Waarom mogen mannen dat wel zijn maar vrouwen niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingewikkeld, gewoon helder en duidelijk.
Ja, want "je bent veel te arrogant en denkt dat je slim bent, maar wij zijn lekker gewoon gebleven!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus dat mens is zo dom als het achtereind van een varken. Godzijdank ben ik daar nu ook van af! Frustrerend hoor, als je daar zit met je universitaire graad en een schoonmoeder die je vuil aan kijkt zodat je je bek niet eens open durft te trekken
Als mensen dat zeggen, zegt dat al voldoende over hun IQquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn lapo:"
[..]
Ja, want "je bent veel te arrogant en denkt dat je slim bent, maar wij zijn lekker gewoon gebleven!"
Stelletje gedegenereerde mensapen. Kan daar slecht tegen. Dezelfde mensen die heel hard beweren dat ze ooit eens 140 hebben gescoord op een IQ-test, maar dat allemaal niet nodig hebben, dat gestudeer. Nee, dat is ook de reden dat je op je 25e al 4 kinderen hebt van de eerste de beste Stanley van Aruba en de rest van je leven haren moet blonderen in een kapsalon.
van wie mag dat niet? Alleen interpreteren wij duidelijk anders dan julliequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom mogen mannen dat wel zijn maar vrouwen niet?
Mensaquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als dat volgens de 'nationale BNN IQ test' is, dan stelt het niet zoveel voor natuurlijk.
Daarom heb ik ook geen diploma hoger dan HAVO, zo lui als de pest en compleet geen disciplinequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik het IQ van een amoebe hebben, het gaat voornamelijk om wat je doet met je potentieel he?.
Het potentieel van een amoebe is echter vrij miniem. Dat zie je zo in KLB en ONZ.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik het IQ van een amoebe hebben, het gaat voornamelijk om wat je doet met je potentieel he?.
Broer!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen diploma hoger dan HAVO, zo lui als de pest en compleet geen discipline
Dit. Al heb ik wel dan wel weer een Mavo certificaat ofzoiets.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Q. het volgende:
Alhoewel ik geen middelbare school-diploma heb, alleen HBO.
Nou, ik ken amoebes! Zonder hen zou het leven er heel anders uitzienquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het potentieel van een amoebe is echter vrij miniem. Dat zie je zo in KLB en ONZ.
Ach, we hebben allebei een goede baan, dus wat zou hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Broer!
Alhoewel ik geen middelbare school-diploma heb, alleen MBO en HBO.
Je IQ is in elk geval te laag om te begrijpen dat IQ niets te maken heeft met hoe je je voordoet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik weet mijn IQ niet, ik zal echt niet hoogbegaafd zijn, heb mijn studies niet afgemaakt maar ben toch heel goed terecht gekomen. Ik ga me dus echt niet beter voordoen dan ik ben.
Daarom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, we hebben allebei een goede baan, dus wat zou het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |