ja bruine berenquote:
moerasbevers hebben geen platte staartquote:
Die zijn ook lief. Nou ja om te zien dan he.quote:
Beren zijn ook wel sneuquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die beren vind ik zo sneu, di eotter ja die zijn wel cut maar de baby moerasbevers en stokstaartjes zijn leuker en en de kpl's
deze waren super sipquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die zijn ook lief. Nou ja om te zien dan he.
Had je m'n ideetje nog gelezen?quote:
welk idee?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je m'n ideetje nog gelezen?
stokstaartjes komen voro je poserenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beren zijn ook wel sneuIk ben dol op otters en bevers
En de pinguins in amersfoort zijn echt cool
Ze volgen zo'n stipje van zon op je horloge op de muur
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
welk idee?
nee niet gelezen ik was douchen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je niet gelijk de sjaak!!!En vraag eens naar de angsttandarts anders? Die bestaan en misschien dat dat je wel helpt
Vroeger hadden ze in emmen bedelende wasberenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beren zijn ook wel sneuIk ben dol op otters en bevers
En de pinguins in amersfoort zijn echt cool
Ze volgen zo'n stipje van zon op je horloge op de muur
![]()
dat is wel een goede tip maar volgens mij zijn de meeste tandartsen dat tegenwoordig.quote:
Ja, precies... en ik kan moeilijk Sofie en Hilde meenemen he ;*.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ik kan natuurlijk moeilijk al je geld meenemen
Nee, is in het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel een goede tip maar volgens mij zijn de meeste tandartsen dat tegenwoordig.
apen zijn stomquote:
ik vodn het een beetje triest allemaal, volngede keer gaan we naar een andere direntuinquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze in emmen bedelende wasberen![]()
soeiwso de meeste dierenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Otters en bevers, pinquins, oh en dolfijnen. Ik vind dolfijnen zo lief. Als ik ooit de kans krijg wil ik met dolfijnen zwemmen geweldig lijkt mij dat. Oh en stokstaartjes zijn ook zo leuk en zeehonden ook van die geweldige beesten.![]()
![]()
![]()
varkentjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn luie varkentje even een broek aan doen en schoenen
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies... en ik kan moeilijk Sofie en Hilde meenemen he ;*.
Apekopquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
apen zijn stom
[..]
ik vodn het een beetje triest allemaal, volngede keer gaan we naar een andere direntuin
[..]
soeiwso de meeste dieren
Ben je wel eens in die in Emmen geweest, die is echt tofquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
apen zijn stom
[..]
ik vodn het een beetje triest allemaal, volngede keer gaan we naar een andere direntuin
[..]
soeiwso de meeste dieren
Lekkerquote:
ik vond blijdorp een erg leuke dierentuinquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je wel eens in die in Emmen geweest, die is echt tofEn anders die in Arnhem, al vind ik die in Emmen denk ik leuker
ja beide geweest maar we gaan wel naar beide toe want beide vinden we dieren super leuk en interessant plus we moeten capibara's zienquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je wel eens in die in Emmen geweest, die is echt tofEn anders die in Arnhem, al vind ik die in Emmen denk ik leuker
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vond blijdorp een erg leuke dierentuin
Jaaaaaahquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
apen zijn stom
[..]
Jij hebt mijn collega ontmoet![]()
[..]
soeiwso de meeste dieren
Dan moet je naar de Apenheulquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja beide geweest maar we gaan wel naar beide toe want beide vinden we dieren super leuk en interessant plus we moeten capibara's zien
Jaaaaaaaaaaah Emmenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Baardmans?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doen we met baardmans? Wil jij hem hebben?.
ik eg net dat apen stom zijn dus neequote:
Ja en terwijl je daar rondloopt nuttig je een banaan. Heel leuk effect krijg je danquote:
Maar daar is het tof en hebben ze capibara'squote:
Niet alle apen zijn stom. Oerang Oetangs zijn leuk en chimpansees.quote:
dan emmenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar daar is het tof en hebben ze capibara'sMaar die hebben ze ook in Emmen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en terwijl je daar rondloopt nuttig je een banaan. Heel leuk effect krijg je dan
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik denk dat het niet uitmaakt wat je eet
Die apen lusten alles
En ze hebben ook een caviadorpquote:
beide lelijke rotapen, er zijn wel schattige aapjes maar dat zijn er weinigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet alle apen zijn stom. Oerang Oetangs zijn leuk en chimpansees.
Wat vind jij schattig aapjes dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
beide lelijke rotapen, er zijn wel schattige aapjes maar dat zijn er weinig
Ja, die is echt stomquote:
goudleeuwmasker dingen, van die mini aapiesquote:
Deze?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
goudleeuwmasker dingen, van die mini aapies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |