geil hehquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
http://www.fbz.nu/
Ik raak ook altijd opgewonden van belangenverenigingen.
ligt er aan.. een blauwe of een rode??quote:
Ik nog nooitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben al veuls te lang niet meer geweest
Allebeiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ligt er aan.. een blauwe of een rode??
Oh echt! Ik droom altijd over wanneer ze mijn belang verenigingen met die van een ander.quote:
en je woont bijna om de hoek bij 2 sauna's!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben al veuls te lang niet meer geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Het lijkt me veel te warm eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en je woont bijna om de hoek bij 2 sauna's!Bleiswijk is mijn huissauna, maar in september voor t laatst geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
bah bah bah.. heb je jackass 3D gezien??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
zweet je wel lekker extra met een regenpak aan in de sauna
ja en dan ja hmmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh echt! Ik droom altijd over wanneer ze mijn belang verenigingen met die van een ander.
quote:
met kleding aan.. DAS pas vies!quote:
ik ook geloof ik.. vandaag in pijnacker geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bleiswijk is mijn huissauna, maar in september voor t laatst geweest
wel eens in zwembroek gedaan in een hotel, moest daar, viel wel mee eigenlijkquote:
oww heerlijk een sauna, maar er moet wel een dompelbad en een zwembad zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook geloof ik.. vandaag in pijnacker geweest
Gewoon met badkleding, niet iedereen hoeft alles te zienquote:
Pijnacker, voor het laatst in de 90'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook geloof ik.. vandaag in pijnacker geweest
ik vind het vies plakkerig en stinkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel eens in zwembroek gedaan in een hotel, moest daar, viel wel mee eigenlijk
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon met badkleding, niet iedereen hoeft alles te zien
waarom niet... in een sauna boeit dat me echt niks.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon met badkleding, niet iedereen hoeft alles te zien
kan ie ook mee naar de sauna meetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind het vies plakkerig en stinken
binnenkort met BarMan naar de sauna.. met kleding aan ..-O- ik vind het niks.. maar vooruit.. als dat de eerste stap kan zijn
6 sauna's met zwembad dompelbad, kruidenbad, kleurensauna, bubbelbad stoombad ijsgrot etcquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oww heerlijk een sauna, maar er moet wel een dompelbad en een zwembad zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |