quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:29 schreef Graseter het volgende:
HOU GODVERDOMME EENS OP MET DAT ACCENT. IK BEN GRASETER NIET GRAZEEHTEHHH
Intonatie is HEEL moeilijk mee te geven in geschreven commentaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik erger me er alleen een beetje aan dat elke keer als het nummer wordt gespeeld jij zegt wat er allemaal verkeerd aan is terwijl ik dit alleen voor de lol doe. Ik doe sowieso wel wat met je kritiek want heb ook aanpassingen gedaan na je kritiek. Voor de rest no hard feelings hoor
Ja is ook wel zo maar momenteel ben ik aan het wachten op de vocals, ik denk dat het nummer dan ineens heel anders klinkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Intonatie is HEEL moeilijk mee te geven in geschreven commentaar.
De essentie lezen misschien nog wel moeilijker. Kritiek geven op een nette manier is face to face al super moeilijk. Doe het dan maar eens met tekst, daar mis je vrijwel alle emotie.
Daardoor is het geen negatieve feedback, maar feedback op afstand, die moet je anders wegen
Feedback geven is sowieso moeilijk, maar via een forum nog moeilijker.
FAALHAASACHTERHOEKERquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Tot hoe laat zou de snackbar los zijn, peuken zijn op :S
draakjequote:
Veluwe! TURT! <3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAALHAASACHTERHOEKER![]()
De snackbar is OPEN niet los, zit echt wel vast aan de fundering![]()
Leer ABN
bij ons is de snackbar wel losquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAALHAASACHTERHOEKER![]()
De snackbar is OPEN niet los, zit echt wel vast aan de fundering![]()
Leer ABN
Hier alles al dicht na 10 uurquote:
welk programma heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel ik heb een versie geupload staan.
http://www60.zippyshare.com/v/83293224/file.html
Kan niet, als ik eruit ga connect Draakje automatischquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou eventueel ook wel een half uurtje willen draaien?
Jij heldquote:
Wiki.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef mr-green het volgende:
ik wil ook wel draaien als iemand mij een keer de instellingen kan geven
joh, dat meen je.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan niet, als ik eruit ga connect Draakje automatisch
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef Viro het volgende:
Voor Zokunen:
Ik vind gewoon de eerste 4 seizoens boxen, was helemaal vergeten dat ik ze hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DEZEN DIENT U PER DIRECT TE OVERHANDIGEN AAN MIJ!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
Deze aidsplaat heb ik ook net gedownload voor onz
Gewoon fruityloopsquote:
helemaal niet, ik ga seizoen 5 en 6 halen als die te koop zijn. Ben ik een dag of 5 niet op fok te vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
DEZEN DIENT U PER DIRECT TE OVERHANDIGEN AAN MIJ!
was de caps wat overdreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |