Wat!! Doen ze dat al dagen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh dat! Ja dat vind ik ook al dagen irritant. Snap ook niet dat dat gewoon mag.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, daar is dit subforum voor.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, daar is dit subforum voor.
Joan gaf het nu zelf toe: " We communiceren via een boek"quote:
Erger, want nu heeft niemand een idee waar het over gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan gaf het nu zelf toe: " We communiceren via een boek" Dit is duidelijk minstens zo erg als fluisteren.
quote:
ja elke avond om 12 uur p time..... alleen soms vergeten ze hemquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Guido een lemming.
Maar kwam er nou nog een missie vanacht?
Jo mag wel meer, ze is toch Sielug omdat ze met dat fakking zware gedoe thuis zit, vanwege haar vent en haar hondjes en haar fakking zware baan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan gaf het nu zelf toe: " We communiceren via een boek" Dit is duidelijk minstens zo erg als fluisteren.
Als je dat gelooft ben je zelf een lemming..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Guido een lemming.
Dit inderdaad. Ik Snap trouwens echt niet dat Joanna niet genomineerd isquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jo mag wel meer, ze is toch Sielug omdat ze met dat fakking zware gedoe thuis zit, vanwege haar vent en haar hondjes en haar fakking zware baan.
Ja nog ff wachten...begint 1:00 Portugese tijd..dus iets meer als half uurtje...quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Guido doet een lemming.
Plus dat de reden erbij vermeld wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:27 schreef IGotNoName het volgende:
Ik hoop dat iedereen morgen de boeken moeten inleveren dankzij, jo & flip
Alleen Gerard heeft haar genomineerd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik Snap trouwens echt niet dat Joanna niet genomineerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |