Ze waren tyfus hard zeg!!!! Beter dan laatst in Nijmegenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:52 schreef genakt het volgende:
[..]
Vet white chapel![]()
![]()
Wie gaat er neurotic deathfest ?
alvast voorrpoefje net gespeeld
quote:Hello RoW88,
We at Stormfront would like to wish you a happy birthday today!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:26 schreef RoW_0 het volgende:
20 jaartjes oud vandaag
de WTFmail voor vandaag:
[..]
20 jaartjes oud vandaag
de WTFmail voor vandaag:
[..]
20 jaartjes oud vandaag
de WTFmail voor vandaag:
[..]
De jarige zorgt toch voor taart?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:46 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vind het wel grappig. hihi.
Waar zijn de taart en immortal plaatjes?
Oke een ban als cadeau goed?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet voor grappige illustraties. Eerst cadeautje/kaart, dan taart.
Jij bent best grappig, aardig ook. Enige wat jij hier doet is ruzie zoeken, en het is nogal vervelend.quote:
Ruzie zoeken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij bent best grappig, aardig ook. Enige wat jij hier doet is ruzie zoeken, en het is nogal vervelend.
Daar maak jij het met je provoceerde gedrag ook wel een beetje zelf naar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Je zeikt me alleen maar af. Maar je faalt hard. Dus bugger off.
O? Volgens mij ben jij echter degene die altijd ruzie zoekt hoor. Luister maat, er zijn verschillende vormen van metal. Dat jij linksche gothic deuntjes luistert, prima. Heb ik respect voor. Ik luister wel van alles. Je hoeft me niet af te zeiken vanwege mijn muzieksmaak. Ik en wel meer hier vinden dat walgelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar maak jij het met je provoceerde gedrag ook wel een beetje zelf naar.
Veel plezier man! Ze zijn echt awesomequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef fixatoman het volgende:
LOL!
Linkse gothic deuntjes:P geniale omschrijving xD
Straks naar hatebreed!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
O? Volgens mij ben jij echter degene die altijd ruzie zoekt hoor. Luister maat, er zijn verschillende vormen van metal. Dat jij linksche gothic deuntjes luistert, prima. Heb ik respect voor. Ik luister wel van alles. Je hoeft me niet af te zeiken vanwege mijn muzieksmaak. Ik en wel meer hier vinden dat walgelijk.
En nu verzoek ik jou vriendelijk om mij met rust te laten en niet met mij te communiceren. En nu ga ik genieten van taart en zomers weerVeel plezier achter je computer.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:46 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vind het wel grappig. hihi.
Waar zijn de taart en immortal plaatjes?
Rustig maar, ik was nog bezig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef Darkestrah het volgende:
@ krioro, haal dan ook de url van de afbeelding uit de quote van tijnbrein zelf.
Aah gaaf! Dankjewel manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |