quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:29 schreef Graseter het volgende:
HOU GODVERDOMME EENS OP MET DAT ACCENT. IK BEN GRASETER NIET GRAZEEHTEHHH
Intonatie is HEEL moeilijk mee te geven in geschreven commentaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik erger me er alleen een beetje aan dat elke keer als het nummer wordt gespeeld jij zegt wat er allemaal verkeerd aan is terwijl ik dit alleen voor de lol doe. Ik doe sowieso wel wat met je kritiek want heb ook aanpassingen gedaan na je kritiek. Voor de rest no hard feelings hoor
Ja is ook wel zo maar momenteel ben ik aan het wachten op de vocals, ik denk dat het nummer dan ineens heel anders klinkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Intonatie is HEEL moeilijk mee te geven in geschreven commentaar.
De essentie lezen misschien nog wel moeilijker. Kritiek geven op een nette manier is face to face al super moeilijk. Doe het dan maar eens met tekst, daar mis je vrijwel alle emotie.
Daardoor is het geen negatieve feedback, maar feedback op afstand, die moet je anders wegen
Feedback geven is sowieso moeilijk, maar via een forum nog moeilijker.
FAALHAASACHTERHOEKERquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Tot hoe laat zou de snackbar los zijn, peuken zijn op :S
draakjequote:
Veluwe! TURT! <3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAALHAASACHTERHOEKER![]()
De snackbar is OPEN niet los, zit echt wel vast aan de fundering![]()
Leer ABN
bij ons is de snackbar wel losquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAALHAASACHTERHOEKER![]()
De snackbar is OPEN niet los, zit echt wel vast aan de fundering![]()
Leer ABN
Hier alles al dicht na 10 uurquote:
welk programma heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel ik heb een versie geupload staan.
http://www60.zippyshare.com/v/83293224/file.html
Kan niet, als ik eruit ga connect Draakje automatischquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou eventueel ook wel een half uurtje willen draaien?
Jij heldquote:
Wiki.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef mr-green het volgende:
ik wil ook wel draaien als iemand mij een keer de instellingen kan geven
joh, dat meen je.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan niet, als ik eruit ga connect Draakje automatisch
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef Viro het volgende:
Voor Zokunen:
Ik vind gewoon de eerste 4 seizoens boxen, was helemaal vergeten dat ik ze hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DEZEN DIENT U PER DIRECT TE OVERHANDIGEN AAN MIJ!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
Deze aidsplaat heb ik ook net gedownload voor onz
Gewoon fruityloopsquote:
helemaal niet, ik ga seizoen 5 en 6 halen als die te koop zijn. Ben ik een dag of 5 niet op fok te vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
DEZEN DIENT U PER DIRECT TE OVERHANDIGEN AAN MIJ!
was de caps wat overdreven?
Doet je quoteknop het niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
@Patje1987 klinkt aardig. Je kan het verder uitwerken. Intro / verse etc. Maar je zit op de goede weg
Dat wil ik dus niet, dat programma ken ik een beetje en zoals eerder gezegd, ik doe het voor de lol ik ben geen producer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
@Patje1987 klinkt aardig. Je kan het verder uitwerken. Intro / verse etc. Maar je zit op de goede weg
ow en stap zo snel mogelijk af van Fruitypoeps
Het is een andere MM dan jij denkt schatquote:
maar geloof mij je gaat zoveel meer lol beleven met andere programma'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet, dat programma ken ik een beetje en zoals eerder gezegd, ik doe het voor de lol ik ben geen producer.
Wat moet ie dan gebruiken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
ow en stap zo snel mogelijk af van Fruitypoeps
alleen voor het echte zware werkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat moet ie dan gebruiken?
[ afbeelding ]?
Ik heb al eens wat gemaakt met ableton en logic maar ik wil niet te veel tijd steken in het leren van een nieuw programma.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
maar geloof mij je gaat zoveel meer lol beleven met andere programma's
Logicpro cubase reason ofzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat moet ie dan gebruiken?
[ afbeelding ]?
Haalde.quote:
ah ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haalde.
Moet ze ff allemaal veranderen, maar heb 0 tijd.
Nou ik denk niet dat ik het uberhaupt wil wetenquote:
okquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ik het uberhaupt wil weten
Hahaquote:
Mijn tarzanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
- 17 inches lang
- laat vrouwen schreeuwen
- geeft geweldige seks
Wat is het?
nou als hij ergens van krimpt is het wel van die gedachtequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
besnijdenis? Heb ook geen idee anders.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou als hij ergens van krimpt is het wel van die gedachte
Ze is bij mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Ragboer het volgende:
Is sharr er nog? Of is ze gestikt in 5 liter paardensperma?
hoi. Nee. Niet gemistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef wiebelstront het volgende:
hoi. heb ik wat gemist? ik ben er net.
jup ik vind het ook best kut muziek. kan net zo goed 538 of zo opzetten 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Viro het volgende:
Dit is wel van slechte kwaliteit steen, hoor je heel goed in het begin.
ik heb je broertje vanmiddag op de boot gezetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef wiebelstront het volgende:
hoi. heb ik wat gemist? ik ben er net.
En dan zit je op Fok? In plaats van haar te neuken?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb je broertje vanmiddag op de boot gezet
ik bedoel kwaliteit van het bestandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef dragems het volgende:
[..]
jup ik vind het ook best kut muziek. kan net zo goed 538 of zo opzetten 2 jaar geleden
ik heb geen broertje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb je broertje vanmiddag op de boot gezet
ik weetquote:
doggystyle vriend, laptop op haar rug. JWZquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan zit je op Fok? In plaats van haar te neuken?
quote:In oktober 2010 werd bekend dar Busacca lijdt aan pertinente incontinentie, als gevolg van een drugsverslaving. Hierdoor marchandeert hij alleen tijdens Champions League wedstrijden, bij voorkeur Arsenal FC. Onlangs liet Busacca in een interview weten een grote afkeur te hebben voor Nederlandse spelers met zwart haar en een kanonnenembleem.
Bazenheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Patje1987 het volgende:
Hahaha
http://nl.wikipedia.org/wiki/Massimo_Busacca
Laatste zin:
[..]
koelkast is ziek en als je wou draaien had je dat gewoon eerder moeten zeggenquote:
quote:
quote:
Wat een verzuurde arrogante teringlul ben je ook. Wie zegt dat ik dat bedoel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef dragems het volgende:
[..]
koelkast is ziek en als je wou draaien had je dat gewoon eerder moeten zeggen
auw. rustig jij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat en verzuurde arrogante teringlul ben je ook. Wie zegt dat ik dat bedoel?
Oud nieuws, mods die lekkenquote:
de mods zijn stukquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oud nieuws, mods die lekken
Maar ik ga ook slapen, laterz.
Zie jij dat wel zitten dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:08 schreef -Datdus- het volgende:
Betekent dat dat er weer mods gezocht worden?
ben je stuk of zo?quote:
doei knuffelnegerquote:
Bezig met haar verhuizing.quote:
ik weet maar het is wel anders als ze het hele topic niet vol spamtquote:
Ik wil wel een opvolger zijn. Maar ben niet echt waardig denk ik..quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet maar het is wel anders als ze het hele topic niet vol spamt
als een vrouw het doet vind ik het lekkerderquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik wil wel een opvolger zijn. Maar ben niet echt waardig denk ik..
ja inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat een zielig liedje... wordt er helemaalvan
en ik wil juistquote:
Preciesquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef dragems het volgende:
[..]
als een vrouw het doet vind ik het lekkerder
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 08-03-2011
01. 284 djkoelkast
02. 262 Huppelmuts
03. 239 Ragboer
04. 202 dragems
05. 188 LovelyLady
06. 132 sharr
07. 123 Popje-popje
08. 108 Viro
09. 100 mc-Piel
10. 096 Patje1987
11. 088 Boterhamzakje
12. 086 Carooltje79
13. 086 Snuf.
14. 085 Spaghettivreter
15. 080 Graseter
16. 074 utopie
17. 069 Symphonic
18. 065 n8n
19. 063 Nitrouz
20. 055 naatje_1
is dit beter?quote:
quote:
en een smileyquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wou niet postenfaal nu al in mijn doel
applausje voor mij, sta er niet inquote:
onz radio postersquote:
ben blij voor je schatjequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
applausje voor mij, sta er niet in
die zijn al terug weetje:)quote:
ik sta er ook inquote:
nag dat niet of zo?quote:
wat een irritante ui heb jijquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:20 schreef dragems het volgende:
welke is met die chick die boos is en zo en naar de buren gaat om te klagen?
leuk he. ik had hem al langzamer gezetquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat een irritante ui heb jijhij beweegt teveul, wordt er zenuwachtig van
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef dragems het volgende:
die naatje text in dit nummer is dan wel weer super
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:20 schreef dragems het volgende:
welke is met die chick die boos is en zo en naar de buren gaat om te klagen?
Wat ben jij actiefquote:
Ik denk dat ik me morgen ziek ga melden... heb echt geen zinquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
Hmm zit nu echt in dubio voor morgen, denk dat ik zo maar vlak ga en dan morgen wel zie wat over is :S
ja ik weer. ff een actief moment maar wel allemaal ontopicquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ben jij actiefzoveul posts achter mekaar sjonguh
uhmm leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef dragems het volgende:
[..]
leuk he. ik had hem al langzamer gezet
zo beter?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm leukke als jij het zegt
Veuuuuul beter, dankje schatquote:
Ik ga dus ook even kijken of er eten is :Squote:
en dezen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veuuuuul beter, dankje schat
Haha die past wel bij dit nummerquote:
leuk, beter dan de eerstequote:
uhmm schijnbaar zijn er mensen die op bonk bonk bonk heerlijk in slaap wiegen ofzowquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:29 schreef Karzai het volgende:
Jezus christus er zijn kinderen die willen slapen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dragems
Bericht:
morgen tussen 3 en 5 een daft punk en dat soort zooi dubbel uurtje
quote:
dank u. dank uquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet luisteren
![]()
veel plezier iig met je show morgenmiddag en avond
uuuh verzoekjes misschien?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:31 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik ben er bij! Kan ik nog iets voor je doen?
eet smakelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
Hmm een echt gore combinatie die best eetbaar was: Bolletje met ham, paardenrookvlees, fritessaus, en wat zilveruitjes
Toch compenseerde het zoet/zout en zuur redelijk...
Dat dacht ik dus ook, maar het was echt binnen te houdenquote:
De meest vreemde combo's kunnen gruwelijk lekker zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar het was echt binnen te houden
dat heb je soms hequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:41 schreef dockx het volgende:
In mijn hoofd was het liedje leuker dan in het echt
Een simpele maar foute combo, een broodje paardenrookvlees met banaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De meest vreemde combo's kunnen gruwelijk lekker zijnhelemaal als het er ranzig uitziet
alles wat op daft punk lijktquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:33 schreef dockx het volgende:
[..]
Daar ga ik nachtje over nadenken. Welk genre moest het ook weer?
kaas en satésausquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een simpele maar foute combo, een broodje paardenrookvlees met banaanDat zoet en zout gaat zo goed samen
Komkommer met pindakaas eet ik best vaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kaas en satésauskomkommer en satésaus
![]()
broodje met kaas en chocoladepasta:P bijna iedereen vind het ranzig, maar ik vind het echt lekker, of kaas en jam
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Komkommer met pindakaas eet ik best vaak
ben je het niet meer gewend?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:44 schreef dragems het volgende:
ik begin gewoon moet te worden. wat is dat nou
satesaus is bijna altijd lekker. ook weer On topic ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook, maar kaas en satésaus is ook echt lekker
blijkbaar nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je het niet meer gewend?
bahquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Een collega van me gaat te ver though....
Die eet een broodje kaas, kip sate (met saus dus), mayo en augurk
zeur niet zo.. heb de hele dag bijna niet gepost.. wees gewoon blij dat ik er benquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:45 schreef dragems het volgende:
[..]
satesaus is bijna altijd lekker. ook weer On topic dit
ok is goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeur niet zo.. heb de hele dag bijna niet gepost.. wees gewoon blij dat ik er ben
on topic
why don't we just fuck?
zonder augurk lijkt het me best te etenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Een collega van me gaat te ver though....
Die eet een broodje kaas, kip sate (met saus dus), mayo en augurk
Ik vind de kaas niet bij sate passen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zonder augurk lijkt het me best te eten
nu hier nuquote:
Vooral icm mayoquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vind de kaas niet bij sate passen...
zou nog best kunnen zonder mayoquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vind de kaas niet bij sate passen...
Dat ken ik :Squote:Op woensdag 9 maart 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
*zucht* Ik wou dat ik kon slapen zeg
Ik ook heb echt al de hele week last van slapeloosheid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Vind je het niet leuk hier?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
We doen het nog een keerquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tralalalalal doe mij maar na![]()
Gewoon een vrolijk liedje, tralallalala
kut nou andere keer beterquote:
Tuurlijk welquote:
quote:
nou die uren die ik wakker heb gelegen heb ik alles behalve rust gehadquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:50 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb denk ik de afgelopen 72 uur wel 48 uur in bed gelegen, maar maar 5 uur geslapen ofzo :S
IIG wat rust gehad :S
kun jij dat maken?quote:
Verzin ook eens wat leuks voor mij danquote:
zeg maar wat je wil hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun jij dat maken?
hmmzz maak us een moie voor mij dan
iets knettergeksquote:
U kent nu dus ook alle 360 kanten van het menselijk lichaam? :Squote:Op woensdag 9 maart 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou die uren die ik wakker heb gelegen heb ik alles behalve rust gehad
iets knettergeks met liefde enzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:51 schreef dragems het volgende:
lol moet nu al voor 2 mensen UI's maken. begint werk te worden. ok zeg maar wat jullie willen
jaaaaa I know!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
U kent nu dus ook alle 360 kanten van het menselijk lichaam? :S
^#$^%@P^*@#& Ik had het zelfs koud met trainingspak aan en winter deken... Madness!
Best vet als je het een beetje kunt tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:51 schreef dragems het volgende:
lol moet nu al voor 2 mensen UI's maken. begint werk te worden. ok zeg maar wat jullie willen
klein beetje wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:53 schreef dockx het volgende:
[..]
Best vet als je het een beetje kunt toch
Trustequote:
Ik hoop dat ze het aan het IP van je mobiel koppelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoop dat ze het internet pas om17.00 uur ofzo afsluiten
hahaha ik kijk wel ff of er nog wat creatiefs in zit. moet het wel uit het puntje van me penis halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 maart 2011 00:51 schreef dragems het volgende:
lol moet nu al voor 2 mensen UI's maken. begint werk te worden. ok zeg maar wat jullie willen [quote]
euhmm iets liefs, grappigs, geils
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:55 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha ik kijk wel ff of er nog wat creatiefs in zit. moet het wel uit het puntje van me penis halen
hoi hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |