quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:29 schreef Graseter het volgende:
HOU GODVERDOMME EENS OP MET DAT ACCENT. IK BEN GRASETER NIET GRAZEEHTEHHH
Intonatie is HEEL moeilijk mee te geven in geschreven commentaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik erger me er alleen een beetje aan dat elke keer als het nummer wordt gespeeld jij zegt wat er allemaal verkeerd aan is terwijl ik dit alleen voor de lol doe. Ik doe sowieso wel wat met je kritiek want heb ook aanpassingen gedaan na je kritiek. Voor de rest no hard feelings hoor
Ja is ook wel zo maar momenteel ben ik aan het wachten op de vocals, ik denk dat het nummer dan ineens heel anders klinkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Intonatie is HEEL moeilijk mee te geven in geschreven commentaar.
De essentie lezen misschien nog wel moeilijker. Kritiek geven op een nette manier is face to face al super moeilijk. Doe het dan maar eens met tekst, daar mis je vrijwel alle emotie.
Daardoor is het geen negatieve feedback, maar feedback op afstand, die moet je anders wegen
Feedback geven is sowieso moeilijk, maar via een forum nog moeilijker.
FAALHAASACHTERHOEKERquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Tot hoe laat zou de snackbar los zijn, peuken zijn op :S
draakjequote:
Veluwe! TURT! <3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAALHAASACHTERHOEKER![]()
De snackbar is OPEN niet los, zit echt wel vast aan de fundering![]()
Leer ABN
bij ons is de snackbar wel losquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAALHAASACHTERHOEKER![]()
De snackbar is OPEN niet los, zit echt wel vast aan de fundering![]()
Leer ABN
Hier alles al dicht na 10 uurquote:
welk programma heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel ik heb een versie geupload staan.
http://www60.zippyshare.com/v/83293224/file.html
Kan niet, als ik eruit ga connect Draakje automatischquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou eventueel ook wel een half uurtje willen draaien?
Jij heldquote:
Wiki.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef mr-green het volgende:
ik wil ook wel draaien als iemand mij een keer de instellingen kan geven
joh, dat meen je.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan niet, als ik eruit ga connect Draakje automatisch
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef Viro het volgende:
Voor Zokunen:
Ik vind gewoon de eerste 4 seizoens boxen, was helemaal vergeten dat ik ze hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DEZEN DIENT U PER DIRECT TE OVERHANDIGEN AAN MIJ!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
Deze aidsplaat heb ik ook net gedownload voor onz
Gewoon fruityloopsquote:
helemaal niet, ik ga seizoen 5 en 6 halen als die te koop zijn. Ben ik een dag of 5 niet op fok te vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
DEZEN DIENT U PER DIRECT TE OVERHANDIGEN AAN MIJ!
was de caps wat overdreven?
Doet je quoteknop het niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
@Patje1987 klinkt aardig. Je kan het verder uitwerken. Intro / verse etc. Maar je zit op de goede weg
Dat wil ik dus niet, dat programma ken ik een beetje en zoals eerder gezegd, ik doe het voor de lol ik ben geen producer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
@Patje1987 klinkt aardig. Je kan het verder uitwerken. Intro / verse etc. Maar je zit op de goede weg
ow en stap zo snel mogelijk af van Fruitypoeps
Het is een andere MM dan jij denkt schatquote:
maar geloof mij je gaat zoveel meer lol beleven met andere programma'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet, dat programma ken ik een beetje en zoals eerder gezegd, ik doe het voor de lol ik ben geen producer.
Wat moet ie dan gebruiken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
ow en stap zo snel mogelijk af van Fruitypoeps
alleen voor het echte zware werkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat moet ie dan gebruiken?
[ afbeelding ]?
Ik heb al eens wat gemaakt met ableton en logic maar ik wil niet te veel tijd steken in het leren van een nieuw programma.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
maar geloof mij je gaat zoveel meer lol beleven met andere programma's
Logicpro cubase reason ofzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat moet ie dan gebruiken?
[ afbeelding ]?
Haalde.quote:
ah ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haalde.
Moet ze ff allemaal veranderen, maar heb 0 tijd.
Nou ik denk niet dat ik het uberhaupt wil wetenquote:
okquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ik het uberhaupt wil weten
Hahaquote:
Mijn tarzanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
- 17 inches lang
- laat vrouwen schreeuwen
- geeft geweldige seks
Wat is het?
nou als hij ergens van krimpt is het wel van die gedachtequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
besnijdenis? Heb ook geen idee anders.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou als hij ergens van krimpt is het wel van die gedachte
Ze is bij mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Ragboer het volgende:
Is sharr er nog? Of is ze gestikt in 5 liter paardensperma?
hoi. Nee. Niet gemistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef wiebelstront het volgende:
hoi. heb ik wat gemist? ik ben er net.
jup ik vind het ook best kut muziek. kan net zo goed 538 of zo opzetten 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Viro het volgende:
Dit is wel van slechte kwaliteit steen, hoor je heel goed in het begin.
ik heb je broertje vanmiddag op de boot gezetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef wiebelstront het volgende:
hoi. heb ik wat gemist? ik ben er net.
En dan zit je op Fok? In plaats van haar te neuken?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb je broertje vanmiddag op de boot gezet
ik bedoel kwaliteit van het bestandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef dragems het volgende:
[..]
jup ik vind het ook best kut muziek. kan net zo goed 538 of zo opzetten 2 jaar geleden
ik heb geen broertje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb je broertje vanmiddag op de boot gezet
ik weetquote:
doggystyle vriend, laptop op haar rug. JWZquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan zit je op Fok? In plaats van haar te neuken?
quote:In oktober 2010 werd bekend dar Busacca lijdt aan pertinente incontinentie, als gevolg van een drugsverslaving. Hierdoor marchandeert hij alleen tijdens Champions League wedstrijden, bij voorkeur Arsenal FC. Onlangs liet Busacca in een interview weten een grote afkeur te hebben voor Nederlandse spelers met zwart haar en een kanonnenembleem.
Bazenheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Patje1987 het volgende:
Hahaha
http://nl.wikipedia.org/wiki/Massimo_Busacca
Laatste zin:
[..]
koelkast is ziek en als je wou draaien had je dat gewoon eerder moeten zeggenquote:
quote:
quote:
Wat een verzuurde arrogante teringlul ben je ook. Wie zegt dat ik dat bedoel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef dragems het volgende:
[..]
koelkast is ziek en als je wou draaien had je dat gewoon eerder moeten zeggen
auw. rustig jij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat en verzuurde arrogante teringlul ben je ook. Wie zegt dat ik dat bedoel?
Oud nieuws, mods die lekkenquote:
de mods zijn stukquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oud nieuws, mods die lekken
Maar ik ga ook slapen, laterz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |