quote:
pffiieeuuw..quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh. Zulk een onzedelijk volk zal een slechte invloed hebben op mijn geestelijke gesteldheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Koen wordt heet van KGquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pffiieeuuw..Blote benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pffiieeuuw..Dan kom ik wel om de normen en waarden te bewaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja want nu heeft iedereen je doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
nee, je illusiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
Goed, morgen ga ik mijn Lottery tickets maar eens controleren
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Welkom in de Koffie- & Theeslowchat. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je Ãbersterke bakkie om 2 uur 's nachts
staat die tekst bij iedereen zo fout in de OP ?
let it be the right numbers and share it with mequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
Goed, morgen ga ik mijn Lottery tickets maar eens controleren
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat zo maar eens slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste Bar![]()
(was de kaart trouwens duidelijk?)
Same shit, different day
SC hopper present
* Barretje80 gaat zo maar eens slapenEn bedankt, nu moet ik biechten over het feit dat ik uberhaupt mijn ogen op zo'n tekst heb laten rusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
* Barretje80 gaat zo maar eens slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Nou, dat zou ik best willen doen als ik een mooie prijs heb gewonnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
let it be the right numbers and share it with me
* Barretje80 gaat zo maar eens slapenLaat Stu die spoiler maar niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
het staat niet voor niks in een spoiler...quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En bedankt, nu moet ik biechten over het feit dat ik uberhaupt mijn ogen op zo'n tekst heb laten rusten.
Oasis gok ik?quote:
Ik biecht nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En bedankt, nu moet ik biechten over het feit dat ik uberhaupt mijn ogen op zo'n tekst heb laten rusten.
iemand die te lang in de sauna heeft gezeten met een badpak aan?quote:
Je had me kunnen waarschuwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het staat niet voor niks in een spoiler...
Daar word je toch gewoon misselijk vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat Stu die spoiler maar niet lezen
Jij bent de pastoor, dus jij luistert naar de biechts.quote:
geloof het wel.. ik rij ergens heen en bel jequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste Bar![]()
(was de kaart trouwens duidelijk?)
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar word je toch gewoon misselijk van
wrom??quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar word je toch gewoon misselijk van
Een pastoor is toch altijd een man?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent de pastoor, dus jij luistert naar de biechts.
Ja, geen idee. Dat is misschien een afwijking die ik al jaren heb maar ik kan serieus onpasselijk worden van sommige mensen. Het idee dat zij dan naakt in mijn buurt zouden komen zou me echt fysiek ziek makenquote:
oeioeioei dat klinkt minderquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geloof het wel.. ik rij ergens heen en bel je
en help hopen dat de auto het dan nog doet.. hij is het langzaam aan het begeven
Hij komt soms tussendoor evenquote:
Het stukje onder je naam impliceert dat jij pastoor zou zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een pastoor is toch altijd een man?
Ligt eraan wat voor mensen, er zijn er waarbij ik het minder erg zou vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Dat is misschien een afwijking die ik al jaren heb maar ik kan serieus onpasselijk worden van sommige mensen. Het idee dat zij dan naakt in mijn buurt zouden komen zou me echt fysiek ziek maken![]()
![]()
Oh in dat geval; wat deed jij laatst met dat oude vrouwtje in de sauna?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het stukje onder je naam impliceert dat jij pastoor zou zijn.
het oeioei vogeltjequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeioeioei dat klinkt minder
mgoed, ik hoor t wel![]()
Met tijdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij kan het weten, je bent er vrijwel altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |