Ehm, hard blazen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:02 schreef waxmask het volgende:
Nou dat was het dan jongens en meisjes...niet eens een SL...gewoon boem...einde...wie doet het licht uit hier??
Hoe komen jullie er toch bij dat er een missie zou komen??quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:02 schreef Stickertje het volgende:
* stoft twitteraccount af om een twitter naar kllotzak alfons te sturen voor een missie die er niet was... alweer*
Nee joh. Even refreshen (een paar keer als 't niet gelijk lukt).quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:02 schreef waxmask het volgende:
Nou dat was het dan jongens en meisjes...niet eens een SL...gewoon boem...einde...wie doet het licht uit hier??
Da's al een paar dagen een fok-"grap"...quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:03 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij dat er een missie zou komen??
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:02 schreef Stickertje het volgende:
* stoft twitteraccount af om een twitter naar kllotzak alfons te sturen voor een missie die er niet was... alweer*
Hahaha jullie zijn de reden dat ik zoveel lol heb op de cossen..episch...tanks guys...quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:03 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij dat er een missie zou komen??
Doe ook ff #rooiebroek twitteren danquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:02 schreef Stickertje het volgende:
Dat is ook het leukste aan het hele programma. Soms lig ik op bed nog te lachen als ik aan een leuke quote terugdenk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Hahaha jullie zijn de reden dat ik zoveel lol heb op de cossen..episch...tanks guys...
Ze hoeft ook nog maar even natuurlijk, die gaat naar huis donderdag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:05 schreef Krambo het volgende:
Ik heb Sofia nog nooit zo actief gehoord als vanavond
Denk dat dat is omdat ze weet dat ze donderdag weg gaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:05 schreef Krambo het volgende:
Altijd leuk om over je werk te praten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:05 schreef Krambo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |