quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Ghe ghe, mijn zoon baalt want door de stroomstoring kan hij niet bellen en niet internetten. Nu gebruikt hij via wifi mijn telefoon om te internetten via zijn iPod.
koffie kan ff niet maar je bad kan je best vol laten lopen hoor, ach en dat het water dan koud is je bent een bikkel of je bent het nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stierf ervoor al van de kou, ik wil koffie en in een het bad, heks.
ik val dan in de categorie watje, ik hou niet van kou.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koffie kan ff niet maar je bad kan je best vol laten lopen hoor, ach en dat het water dan koud is je bent een bikkel of je bent het niet
Dat zei Donald ook alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Laysa het volgende:
Kook je op gas Dees? Want dan kan je best koffie zetten op de ouwerewetse manier
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei Donald ook al![]()
Ik zei dat hij dat dan maar moest gaan doen, toen nam hij toch maar een Spa grapefruit.
En er was licht!
Niets, maar ik ga niet extra veel betalen om als eerste dit of dat te hebben. Ik loop standaard zowat 1 generatie achter. Vaak hebben ze dan nog extra functies en alles ok.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Electronica koop je dan ook om te gebruiken. Wat boeit 't of je iPod nu nog wat waard is, als ie 't maar doet.
Lays, ik kan niet tegen dat oeverloze ge-sc, er staat er geen ruk over de streams in de Cos, hoogstens dingen die 3 uur geleden zijn gebeurd en over and over uitgekauwd worden.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Lays, ik kan niet tegen dat oeverloze ge-sc, er staat er geen ruk over de streams in de Cos, hoogstens dingen die 3 uur geleden zijn gebeurd en over and over uitgekauwd worden.
MAAR JIJ VINDT HET LEUK DUS AAN JOU HEB IK NIKS!
Dag poepseltje!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Laysa het volgende:
Weltrusten allemaal....allemaal...allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |