost bijna niks bij de Makro/Sligro
Dat is natuurlijk heel mooi als ze dat doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa dat had ik ook!
"Ooh dat loon moet geen probleem zijn!" (oh kut)
"Meer mag ook hoor!"
"Weet je wat, ik ga gewoon naar HR zonder jouw indicatie en dan wachten we af met welk aanbod zij komen"
Topwijf!(mits ze dat ook echt doet, natuurlijk)
Weet ik niet uit mn hoofd, maar heel veel scheelt het niet, kwam op 25ct per flesje uit mn hoofd.quote:
Goed gedaan hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel mooi als ze dat doen![]()
Hier was dat niet mogelijk haha. Maar ben tevreden
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mn hoofd, maar heel veel scheelt het niet, kwam op 25ct per flesje uit mn hoofd.
Kroeg is vaak 1 euro tijdens happy hour of gratis bij combi'squote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.
Daarbij, bier is veel gezelliger drinken. Zo'n flugeltje achterover slaan voegt imo weinig toe... Hoewel 't wel lekker isquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |