abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93961587
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat moet je dan met die gozer. :')
:') !! Alsof alcohol 2 mensen bij elkaar brengt. Als dat zo zijn was ik wel de lokale kroeg in gedoken voor een alcoholist :')
pi_93961618
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Hij krijgt hem waarschijnlijk wel omhoog dan iig :7 Drank kan geen excuus zijn.
Hij had al aangegeven oversext te zijn (is that a good thing? :? ), dus ik verwacht geen problemen daarmee nee :')
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:08:26 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93961695
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Hij had al aangegeven oversext te zijn (is that a good thing? :? ), dus ik verwacht geen problemen daarmee nee :')
oww my god!!! :X
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:09:42 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93961760
Mensen die zeggen dat ze oversext zijn :X
De mensen die dat echt zijn hebben zowat geen leven meer (een leuk leven dan).. dus of dat een goed ding is :{

En als hij het zegt om ' stoer' over te komen is het een sukkel :{
pi_93961789
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze oversext zijn :X
De mensen die dat echt zijn hebben zowat geen leven meer (een leuk leven dan).. dus of dat een goed ding is :{

En als hij het zegt om ' stoer' over te komen is het een sukkel :{
Volgens mij was hij niet geheel serieus (hoop ik), maar was het meer als plagerij bedoeld (hoop ik).
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:10:49 #281
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93961804
Precies, we kunnen nu al voorspellen dat het een mongol is. Serieus.

Overtuigd niet-drinker en oversekst. Dan ben je dus een kansloze sukkel die geen bier lust omdat vroeger niemand het met 'm wilde drinken. Plus nooit geneukt in z'n leven, vandaar dat ie nu oversekst is.

Toch veel plezier. :P
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:10:56 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93961807
"pas maar op hoor! ik ben oversext!"

*gruwel ;( *
pi_93961817
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Hij krijgt hem waarschijnlijk wel omhoog dan iig :7 Drank kan geen excuus zijn.
Ik haaaat jou! :*
Sarcasme. Herken het.
pi_93961847
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik haaaat jou! :*
ik ook van jou O+
pi_93961860
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Seven. het volgende:
Vond zijn reactie gisteravond trouwens wel heel overdreven. Wtf, ben ik duidelijk tegen hem, is hij gelijk op zijn pik getrapt. Als het hem alleen om sex te doen was, dan was die reactie ook niet nodig. Zelfs gezegd dat mijn fuckbuddy er was en hij zo van 'ja, ga maar dansen met hem, geen probleem, vrijheid blijheid' enzo. Dus ja, hoe moet ik dan weten dat hij beledigd gaat zijn als hij uiteindelijk niet mee naar huis gaat?
Tja, vrij logisch geval van actie => reactie.
Jij komt vanuit het niets met het gehele "JE MOET NU KIEZEN TUSSEN SEKS OF TROUWEN!"
En vervolgens moet hij ook nog reageren op het feit dat jij met je andere fuckbuddy wilt dansen wat dus in feite ook direct inhoudt dat díe keuze in feite onlosmakelijk verbonden is aan de andere.

Zijn échte keuze zal uiteraard zijn dat hij je liever niet met een andere bedpartner ziet dansen en neuken.
Úit hij die keuze echter ook daadwerkelijk door het je te verbieden, kan hij al wel raden hoe je zult reageren...
1. "Hoezo niet? Aangezien we alleen maar seksbyuddy's zijn heb ik aan jou toch geen verantwoording af te leggen?"
2. Of uiteraard het verbinden van vage conclusie aan eerdere, nóg vagere conclusies: "Ah, dus je wilt me voor jou alleen!? Dan heb je dus bij deze ook gekozen voor all the works in plaats van slechts casual seks."

En aangezien die kerel waarschijnlijk nog niet eens van de oorspronkelijke schrik bekomen was en je waarschijnlijk door alle drama's als een enigszins labiel ding ziet, wil hij díe indruk uiteraard nog niet direct wekken.

Maar dat je dan vervolgens met een andere man gaat dansen en neuken, dat is niet alleen een behoorlijke confrontatie met de realiteit, maar dat voelt waarschijnlijk bij élke man als een dolksteek in het hart.
En dan heb ik het nog niet eens over de extra verwarring die er ontstaat.
Kort daarvoor brandde je hem immers nog af omdat hij niet kon kiezen tussen puur en alleen seks óf alles. En dat zegt toch ook wel behoorlijk wat over jouw intenties met hem.
En wat doe je daarna zelf? Je gaat met de eerste de beste andere man dansen/neuken die op je pad komt.

Oftewel, je wordt pissig omdat hij niet direct dezelfde avond al een keuze kán maken, maar vervolgens wordt voor hem wel héél pijnlijk duidelijk gemaakt dat je zelf die keuze nog niet eens gemaakt hebt.

Om eerlijk te zijn denk ik dan ook dat dit gehele gedoetje volledig los staat van de persoon/personen in kwestie, maar dat je je voldoening met name haalt uit spelletjes als dit waarmee je "macht" aangetoond wordt.

Je gaf laatst immers nog aan dat je Barry White zélf niet eens als serieus relatiemateriaal zag.
Maar vervolgens wil je wel dat hij jóu dezelfde avond nog als serieus relatiemateriaal gaat zien.
En als hij de die deadline niet haalt, zijn kennelijk ook jouw intenties als sneeuw voor de zon verdwenen en is zijn kans dus voorbij.

Tja, ik zou het persoonlijk totaal niet serieus kunnen nemen en op zoek gaan naar camera's e.d. en kijken of ik Frans Bauer in iemand herken.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:15:42 #286
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_93962005
Nog even terugkomend op de namen discussie, ik heet eigenlijk Milton. Milton Blok, heb je mijn achternaam ook direct *O*

link
Overal verstand van.
pi_93962611
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:43 schreef Seven. het volgende:
Ja, maar dat is het dus. Hij ZEGT dat hij me heel leuk vind in sms en telefoon. Maar hij belt of smst aan de andere kant ook echt niet veel en om eerlijk te zijn, een goed gesprek heb ik er nog amper mee kunnen voeren. Gisteravond ging het gesprek alleen over seks ook. Als hij me leuk vindt, dan wil hij weten hoe het op mijn werk was, wat mij bezig houdt etc. etc. Dát interesseert hem dan weer geen fuck, volgens mij. Geen probleem maar dan trek ik mijn conclusies en dan kies ik liever voor iemand met wie ik goed kan praten/knuffelen/lachen/seksen. Met Barry White kan ik goed lachen en seksen maar samen de nacht doorbrengen zit er dan weer niet in. Dus als hij alleen seks wil, waarom dan die claim als het eens iemand anders wordt? Ik zit niet te wachten op gemengde signalen.
Tja, ik vond al mijn sekspartners ook leuk, waarom zou ik immers neuken met een wijf waar ik een grafhekel aan heb :?.
Maar dat staat toch volledig los van eventuele serieuzere intenties?
Wat had hij dan moeten doen? Smsjes met teksten als: "Hallo irritant wijf. Vanavond 22:00 bij jou thuis. En was aub deze keer die bolle stinkkut van je."

Ik bedoel, je zegt het zelf al; hij toont verder totáál geen interesse is, wil niet eens samen met je slapen en áls hij je dan ziet wil hij ook echt alleen maar seks.

Maar alleen het feit dat hij niet daadwérkelijk aangeeft een grafhekel aan je te hebben, is voor jóu dan hét bewijs dat hij wel degelijk meer van je wil en mixed signals afgeeft :').

Nou. Volgens mij is hij juist behóórlijk duidelijk dat hij niet meer van je wil.
En dát is dan ook direct de echte reden dat je hem ineens zo interessant vindt.
Had hij namelijk zélf aangegeven meer interesse in je te hebben, dan stond hij nu waarschijnlijk al 5 uur tevergeefs bij je aan te bellen voor zijn spullen :').
pi_93964737
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:10 schreef Silenus het volgende:
Precies, we kunnen nu al voorspellen dat het een mongol is. Serieus.

Overtuigd niet-drinker en oversekst. Dan ben je dus een kansloze sukkel die geen bier lust omdat vroeger niemand het met 'm wilde drinken. Plus nooit geneukt in z'n leven, vandaar dat ie nu oversekst is.

Toch veel plezier. :P
Nee hij heeft die keuze bewust gemaakt. Hij dronk voorheen wel maar is er nu klaar mee. Kan toch? Ik vind het prima hoor, tis zijn leven :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:29:07 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93964923
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:24 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Nee hij heeft die keuze bewust gemaakt. Hij dronk voorheen wel maar is er nu klaar mee. Kan toch? Ik vind het prima hoor, tis zijn leven :)
Tuurlijk kan het. Vind persoonlijk mensen die 'ineens niet meer drinken en er klaar mee zijn' een beetje raar. Alsof het zo raar is om gewoon af en toe een biertje te drinken.

Ik zou zelf iig niks willen met een geheelonthouder. Zijn bijna altijd saaie dozen. (Met zo'n opmerking weet je dat je normaal half fok over je heen krijgt, maar ik weet wie het dan zegt :'))
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:30:04 #290
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_93964959
Jeuj, vanavond tweede date. Denk ergens trouwens wel dat het op een keertje seksen uitdraait en daarna niks. Gisteren hebben we wat serieuzer gechat en ik denk dat t niet helemaal mijn tiepje is. Maar in bed maakt dat niet uit. :D

Trouwens, ik ga strakjes eerst ff een nieuwe piercing laten zetten :)
pi_93965666
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het. Vind persoonlijk mensen die 'ineens niet meer drinken en er klaar mee zijn' een beetje raar. Alsof het zo raar is om gewoon af en toe een biertje te drinken.

Ik zou zelf iig niks willen met een geheelonthouder. Zijn bijna altijd saaie dozen. (Met zo'n opmerking weet je dat je normaal half fok over je heen krijgt, maar ik weet wie het dan zegt :'))
Ja op zich snap ik je wel hoor. Ik had er zelf even een fanatieke idealis-beeld bij. Maar goed, ik vind het onvoldoende om er daardoor maar helemaal vanaf te zien. Bovendien als dit zijn enige "min-puntje" is vind ik het prima :Y)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:50:11 #292
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_93965739
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Ja op zich snap ik je wel hoor. Ik had er zelf even een fanatieke idealis-beeld bij. Maar goed, ik vind het onvoldoende om er daardoor maar helemaal vanaf te zien. Bovendien als dit zijn enige "min-puntje" is vind ik het prima :Y)
Zolang hij jou er niet mee lastig valt is t toch prima? T wordt vervelend als hij het jou op wil gaan leggen.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:54:27 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93965877
opzich niet erg als iemand niet drukt, maar wat ik wel merk met bv vrienden is dat je zelf dan ook al snel wat minder drinkt of gewoon niet. Niet per definitie erg, maar soms wel jammer.

Het opleggen zal hij niet snel doen neem ik aan. :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:01:39 #294
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_93966108
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, vanavond tweede date. Denk ergens trouwens wel dat het op een keertje seksen uitdraait en daarna niks. Gisteren hebben we wat serieuzer gechat en ik denk dat t niet helemaal mijn tiepje is. Maar in bed maakt dat niet uit. :D
:D
quote:
Trouwens, ik ga strakjes eerst ff een nieuwe piercing laten zetten :)
Oeh, mogen we weten waar? :P
pi_93967555
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, vrij logisch geval van actie => reactie.
Jij komt vanuit het niets met het gehele "JE MOET NU KIEZEN TUSSEN SEKS OF TROUWEN!"
En vervolgens moet hij ook nog ............. knip
Waarom ben ik overtuigd dat je verhaal veel korter kon?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:00:13 #296
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93968472
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef Schilderijtje het volgende:

Oeh, mogen we weten waar? :P
Ik durfde het zelf niet te vragen, dus bedankt!
pi_93968624
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waarom ben ik overtuigd dat je verhaal veel korter kon?
Omdat je Nijntje Pluis gewend bent?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:04:07 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93968629
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik durfde het zelf niet te vragen, dus bedankt!
Why not?
Ze wil het graag vertellen, anders had ze het niet zo expliciet vermeld ;)
pi_93968751
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat je Nijntje Pluis gewend bent?
:')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:13:46 #300
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93969050
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

OK, dat is een valide argument vind ik dan.

Ik kwam erop door een paiq-contact, die de ene 13-in-een-dozijn naam verving door een andere, dus daar ging dat argument niet echt op. Haar argument was dus wel dat er anders van die grappige verbasteringen kwamen.
Het jammere was dan weer dat de schermnaam mooier was dan de echte. :').
Gare site dat Paiq zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')