ik weet nog wel dat in een BB serie, er werd gewreven over de microfoons om prive te fluisteren tegen een andere bewoner... mocht ook niet...quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:56 schreef 5thencounter het volgende:
Textcoded messages..mag dat?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zal eens vragen en kijken wat ik kan vinden, verzamel de boel en mail het door, wie weet.....quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:57 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hoop dat je er wat aan hebt, anders even proberen bij diegene die de streams opnemen.
Die stem, dat accent en dat volumequote:Op woensdag 9 maart 2011 01:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja soms is ze grappig maar die stem he... die stem...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo flauw dit, ze weten dat fluisteren niet mag..... Dat de regels hier niet in voorzien is een ander verhaal maar ze kunnen op hun klompen aanvoelen dat dit niet de bedoeling is.
Belachelijk....quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Echt niet cool.Had het van Joan wel verwacht maar niet van Flipje,dit heeft ie toch niet nodig.
![]()
Je zag ze ook constant sneaky kijken naar de camera's en kussen ervoor doen enzo.
Echt naar de krant mailen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zal eens vragen en kijken wat ik kan vinden, verzamel de boel en mail het door, wie weet.....
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja soms is ze grappig maar die stem he... die stem...
Idd Joanna straalt achterbaksheid uit, Philip valt mij ook vies tegen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Echt niet cool. Had ditt van Joan wel verwacht maar niet van Flipje, dit heeft ie toch niet nodig.
![]()
Je zag ze ook constant sneaky kijken naar de camera's en kussen ervoor doen enzo.
CNN & Al Jazeera, als dat niks uithaalt zetten we zwaardere middelen in en sturen er Hertsenberg op af...quote:
Er staat op de internet site een mailadres waar je kunt mailen als je iets opvalt, wie niet waagt...quote:
Fijn dat jij je ook voor de goede zaak inzet ..quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
CNN & Al Jazeera, als dat niks uithaalt zetten we zwaardere middelen in en sturen er Hertsenberg op af...
mmm d8 dathet aan mij lagquote:
Welterusten!quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:01 schreef Caland het volgende:
streams weg. nouja het was toch al tijd om de koffer in te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |