Ik ga jou zo even bellenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
ja heel misschien is het vanavond de laatste avond van SST je weet maar nooit, straks heel misschien de stekker eruit
Net als hier!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
ja heel misschien is het vanavond de laatste avond van SST je weet maar nooit, straks heel misschien de stekker eruit
hij was er geloof ik nog niet, maar ik ga hem downloadenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Jullie MOETEN die film echt zien, Fann jij kan toch downloaden?
Hup, hup, gooi hem in je Hotspot![]()
Dat klinkt ietwat vreemd
Is het zo dramatisch ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Hij wilde het in Russisch... nah.. ken ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
dacht al waar blijven die russiche geile dozen
Hotspot, G-spot, cumshot :pquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hij was er geloof ik nog niet, maar ik ga hem downloaden![]()
klinkt wel leuk, Hotspot
zoiets als G-Spot
Das hip!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer zwaaien we ons een ongeluk in de COS eigenlijk.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geef mij maar Hutspot trouwens
oe lekker, ik ga ook maar weer eens Hutspot maken met Hachee,quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Laat ik dat nu net vanavond gegeten hebben met spekjes en worst.
Als voorafje heb ik nog avocado met citroen en Schwarzwlder Schinken gemaakt
Bob, kom me wat te eten brengen. Ik ben nu al flieft op de avocadoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Als voorafje heb ik nog avocado met citroen en Schwarzwlder Schinken gemaakt
Waar is de goede oude tijd gebleven, ganzeborden bij kaarslicht ftw!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Ghe ghe, mijn zoon baalt want door de stroomstoring kan hij niet bellen en niet internetten. Nu gebruikt hij via wifi mijn telefoon om te internetten via zijn iPod.
Dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Als voorafje heb ik nog avocado met citroen en Schwarzwälder Schinken gemaakt
Hij kan niet tegen zijn verliesquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd gebleven, ganzeborden bij kaarslicht ftw!
Jajaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
heerlijk dingen doen in het donker deisyy
Ik stierf ervoor al van de kou, ik wil koffie en in een heet bad, heks.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
heerlijk dingen doen in het donker deisyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |