Schrap de helft uit je agendaquote:
Sja, je gaat haast denken dat Barca ten koste van alles door moet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef golfer het volgende:
2e geel was inderdaad wat overdreven van de scheids.
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.quote:
Dat is tof an.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het dorp waar Anna vandaan komt organiseert elk jaar een rij tocht voor het bejaardentehuis. Als uitje. En omdat wij regelmatig daar komen in onze auto, kregen wij de vraag of wij ook niet wilden rijden. Het enige wat je krijgt is een kop koffie, maar het is gewoon leuk om te doen
.
Toch wel apart... zo'n klein dorp en toch al ruim 20 - 30 auto's weten op te trommelen.
Jeroen Grueter is de scheids.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sja, je gaat haast denken dat Barca ten koste van alles door moet.
Ja, veel mensen hebben er natuurlijk 1 gehad. Het was de keus tussen een Daf, Kever, Eend qua prijsklassequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.
* Pfjieuw! *
[..]
Dat is tof an.![]()
En zo'n kever spreekt natuurlijk erg tot de verbeelding.
Daar heb je toch dinges.. eh.. mensen voor? Die iets doen met die boot? Zodat 'ie vaart? Op water-thingies?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Een boot is veel teveel gedoe joh. Tenzij je echt fanaat bent natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.
* Pfjieuw! *
O kut ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt gelukkig nog een paar franse draakjes
quote:
Het is echt een fijn merk sun. Geen kwellende pasvormen, vaak een voetbedje erin en dus die mooie hidden plateaus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Dude: vandaag bij de lokale schoenenjuwelier de Unisa pumpjes eens bekeken die ze hadden. Erg schattig(precies die jij hebt hebben ze niet, allen die met iets robuustere hak)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nieuw amandeltjesproject: marineren in light soy en chilisaus. Omdat de laatste batch met wasabi zo'n succes was
Je nieuwe hoodiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh trouwens, even heel iets anders. Ik ben dol op mijn pumps en rokjes en jurken e.d maar mijn nieuwe hoodie zit ook echt heel fijn hoor
Les années des colère et misère de la Dude.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Fijn, puberjaren
Dat moet vast goed klinken in het frans
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Les années des colère et misère de la Dude.
Gok ik.
Nee, ik zoek iets minder chique zomerschoenen voor naar mijn werk. En ik vond ze allemaal te chique zeg maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is echt een fijn merk sun. Geen kwellende pasvormen, vaak een voetbedje erin en dus die mooie hidden plateaus.
Heb je ze gepast?
Gek kind met je gekokkerel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nieuw amandeltjesproject: marineren in light soy en chilisaus. Omdat de laatste batch met wasabi zo'n succes was
Ahquote:
Ik sjouw bijna dagelijks met de camera door het pandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dit jaar pas zes keer mijn camera aangeraaktIk lijk wel ziek
Voor erbij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik zoek iets minder chique zomerschoenen voor naar mijn werk. En ik vond ze allemaal te chique zeg maarAls ik een feest zou hebben, zou ik het doen!
Ik zit op de bank in mijn nieuwe jammiepants en met mijn aapjeshoodie en een loopneus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh trouwens, even heel iets anders. Ik ben dol op mijn pumps en rokjes en jurken e.d maar mijn nieuwe hoodie zit ook echt heel fijn hoor
Vanmiddag zei iemand: Ben jij getrouwd? en hoelang dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuke hoodie DE. Had 'm gisteren al gezien.
Ik heb nog feestpumps van vorig jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor erbij.
Het kan zomaar feest zijn hè?
Be prepared.
lekker jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit op de bank in mijn nieuwe jammiepants en met mijn aapjeshoodie en een loopneus.
Lekker is dat ja
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vanmiddag zei iemand: Ben jij getrouwd? en hoelang dan?
Ik zei dus, bijna 9 jaar.
En in koor: nee, écht???Maar je ziet er zo jong uit!!!
Maar ja dat zijn mensen met hersenletsel dus of ik die nou serieus moet nemen
Absoluut serieus nemen! Onmiddellijk! Koesteren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vanmiddag zei iemand: Ben jij getrouwd? en hoelang dan?
Ik zei dus, bijna 9 jaar.
En in koor: nee, écht???Maar je ziet er zo jong uit!!!
Maar ja dat zijn mensen met hersenletsel dus of ik die nou serieus moet nemen
Feestpumps?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nog feestpumps van vorig jaar![]()
Ja, dat riep ik dus serieus ook echt: jullie zijn mijn nieuwe beste vriendenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Absoluut serieus nemen! Onmiddellijk! Koesteren.Adopteren en tot je beste vrienden rekenen.
quote:
Hm, dat klinkt niet erg motiverend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, mijn interne sollicitatie liep ook niet helemaal vlekkeloosGeen idee of ik dat vandaag nou al gemeld had of niet, maar bij deze.
Degene die ik sprak vond mijn argumentatie wat ik zou kunnen bijdragen zwak en ik zou als junior beginnen en bla bla bla bla bla. En ik moest er rekening mee houden dat ik veel aan het reizen zou zijn en dat ik veel in pak moest lopen bla bla bla alsof ik dat zelf niet weet . Dus dat wordt ook weer spannend
Ah.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, daar kun je dan eigenlijk niet zo goed op lopen, maar ze staan zóóó leuk
Lekker hoor. Ik ga aan de slobber literfles Famous die in de aanbieding was.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thijs heeft ze voor me uitgezocht dus zou zomaar kunnen
Nee, dat zijn zitschoenen! Op feestpumps moet je ook nog kunnen dansenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
Ja, daar kun je dan eigenlijk niet zo goed op lopen, maar ze staan zóóó leuk
als ik in de tuin kijk is deze reeds begonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef LieLie het volgende:
Wanneer begint die lente nou echt? Want ik moet nog wel een keer nieuwe zomerschoenen
Ik zou ze gewoon kopen en aantrekken, dan is het iedere dag feestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, ik zoek iets minder chique zomerschoenen voor naar mijn werk. En ik vond ze allemaal te chique zeg maarAls ik een feest zou hebben, zou ik het doen!
And we have another WINNER!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon kopen en aantrekken, dan is het iedere dag feest
Wanneer zou ik mijn lavendel weer moeten snoeien?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef z80 het volgende:
[..]
als ik in de tuin kijk is deze reeds begonnen.
de meeste planten zijn al aan het uitlopen.
en zoals gewoonlijk ben ik weer te laat met de roos snoeien, maar zal dit jaar toch echt moeten gaan gebeuren.
Zou het nu zo langzaam niet eens beter moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....muffin begint net weer te kermen op de bak en als ik over zijn buikje voel om te kijken of de blaas misschien vol zit. EN hij wilde weer op mijn schoot gaan piesen.
Als je het niet weet zeg je gewoon: Na de bloei, doet Krijn Spaan ook altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
Wanneer zou ik mijn lavendel weer moeten snoeien?
Ja. Het leek ook beter te gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou het nu zo langzaam niet eens beter moeten zijn?
Ja, maar hij mot twee keer per jaar. Na de bloei en dan nu ergens ook nog een keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je het niet weet zeg je gewoon: Na de bloei, doet Krijn Spaan ook altijd
Hu? maar dan heb je alles er toch na de bloei al afgeknipt? Die van mij groeit iig niet echt meer na de bloei geloof ik..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar hij mot twee keer per jaar. Na de bloei en dan nu ergens ook nog een keer.
en dat vraag je aan een nerd zonder verstand van bloemen en planten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wanneer zou ik mijn lavendel weer moeten snoeien?
Nee, na de bloei alleen de bloemen, en dan nu ongeveer tot aan de stam.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hu? maar dan heb je alles er toch na de bloei al afgeknipt? Die van mij groeit iig niet echt meer na de bloei geloof ik..
Ik haakte aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
en dat vraag je aan een nerd zonder verstand van bloemen en planten?
dat wat er in mijn tuin groeit en bloeit zal er zelf voor moeten zorgen.
enkel voor wat tomaten planten maak ik een uitzondering.
Aanstellerij zal het niet zijn. Daar doen alleen mensen aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
Twijfelgevalletje: aanstellerij of echt een probleem dit
Nou ja, ik ben gewoon heel voorzichtig en het zou ongeveer een weekje moeten duren. Maar net kon ik hem op zijn buikje aaien en voelen waar de blaas zou moeten zitten. Ik voel iig geen grote bal dus dat is positief PLUS meneer ging uitgebreid op zijn rug liggen en ging mijn hand likken en zachtjes bijtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar het kan zijn dat hij nog steeds last heeft van hetzelfde. En dat dit in de lijn der verwachtingen ligt? Dat het langzaam beter wordt?
Ik durf je niet goed mijn advies te geven, want ik ben hypochonder wat mijn eigen katten betreft.![]()
Komt vast goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben gewoon serieus een beetje zenuwachtig voor morgen (ziekenhuis bezoek)
Extra buikspiertraining Bluezz!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Dames en Heren, ik had me al buikspierpijn geaquarubikt, maar tijdens het lezen van het vorige topic zit de yoghurt op het scherm en heb ik me de broodjes gelachen![]()
![]()
![]()
Waarvoor dank
O fuck, nu ben ik vergeten wat er was. Sterkte ermee in elk geval.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben gewoon serieus een beetje zenuwachtig voor morgen (ziekenhuis bezoek)
Slaapcentrumquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O fuck, nu ben ik vergeten wat er was. Sterkte ermee in elk geval.
Tja, kan ook zijn dat het allemaal wat traumatisch voor hem is geworden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben gewoon heel voorzichtig en het zou ongeveer een weekje moeten duren. Maar net kon ik hem op zijn buikje aaien en voelen waar de blaas zou moeten zitten. Ik voel iig geen grote bal dus dat is positief PLUS meneer ging uitgebreid op zijn rug liggen en ging mijn hand likken en zachtjes bijten
hehe nee in theorie nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooooooooh ja!
Maar dat is toch heel niet eng joh.
Dat is precies mijn angstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, kan ook zijn dat het allemaal wat traumatisch voor hem is geworden.
Daar moet je dan ook wel voorzichtig mee zijn, want voor je het weet heb je levenslang een onzindelijke kat.
Om je even wat positieve ervaringen mee te geven.![]()
quote:
Snap ik hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nee in theorie nietmaar zit me toch een beetje druk te maken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welterusten held!
remember: WINNING!![]()
Ja maar dat doe ik de ganse dag al, dus dan wordt het zo'n saaie bedoening.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aawmoet je niet lekker op bed gaan liggen dan?
Ik doe ook ff mee met een paar opvliegertsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit nog even een koortsaanvalletje uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe ook ff mee met een paar opvliegerts
Daar word je toch gek van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je daar niet iets tegen/voor slikken?Snobs have more fun!
KLIK!
Nee slik niets hoor (wat dan? En koorts is verder toch wel goed, dacht ik?)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
Poeh, gedoe lijkt me dat Bluezz! En Dude, slik je iets om de koorts tegen te gaan?
Ik heb net mijn neus gespoeld met zout water
Jawel, de pil nemen tot je 60e, no thanx. En dr Vogel zaad korreltjes hielpen eigenlijk ook niet echt. Ach ik zeur gewoon ff lekker mee, het 'went' wel een beetje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Daar word je toch gek van.![]()
Kun je daar niet iets tegen/voor slikken?
Verbetering van de kwaliteit van leven: Ik kan nu op élk zadel zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dudek, zo'n labiaplastiek he, das echt pijnlijk en je moet op een band zitten en lachen doet pijn enzo(volgens mijn collegadin) Ze liep ook wat wijdbeens een week of 2
![]()
Maar ze kan nu op elk zadel zitten die ze maar wil![]()
Ik dacht dat er tegenwoordig ook bepaalde hormoonbehandelingen waren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel, de pil nemen tot je 60e, no thanx. En dr Vogel zaad korreltjes hielpen eigenlijk ook niet echt. Ach ik zeur gewoon ff lekker mee, het 'went' wel een beetje.
Maar soms op mn werk of op een verjaardag of op een etentje voel je je gewoon zo ongemakkelijk
Ik heb de pil eigenlijk nooit geslikt, maar dat zou een optie zijn. Die ik niet neem overigensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, helpt het echt als je de pil blijft slikken? Lijkt me niet plezierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |