quote:
Wat een wansmaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Arolsen het volgende:
Ik van de dames van Lais uit Belgie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahaha... die waren echt zo gruwelijk goor en fout hè!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Rockbitch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef mrhaas het volgende:
Fuck for forrest
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen muziek van hun gehoord dat dan weer wel...
*tovert*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:37 schreef Transport_Ink het volgende:
Stijvel paal
Anyway, zoals iedere gezonde Hollandsche knullevent die de jaren 80 ook maar een beetje bewust heeft meegemaakt... Sabrina
Maar toen was ik 6 of 7 en was vooral sprake van een fascinatie die ik nog niet zo goed thuis kon brengen als dat ik nu zou kunnen.
Maar goed, weet niet of iemand die Sabrina recentelijk nog wel eens gezien heeft...
iewquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef Fes1-2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier heb ik 'vroeger' wel is een paal van gekregen.
Zonde van dat korte pittige kapselquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:36 schreef Walter81 het volgende:
Steps!
Alle 3 zijn ze wel geil, maar die met die witte bikini het meest!
[ afbeelding ]
je hoeft niet eens zo heel goed te kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:16 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je zelfs haar tepels.
Speciaal voor jou, met langer haar:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Zonde van dat korte pittige kapsel
Ohw ja hoe kan ik die nou vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dansjes horen erbij
De afbeelding heet: LadyGagaBornThisWay.jpgquote:
chick van hanson?..ehm...dat zijn 3 gozers...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef SicSicSics het volgende:
The Bangles!
Jewel.
Die chick van Hanson._!
Van haar:
[ afbeelding ]
Tot ik een 'echte' foto zag!
Van de 3 dames van de familie Corr.
Sharon den Adel
Amy MacDonald
Maar er zijn er nog veul meer!
maar dat is niet 'vroeger'. dat is nu nogquote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef Walter81 het volgende:
Ik mis deze Vlaamse schone:
[ afbeelding ]
Er staat nergens dat het nu niet meer magquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar dat is niet 'vroeger'. dat is nu nog
Precies.quote:
Toen was ze echt lekker idd!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:36 schreef Morendo het volgende:
Christina Aguilera ten tijde van 'Genie in a Bottle'.![]()
ja lekker wijfie man mooie kleine borstjes hoe heet die chick?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ohw ja hoe kan ik die nou vergeten.
Vooral dat stukje met dat doorschijnende plastic o.i.d. was (en is) m'n favoriete scene.
heb je zeker nooit goped bekeken die wanabee spaanse padquote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef Walter81 het volgende:
Ik mis deze Vlaamse schone:
[ afbeelding ]
Toen ik haar laatst in het echt zag, heb ik 'r zeker wel goed bekeken! En ik kan je zeggen dat ze er zéér goed uitziet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
heb je zeker nooit goped bekeken die wanabee spaanse pad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |