Wat!! Doen ze dat al dagen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh dat! Ja dat vind ik ook al dagen irritant. Snap ook niet dat dat gewoon mag.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, daar is dit subforum voor.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, daar is dit subforum voor.
Joan gaf het nu zelf toe: " We communiceren via een boek"quote:
Erger, want nu heeft niemand een idee waar het over gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan gaf het nu zelf toe: " We communiceren via een boek" Dit is duidelijk minstens zo erg als fluisteren.
quote:
ja elke avond om 12 uur p time..... alleen soms vergeten ze hemquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Guido een lemming.
Maar kwam er nou nog een missie vanacht?
Jo mag wel meer, ze is toch Sielug omdat ze met dat fakking zware gedoe thuis zit, vanwege haar vent en haar hondjes en haar fakking zware baan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan gaf het nu zelf toe: " We communiceren via een boek" Dit is duidelijk minstens zo erg als fluisteren.
Als je dat gelooft ben je zelf een lemming..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Guido een lemming.
Dit inderdaad. Ik Snap trouwens echt niet dat Joanna niet genomineerd isquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jo mag wel meer, ze is toch Sielug omdat ze met dat fakking zware gedoe thuis zit, vanwege haar vent en haar hondjes en haar fakking zware baan.
Ja nog ff wachten...begint 1:00 Portugese tijd..dus iets meer als half uurtje...quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Guido doet een lemming.
Plus dat de reden erbij vermeld wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:27 schreef IGotNoName het volgende:
Ik hoop dat iedereen morgen de boeken moeten inleveren dankzij, jo & flip
Alleen Gerard heeft haar genomineerd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik Snap trouwens echt niet dat Joanna niet genomineerd is
Gerard is tof.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen Gerard heeft haar genomineerd.
Gewoon meteen sanctie, kluis halveren ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:27 schreef IGotNoName het volgende:
Voor mannetjes die te kort komen ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:28 schreef Caland het volgende:
Omdat je toch een lekker wijf in de groep moet hebben.
Je bedoeld Joanna?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:28 schreef Caland het volgende:
Ja, het oog wil ook wat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor mannetjes die te kort komen ?
Halve kluis vind ik te mild.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Gewoon meteen sanctie, kluis halveren ofzo.
Durf duidelijk taal te spreken.
Liefst met minder issues dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:28 schreef Caland het volgende:
In het land der blinden..quote:
Hoezo? Waarom zouden ze geen boeken mogen hebben dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:27 schreef IGotNoName het volgende:
quote:
En ze heeft al met Geer types in bed gelegen als je haar films bekijkt...meestal eind 30 begin 40 die tegenspelers...quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:30 schreef snetje het volgende:
Sofia zou Gerard hebben afgewezenalsof Gerard haar ook maar met 1 vinger zou willen aanraken
Een zwemheld. Samen met Sharon en Karim. Als het aan Guido en Flip had gelegen dan was het niet gelukt.quote:
Ik las afrukken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een zwemheld. Samen met Sharon en Karim. Als het aan Guido en Flip had gelegen dan was het niet gelukt.Het lijkt er op dat Gui morgen aan de bak mag met opdrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |