Schrap de helft uit je agendaquote:
Sja, je gaat haast denken dat Barca ten koste van alles door moet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef golfer het volgende:
2e geel was inderdaad wat overdreven van de scheids.
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.quote:
Dat is tof an.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het dorp waar Anna vandaan komt organiseert elk jaar een rij tocht voor het bejaardentehuis. Als uitje. En omdat wij regelmatig daar komen in onze auto, kregen wij de vraag of wij ook niet wilden rijden. Het enige wat je krijgt is een kop koffie, maar het is gewoon leuk om te doen
.
Toch wel apart... zo'n klein dorp en toch al ruim 20 - 30 auto's weten op te trommelen.
Jeroen Grueter is de scheids.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sja, je gaat haast denken dat Barca ten koste van alles door moet.
Ja, veel mensen hebben er natuurlijk 1 gehad. Het was de keus tussen een Daf, Kever, Eend qua prijsklassequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.
* Pfjieuw! *
[..]
Dat is tof an.![]()
En zo'n kever spreekt natuurlijk erg tot de verbeelding.
Daar heb je toch dinges.. eh.. mensen voor? Die iets doen met die boot? Zodat 'ie vaart? Op water-thingies?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Een boot is veel teveel gedoe joh. Tenzij je echt fanaat bent natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.
* Pfjieuw! *
O kut ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt gelukkig nog een paar franse draakjes
quote:
Het is echt een fijn merk sun. Geen kwellende pasvormen, vaak een voetbedje erin en dus die mooie hidden plateaus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Dude: vandaag bij de lokale schoenenjuwelier de Unisa pumpjes eens bekeken die ze hadden. Erg schattig(precies die jij hebt hebben ze niet, allen die met iets robuustere hak)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nieuw amandeltjesproject: marineren in light soy en chilisaus. Omdat de laatste batch met wasabi zo'n succes was
Je nieuwe hoodiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh trouwens, even heel iets anders. Ik ben dol op mijn pumps en rokjes en jurken e.d maar mijn nieuwe hoodie zit ook echt heel fijn hoor
Les années des colère et misère de la Dude.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Fijn, puberjaren
Dat moet vast goed klinken in het frans
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Les années des colère et misère de la Dude.
Gok ik.
Nee, ik zoek iets minder chique zomerschoenen voor naar mijn werk. En ik vond ze allemaal te chique zeg maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is echt een fijn merk sun. Geen kwellende pasvormen, vaak een voetbedje erin en dus die mooie hidden plateaus.
Heb je ze gepast?
Gek kind met je gekokkerel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nieuw amandeltjesproject: marineren in light soy en chilisaus. Omdat de laatste batch met wasabi zo'n succes was
Ahquote:
Ik sjouw bijna dagelijks met de camera door het pandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dit jaar pas zes keer mijn camera aangeraaktIk lijk wel ziek
Voor erbij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik zoek iets minder chique zomerschoenen voor naar mijn werk. En ik vond ze allemaal te chique zeg maarAls ik een feest zou hebben, zou ik het doen!
Ik zit op de bank in mijn nieuwe jammiepants en met mijn aapjeshoodie en een loopneus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh trouwens, even heel iets anders. Ik ben dol op mijn pumps en rokjes en jurken e.d maar mijn nieuwe hoodie zit ook echt heel fijn hoor
Vanmiddag zei iemand: Ben jij getrouwd? en hoelang dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuke hoodie DE. Had 'm gisteren al gezien.
Ik heb nog feestpumps van vorig jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor erbij.
Het kan zomaar feest zijn hè?
Be prepared.
lekker jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit op de bank in mijn nieuwe jammiepants en met mijn aapjeshoodie en een loopneus.
Lekker is dat ja
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vanmiddag zei iemand: Ben jij getrouwd? en hoelang dan?
Ik zei dus, bijna 9 jaar.
En in koor: nee, écht???Maar je ziet er zo jong uit!!!
Maar ja dat zijn mensen met hersenletsel dus of ik die nou serieus moet nemen
Absoluut serieus nemen! Onmiddellijk! Koesteren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vanmiddag zei iemand: Ben jij getrouwd? en hoelang dan?
Ik zei dus, bijna 9 jaar.
En in koor: nee, écht???Maar je ziet er zo jong uit!!!
Maar ja dat zijn mensen met hersenletsel dus of ik die nou serieus moet nemen
Feestpumps?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nog feestpumps van vorig jaar![]()
Ja, dat riep ik dus serieus ook echt: jullie zijn mijn nieuwe beste vriendenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Absoluut serieus nemen! Onmiddellijk! Koesteren.Adopteren en tot je beste vrienden rekenen.
quote:
Hm, dat klinkt niet erg motiverend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, mijn interne sollicitatie liep ook niet helemaal vlekkeloosGeen idee of ik dat vandaag nou al gemeld had of niet, maar bij deze.
Degene die ik sprak vond mijn argumentatie wat ik zou kunnen bijdragen zwak en ik zou als junior beginnen en bla bla bla bla bla. En ik moest er rekening mee houden dat ik veel aan het reizen zou zijn en dat ik veel in pak moest lopen bla bla bla alsof ik dat zelf niet weet . Dus dat wordt ook weer spannend
Ah.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, daar kun je dan eigenlijk niet zo goed op lopen, maar ze staan zóóó leuk
Lekker hoor. Ik ga aan de slobber literfles Famous die in de aanbieding was.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thijs heeft ze voor me uitgezocht dus zou zomaar kunnen
Nee, dat zijn zitschoenen! Op feestpumps moet je ook nog kunnen dansenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
Ja, daar kun je dan eigenlijk niet zo goed op lopen, maar ze staan zóóó leuk
als ik in de tuin kijk is deze reeds begonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef LieLie het volgende:
Wanneer begint die lente nou echt? Want ik moet nog wel een keer nieuwe zomerschoenen
Ik zou ze gewoon kopen en aantrekken, dan is het iedere dag feestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, ik zoek iets minder chique zomerschoenen voor naar mijn werk. En ik vond ze allemaal te chique zeg maarAls ik een feest zou hebben, zou ik het doen!
And we have another WINNER!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon kopen en aantrekken, dan is het iedere dag feest
Wanneer zou ik mijn lavendel weer moeten snoeien?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef z80 het volgende:
[..]
als ik in de tuin kijk is deze reeds begonnen.
de meeste planten zijn al aan het uitlopen.
en zoals gewoonlijk ben ik weer te laat met de roos snoeien, maar zal dit jaar toch echt moeten gaan gebeuren.
Zou het nu zo langzaam niet eens beter moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....muffin begint net weer te kermen op de bak en als ik over zijn buikje voel om te kijken of de blaas misschien vol zit. EN hij wilde weer op mijn schoot gaan piesen.
Als je het niet weet zeg je gewoon: Na de bloei, doet Krijn Spaan ook altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
Wanneer zou ik mijn lavendel weer moeten snoeien?
Ja. Het leek ook beter te gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou het nu zo langzaam niet eens beter moeten zijn?
Ja, maar hij mot twee keer per jaar. Na de bloei en dan nu ergens ook nog een keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je het niet weet zeg je gewoon: Na de bloei, doet Krijn Spaan ook altijd
Hu? maar dan heb je alles er toch na de bloei al afgeknipt? Die van mij groeit iig niet echt meer na de bloei geloof ik..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar hij mot twee keer per jaar. Na de bloei en dan nu ergens ook nog een keer.
en dat vraag je aan een nerd zonder verstand van bloemen en planten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wanneer zou ik mijn lavendel weer moeten snoeien?
Nee, na de bloei alleen de bloemen, en dan nu ongeveer tot aan de stam.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hu? maar dan heb je alles er toch na de bloei al afgeknipt? Die van mij groeit iig niet echt meer na de bloei geloof ik..
Ik haakte aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
en dat vraag je aan een nerd zonder verstand van bloemen en planten?
dat wat er in mijn tuin groeit en bloeit zal er zelf voor moeten zorgen.
enkel voor wat tomaten planten maak ik een uitzondering.
Aanstellerij zal het niet zijn. Daar doen alleen mensen aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
Twijfelgevalletje: aanstellerij of echt een probleem dit
Nou ja, ik ben gewoon heel voorzichtig en het zou ongeveer een weekje moeten duren. Maar net kon ik hem op zijn buikje aaien en voelen waar de blaas zou moeten zitten. Ik voel iig geen grote bal dus dat is positief PLUS meneer ging uitgebreid op zijn rug liggen en ging mijn hand likken en zachtjes bijtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar het kan zijn dat hij nog steeds last heeft van hetzelfde. En dat dit in de lijn der verwachtingen ligt? Dat het langzaam beter wordt?
Ik durf je niet goed mijn advies te geven, want ik ben hypochonder wat mijn eigen katten betreft.![]()
Komt vast goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben gewoon serieus een beetje zenuwachtig voor morgen (ziekenhuis bezoek)
Extra buikspiertraining Bluezz!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Dames en Heren, ik had me al buikspierpijn geaquarubikt, maar tijdens het lezen van het vorige topic zit de yoghurt op het scherm en heb ik me de broodjes gelachen![]()
![]()
![]()
Waarvoor dank
O fuck, nu ben ik vergeten wat er was. Sterkte ermee in elk geval.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben gewoon serieus een beetje zenuwachtig voor morgen (ziekenhuis bezoek)
Slaapcentrumquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O fuck, nu ben ik vergeten wat er was. Sterkte ermee in elk geval.
Tja, kan ook zijn dat het allemaal wat traumatisch voor hem is geworden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben gewoon heel voorzichtig en het zou ongeveer een weekje moeten duren. Maar net kon ik hem op zijn buikje aaien en voelen waar de blaas zou moeten zitten. Ik voel iig geen grote bal dus dat is positief PLUS meneer ging uitgebreid op zijn rug liggen en ging mijn hand likken en zachtjes bijten
hehe nee in theorie nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooooooooh ja!
Maar dat is toch heel niet eng joh.
Dat is precies mijn angstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, kan ook zijn dat het allemaal wat traumatisch voor hem is geworden.
Daar moet je dan ook wel voorzichtig mee zijn, want voor je het weet heb je levenslang een onzindelijke kat.
Om je even wat positieve ervaringen mee te geven.![]()
quote:
Snap ik hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nee in theorie nietmaar zit me toch een beetje druk te maken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welterusten held!
remember: WINNING!![]()
Ja maar dat doe ik de ganse dag al, dus dan wordt het zo'n saaie bedoening.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aawmoet je niet lekker op bed gaan liggen dan?
Ik doe ook ff mee met een paar opvliegertsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit nog even een koortsaanvalletje uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe ook ff mee met een paar opvliegerts
Daar word je toch gek van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je daar niet iets tegen/voor slikken?Snobs have more fun!
KLIK!
Nee slik niets hoor (wat dan? En koorts is verder toch wel goed, dacht ik?)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
Poeh, gedoe lijkt me dat Bluezz! En Dude, slik je iets om de koorts tegen te gaan?
Ik heb net mijn neus gespoeld met zout water
Jawel, de pil nemen tot je 60e, no thanx. En dr Vogel zaad korreltjes hielpen eigenlijk ook niet echt. Ach ik zeur gewoon ff lekker mee, het 'went' wel een beetje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Daar word je toch gek van.![]()
Kun je daar niet iets tegen/voor slikken?
Verbetering van de kwaliteit van leven: Ik kan nu op élk zadel zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dudek, zo'n labiaplastiek he, das echt pijnlijk en je moet op een band zitten en lachen doet pijn enzo(volgens mijn collegadin) Ze liep ook wat wijdbeens een week of 2
![]()
Maar ze kan nu op elk zadel zitten die ze maar wil![]()
Ik dacht dat er tegenwoordig ook bepaalde hormoonbehandelingen waren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel, de pil nemen tot je 60e, no thanx. En dr Vogel zaad korreltjes hielpen eigenlijk ook niet echt. Ach ik zeur gewoon ff lekker mee, het 'went' wel een beetje.
Maar soms op mn werk of op een verjaardag of op een etentje voel je je gewoon zo ongemakkelijk
Ik heb de pil eigenlijk nooit geslikt, maar dat zou een optie zijn. Die ik niet neem overigensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, helpt het echt als je de pil blijft slikken? Lijkt me niet plezierig
Maar als het zou helpen dan, Bluezz?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb de pil eigenlijk nooit geslikt, maar dat zou een optie zijn. Die ik niet neem overigens
Nah, als je gevoelig bent voor migraine, zou ik er nu ook niet meer aan beginnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de pil eigenlijk nooit geslikt, maar dat zou een optie zijn. Die ik niet neem overigens
Precies!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, als je gevoelig bent voor migraine, zou ik er nu ook niet meer aan beginnen
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit? Maar goed, mijn mening over de pil is gekleurd door eigen ervaringen, hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
De nieuwe pillen zijn de oude niet meer toch?
Oeh, mag ik mee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit net nog even te kijken, maar een midweekje AmelandLijkt me best lekker in April
Van mij welquote:
Vastquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Van mij welMaar krijgen we dan geen ruzie met Los?
Ja leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit net nog even te kijken, maar een midweekje AmelandLijkt me best lekker in April
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Nog wakker.quote:
Wat is dat trouwens rot he? Ziek zijn en overdag veel slapen.. je hele ritme is naar de filippijnenquote:
Die bewaar ik voor later vandaagquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog wakker.
We gaan nog even een stukje Ramsay kijken.
Ja? Ik zou op 't moment een moord doen voor een weekje Wadden, geloof ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Ja leuk!
Wij gaan in mei een paar dagen naar Texel op uitnodiging van onze vrienden die daar 5 weken op een huis passen, lijkt me ook erg leuk. Maar 3 dagen is wel mijn max voor een eiland geloof ik
Er staat niet eens een tripje gepland naar de Pitcairneilanden of de Nicobaren?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Ik zou op 't moment een moord doen voor een weekje Wadden, geloof ikIk heb echt afkickverschijnselen omdat ik nu niets daadwerkelijks te plannen heb
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens rot he? Ziek zijn en overdag veel slapen.. je hele ritme is naar de filippijnen![]()
Die Pitcairneilanden zijn fan-tas-tisch trouwens. Die staan hier op de verlanglijst.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Er staat niet eens een tripje gepland naar de Pitcairneilanden of de Nicobaren?
Die laatste moest ik opzoekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Er staat niet eens een tripje gepland naar de Pitcairneilanden of de Nicobaren?
't Lijkt mij te ver voor een overwinter-kerstvakantiequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Pitcairneilanden zijn fan-tas-tisch trouwens. Die staan hier op de verlanglijst.
Ja helaas. Die bewaren we dus nog even.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Lijkt mij te ver voor een overwinter-kerstvakantie![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die laatste moest ik opzoekenWas het maar zo'n feest! Offfff naar het WK rugby
Ja dat kan ik me voorstellen met die prachtige reizen latelyquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ja? Ik zou op 't moment een moord doen voor een weekje Wadden, geloof ikIk heb echt afkickverschijnselen omdat ik nu niets daadwerkelijks te plannen heb
Okquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:20 schreef golfer het volgende:
Ramsay bekeken, Rijdende Rechter bekeken.
Nog een stukje Winter doen? Ja.
Je bent welkomquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
O heerlijk Pee, even naar de eilanden.![]()
Ik wil ook wel mee.
Och balen Pee!quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kon net trouwens de keuken op gaan ruimenIk vond op de keukenvloer allemaal plasjes, varierend van klein tot groot
Bellen lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:44 schreef PdeHoog het volgende:
JaIk baal ook een beetje. Het ging zo lekker
Straks toch maar even de DA bellen denk ik
Ah...dat heb je snel doorquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:53 schreef Sarabi het volgende:
Vriendje is weer naar zijn werk toe dus ik kruip nog even mijn bed in![]()
Ik heb toch eigenlijk een weekje vakantie nog, behalve vanavond dan moet ik nog wel even 2 uurtjes werken.
Ja. Ik vind het zo zieligquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:54 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Balen P idd even bellen, duurt wel lang ja. Arm beest.
Mwah waarschijnlijk moet ik dan sowieso rond die tijd opstaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...dat heb je snel doorWacht maar...over een tijdje kom je je bed niet eens meer uit
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef DarkElf het volgende:
*bed toch maar weer inkruipt, buik doet niet echt wat ik wil vandaag, blegh.
nee hoor, t lijkt gewoon echt mijn 'post operatieve zwakke plek' zeg maar. geen griep ofzo.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef DarkElf het volgende:
*bed toch maar weer inkruipt, buik doet niet echt wat ik wil vandaag, blegh.
Oh jeequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor, t lijkt gewoon echt mijn 'post operatieve zwakke plek' zeg maar. geen griep ofzo.
Jammer alleen dat je dan niet de bijbehorende reis hebt gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Eigenlijk heb ik dus misschien wel een soort chronische (lichte) jetlag
Dat is pas goed plannenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je dan niet de bijbehorende reis hebt gemaakt
Ik heb net een week vakantie aangevraagd in de week van 18 aprilDat komt goed uit want dan ben ik dus 1,5 week vrij
De week ervoor is mijn parttime dag, het weekend erna is goede vrijdag + pasen
En ik ben eens kritisch door mijn agenda heen gegaan
Jaquote:
Ik heb rond die tijd helemaal geen vakantie omdat ik met die stomme herkansingen zitquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb rond die tijd helemaal geen vakantie omdat ik met die stomme herkansingen zit![]()
Maar goed heb nu 2 weken vakantie gehad dus zal niet zeuren
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef Sarabi het volgende:
Nou niet echt nu, want nu zit ik in mijn kookboeken te kijken wat we vrijdag en zaterdag gaan maken
balenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef Sarabi het volgende:
Thanks
Zit nu ook alweer te leren voor een herkansing voor volgende week vrijdag
Nou niet echt nu, want nu zit ik in mijn kookboeken te kijken wat we vrijdag en zaterdag gaan maken
nou niet ziek qua ziek maar niet goed vanwege het slaaptekort na 3 boekingen vrijdag, zaterdag en zondag. Maandag 4 uur geslapen, vannacht bij elkaar 4,5 kutslaapquote:
REM slaap heet dat hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vannacht bij elkaar 4,5 kutslaap
Veel leuker dan mijn studieboekenquote:
4quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
balenhoeveel herkansingen heb je?
Rare fantasieen dit zegquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel leuker dan mijn studieboeken
Vanavond komt Ramon boodschappen doen terwijl ik kassameisje aan het spelen ben
How cutequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Kijk nouDit is echt natuurlijk!
[ afbeelding ]
Beterschap aan de zieken, inclusief Pee's poezenbeest.
Ah, jij hebt dus reuze veel moeite met opstaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was interessant.. Adriaan van Dis is ook neuroloog kwam ik achter![]()
![]()
Nou ja, hij dacht aan verlate aanmaak van melatonine (delayed sleep phase syndrome) en dat gaan we met een speekseltest bekijken. Zal wat tijd overheen gaan, want ik moet eerst een weekje stoppen met mijn medicijnen, dan de test doen en afleveren bij het lab. Dan de uitslag afwachten, wat zomaar 8 weken zou kunnen duren.. Nou ja, heb er al mijn hele leven last van, maken die 8 weken ook niet uit natuurlijk![]()
Vind het wel razend interessant allemaal! Ben heel benieuwd wat er uit de test komt.. klinkt allemaal wel heel herkenbaar wat hij zei.
Da's waarquote:
Waarom? En weet je dat wel zeker.quote:
Wakker blijvenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand me bij mn nekvel pakken ajb? Ik hang over mn bureau![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wakker blijven
Kan je tijdens de pauze niet een rondje gaat lopen, frisse lucht kan misschien nog wel helpen
Daarom stond je bij bodywork het zaakje zo aandachtig te bestuderen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het vorige topic gelezen en nu weet ik hoe ik er van onder uit zieoh kut WACHT! Niet uitgelubberd he? Doelde op Golfer over Aziaten
viel het op?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Daarom stond je bij bodywork het zaakje zo aandachtig te bestuderen.
Hij lijkt op Adriaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus reuze veel moeite met opstaanEn heet die neuroloog ook Adriaan van Dis of is het dè schrijver Adriaan van Dis
zo cutequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Kijk nouDit is echt natuurlijk!
[ afbeelding ]
Beterschap aan de zieken, inclusief Pee's poezenbeest.
* Den_Haag wat ijsklontjes in de nek van FF gooitquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand me bij mn nekvel pakken ajb? Ik hang over mn bureau![]()
![]()
Het is vis gewordenquote:
Nee hoor. Net zo lekkerquote:
Ik kan het ook anders zien, om het positief te houden: mijn hele leven is één grote vakantiereisquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Nou Son, dan heb je misschien dé solution als de oorzaak bekend is! Een chronische jetlag... tja wat Pee zegt liever een bijbehorende vakantie dan
Owquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag wat ijsklontjes in de nek van FF gooit![]()
Hmmm, toch een klein hersenschuddinkje. Gisteren hockeybal gekopt, gelukkig ging het niet open.
Broodje makreel en een lekkerbekje jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gefrituurd in deeg naar ik aan neem?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan het ook anders zien, om het positief te houden: mijn hele leven is één grote vakantiereis
omnomnomquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Broodje makreel en een lekkerbekje ja
Gaat het weer een beetje met je buik?quote:
Jah!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En de trips naar Schotland en omstreken is terug naar het normale leven?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb spierpijn in mijn bil en buikspier
Was het maar sufquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
En Sun, dat is een suffe oorzaak, zegMaar als ze er dan wat kunnen doen, is dat natuurlijk des te beter
Uit Almelo ken ik geen dr Tacke, maar we hadden wel eens onderwijs van een neuroloog uit Enschede of Hengelo. Alleen weet ik daar de naam niet meer van, alleen dat het een enorm leuke en vriendelijke oudere man was. Maar of die ook op Adriaan van Dis leek weet ik niet meer hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij lijkt op Adriaan(dr Tacke, misschien zegt het je wat?)
t gaat, gebied rond en onder litteken voelt erg gevoelig, heb ook geen trek (net als de vorige keren dat dat gebied opspeelde) hoewel ik vanavond wel gewoon risotto ga maken en eten (met kleine worteltjes, dubbelgedopte tuinboontjes en erwtjes en groene asperges met basilicumpesto en pijnboompitten ) De mr moet ook eten en ik ook, niets eten is niet goed natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje met je buik?
Doe vandaag heerlijk rustig aan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OwDoe je voorzichtig, je weet wat er met Tezz en Isa's hoofd gebeurde he? Heeft tijd nodig, laat er ffies naar kijken.
And hit him next time with your ritm stick
Ik vind jouw haar gek. Soms heb je een prachtige bos krullen en soms is het stijlquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:59 schreef freecell het volgende:
Neh, geen foto's
Ook een stuk van mijn haar laten plukken trouwens vanmorgen en nu kkrult het weer een beetje
Uit Hengelo komt hij, maar voor het slaapcentrum houdt hij ook zitting in Almeloquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uit Almelo ken ik geen dr Tacke, maar we hadden wel eens onderwijs van een neuroloog uit Enschede of Hengelo. Alleen weet ik daar de naam niet meer van, alleen dat het een enorm leuke en vriendelijke oudere man was. Maar of die ook op Adriaan van Dis leek weet ik niet meer hoor
ja nou ben ik ook benieuwdquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik heb net bij een tweedehandswinkeltje van terre des hommes een broek en een rok voor mezelf gescoord en een paar kidnerdingen voor minder dan een tientje!
En zo leuk!
Dat is heul niet gek! Dat heb ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind jouw haar gek. Soms heb je een prachtige bos krullen en soms is het stijlAllebei erg mooi overigens
had geen tijd meer om te ontwijken. 1 meter tussen mij en het vertrekpunt van de balquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
FC 10 euro wowen DH gek, waarom kopte je?
voor op je hoofd en hopelijk hou je er niet te veel last van
ah ja, das geen keus hebben dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
had geen tijd meer om te ontwijken. 1 meter tussen mij en het vertrekpunt van de bal
Je hebt het nog even in de spiegel gecontroleerd?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het vorige topic gelezen en nu weet ik hoe ik er van onder uit zieoh kut WACHT! Niet uitgelubberd he? Doelde op Golfer over Aziaten
ik dacht dat hockey laag over de grond hoorde ipv 2 meter hoogquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
had geen tijd meer om te ontwijken. 1 meter tussen mij en het vertrekpunt van de bal
nee, vind t maar een lelijk lichaamsdeelquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het nog even in de spiegel gecontroleerd?
Wat jammer...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
nee, vind t maar een lelijk lichaamsdeel
echt nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Was het maar sufdan sliep ik wellicht beter
dat idd. zal een wereld opengaan aan rust als ze t kunnen oplossen denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Maar goed, wel balen dat zoiets je dan jarenlang slecht doet slapen
Slaap is zo vreselijk belangrijk!
vrijdagquote:DE, wanneer is je afspraak met de huisarts?
Ik heb best wel mooie gezien hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Oeh, handig!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef krakkemieke het volgende:
Hopelijk kunnen ze je helpen Sun!
En eenvoor alle zieken en slechte slapers.
Ik heb gewinkeld en ik heb nu een toffe knoflookpers. Als je hem omklapt, zitten er puntjes die hem schoonmaken!
quote:
!Slaan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef DarkElf het volgende:
Volgens de mr zie ik er niet florissant uit![]()
Nah lekker dan
nee want daarna gaf hij me een zoen en een knuffel dus dat was dan wel weer liefquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee want daarna gaf hij me een zoen en een knuffel dus dat was dan wel weer lief
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee want daarna gaf hij me een zoen en een knuffel dus dat was dan wel weer lief
Ik gebruik eigenlijk nooit meer een knoflookpersquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef krakkemieke het volgende:
Hopelijk kunnen ze je helpen Sun!
En eenvoor alle zieken en slechte slapers.
Ik heb gewinkeld en ik heb nu een toffe knoflookpers. Als je hem omklapt, zitten er puntjes die hem schoonmaken!
Of de knoflook raspen, ook zo handig en snelquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk nooit meer een knoflookpers. Gewoon met een mes pletten en fijn snijden
.
Ik ben weleens lui.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk nooit meer een knoflookpers. Gewoon met een mes pletten en fijn snijden
.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Of de knoflook raspen, ook zo handig en snel
wel met zo'n grote rasp (met meerdere variaties gaten aan alle kanten) maar met zo'n rasp op een handvat lukt t mij zelfs om bloedeloos te raspenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gegarandeerd geraspte knokkels in mijn geval
![]()
Ik vind een pers in sommige gevallen veruit het handigste, maar hak net zo vaak
Uiteraard een kleine rasp ja.. Moet ik toch eens een workshop bij je komen volgenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel met zo'n grote rasp (met meerdere variaties gaten aan alle kanten) maar met zo'n rasp op een handvat lukt t mij zelfs om bloedeloos te raspen
Denken ze bij jou aan colitis?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:27 schreef krakkemieke het volgende:
Als het tegenzit en ik zou colitis hebben, is hij misschien binnenkort overbodig.
ah lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard een kleine rasp ja.. Moet ik toch eens een workshop bij je komen volgenik krijg dat meestal niet bloedeloos voor elkaar, maar goed ik weet zelfs regelmatig human zest te produceren meteen zesteur
herkenbaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
gegarandeerd geraspte knokkels in mijn geval
![]()
vooral mijn rechterduim moet t vaak bezuren als ik toch de grote rasp moet gebruiken voor iets.quote:
Jij rasp andersomquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vooral mijn rechterduim moet t vaak bezuren als ik toch de grote rasp moet gebruiken voor iets.
Ja, daar dacht de huisarts aan. Vroegah mocht je van alles niet, nu moet je vooral zelf uitzoeken waar je tegenkan. Knoflook bv kan slecht vallen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Denken ze bij jou aan colitis?
En mag je dan geen knoflook?
foto's gemaakt
Jazeker. Maar ik heb altijd van die dingen die alleen pijn doen of jeuken en waar je 100 mee kan worden.quote:
nou ja ergens gelukkig maar hoewel niets hebben beter is natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik heb altijd van die dingen die alleen pijn doen of jeuken en waar je 100 mee kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje en haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:39 schreef freecell het volgende:
Ow en op deze foto vinden ze me op Isa lijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je lijkt daar sprekend op een vroegere vriendin van me! alleen dan slanker
![]()
Maar Isa zie ik er niet in![]()
Datquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef DarkElf het volgende:
vooral leuke broek en je haar zit mooi. maar de gelijkenis met isa zie ik niet hoor
Of je er wel of niet florissant uitzietquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef freecell het volgende:
Hahaha, das wel lollig. Hier riep echt iedereen dat onafhankelijk van elkaar!
Die broek zit fantastischDe perfecte balans tussen niet afzakken en geen rollen veroorzaken
Ohquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je er wel of niet florissant uitziet
vertel!quote:En FC, ik zie waarom ze vinden dat je op mij lijkt
Die wangen, de lach en het haar + kleur haarquote:
Succesquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga maar eens wat nuttigs doen.. buuhhhh...
En nooit meer lacht en geen wangen heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die wangen, de lach en het haar + kleur haar
Maar jullie kennen blijkbaar alleen nog dikke Isa die d'r haar nooit meer rood verft
ik heb je ook maar 2 x 'live' gezien he? Toen bij Vera en in Bloemendaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar jullie kennen blijkbaar alleen nog dikke Isa die d'r haar nooit meer rood verft
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
En nooit meer lacht en geen wangen heeft.
Ja, dat is inderdaad de enige logische conclusie
ik zie isa ook nooit meer dus ik weet het nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(ik reageer in stukjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Ohik zie nogal bleek, sowieso altijd al maar nu anders dus ja ik denk dat t idd klopt
Ik heb een vermoeden dat ik DSPS heb/had. Door melatonine net voor de juiste natuurlijke aanmaakperiode te nemen, of 's ochtends veel licht op je gezicht te laten schijnen, kun je de fase lichtelijk opschuiven:quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was interessant.. Adriaan van Dis is ook neuroloog kwam ik achter![]()
![]()
Nou ja, hij dacht aan verlate aanmaak van melatonine (delayed sleep phase syndrome) en dat gaan we met een speekseltest bekijken. Zal wat tijd overheen gaan, want ik moet eerst een weekje stoppen met mijn medicijnen, dan de test doen en afleveren bij het lab. Dan de uitslag afwachten, wat zomaar 8 weken zou kunnen duren.. Nou ja, heb er al mijn hele leven last van, maken die 8 weken ook niet uit natuurlijk![]()
Vind het wel razend interessant allemaal! Ben heel benieuwd wat er uit de test komt.. klinkt allemaal wel heel herkenbaar wat hij zei.
Kom je dan nu in google straatview te staan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef AnneX het volgende:
OK dan lees ik wat bij - een pagina of wat en dan is het al zoveel info waarop niet meer te reageren valt.
In ieder geval voor de zich-niet-ok-voelenden : sterkte.
En dat zijn er wel wat: DE - Krakke - D_H - Dude en Muffin .
Wij wonen op een erf en een 150 meter van de doorgaande weg gelegen.
En vanmorgen kwam de google auto van straatview helemaal het pad opgereden naar achter
en een rondje en nog eens.
Zijn wij maar extra naar de brievenbus - 50 m - gelopen en de buurman naar buiten geroepen.
Ja, hier gebeurt ook eens wat !
Haha dus als ik nu jou straat goegel in streetview sta jij langs de kant te zwaaien ofwa?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef AnneX het volgende:
OK dan lees ik wat bij - een pagina of wat en dan is het al zoveel info waarop niet meer te reageren valt.
En vanmorgen kwam de google auto van straatview helemaal het pad opgereden naar achter
Zijn wij maar extra naar de brievenbus - 50 m - gelopen en de buurman naar buiten geroepen.
Ik voel me nu goed hoor!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef AnneX het volgende:
Spannend! *insert muziekje*quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je dan nu in google straatview te staan!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Spannend! *insert muziekje*
Ik zocht een school voor de kidners, kijk ik op streetview, staan er 2 docenten te roken bij het 'niet-roken' bordje.
Ok, volgende school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |