Neuh, dat vind ik ook niet ziek. Maar als je hoest, en koppijn hebt, en een lichte verhoging, en niest, en darmen die alle kanten opwiebelen, dan heb je niks te zoeken op de werkvloer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mezelf niet ziek noemen, ik hoest momenteel alleen als een ouwe kerel met COPD
Compleet geen last van tbh.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals ik in de lapo van het vorige topic zei:
Thuiswerken is wel een nadeel als je ziek bent...Je voelt je toch al gauw verplicht om toch iets te gaan doen als je niet met 40 graden koorts op bed ligt.
Inderdaad, en er liggen hier 9 briefjes met deadlines voor mequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals ik in de lapo van het vorige topic zei:
Thuiswerken is wel een nadeel als je ziek bent...Je voelt je toch al gauw verplicht om toch iets te gaan doen als je niet met 40 graden koorts op bed ligt.
Idd, anders blijf je maar aanklooien, heb ik vorig jaar ook veel te lang gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Compleet geen last van tbh.
Ik weet dat ik met rust veel sneller weer boven Jan ben.
Jij werkt voor jezelf?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, en er liggen hier 9 briefjes met deadlines voor me
Oh, dat heb ik ook. Op de lichte verhoging na.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, dat vind ik ook niet ziek. Maar als je hoest, en koppijn hebt, en een lichte verhoging, en niest, en darmen die alle kanten opwiebelen, dan heb je niks te zoeken op de werkvloer.
De meeste ziektes gaan niet over van dom door doen. Een ZZP-er doet er dus gewoon goed aan om ook ziektedagen 'op te nemen'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij werkt voor jezelf?
Wat ik meestal doe is, als ik ziek ben, even inloggen en wat telefoontjes om mijn werk te delegeren, en dan zie ik een paar dagen later wel hoe groot de schade is. Als je voor jezelf werkt dan kan je je dat niet permitteren.
Dat kon je op je klompen ook wel aanvoelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
'Beatrix ook in Oman voor vrijlating militairen'
Maar verder is het geen diplomatiek bezoek
Dat weet ik ook wel, maar in de praktijk gaat dat niet bij alle ZZP'ers zo makkelijk als dat jij het nu voorstelt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste ziektes gaan niet over van dom door doen. Een ZZP-er doet er dus gewoon goed aan om ook ziektedagen 'op te nemen'.
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat kon je op je klompen ook wel aanvoelen
Dat is hun taakquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.
Ik zou er niet over klagen, ik zou het koesterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Nog steeds confuus van gisteren. Binnen een week nadat ik besloten heb te gaan solliciteren, heb ik het eerste aanbod al binnenGesprek gisteren ging echt super en volgens haar was er niet eens een tweede gesprek nodig: ze willen me graag hebben....
Absurd dit!
Aan de ene kant kan je ronduit gaan roepen van ze zit daar voor de militairen en is een politiek verhaal. Alleen je brengt met dergelijke verslaggeving juist wel die mensen in gevaar die nu in Libië vast zitten. Nu lekt het alsnog, maar of het verstandig is weet ik niet. Blijft een nogal lastige diplomatieke kwestie die je beter in stilzwijgen kan laten voorbij gaan dan keihard van de daken te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |