quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Seven. het volgende:Vond zijn reactie gisteravond trouwens wel heel overdreven. Wtf, ben ik duidelijk tegen hem, is hij gelijk op zijn pik getrapt. Als het hem alleen om sex te doen was, dan was die reactie ook niet nodig. Zelfs gezegd dat mijn fuckbuddy er was en hij zo van 'ja, ga maar dansen met hem, geen probleem, vrijheid blijheid' enzo. Dus ja, hoe moet ik dan weten dat hij beledigd gaat zijn als hij uiteindelijk niet mee naar huis gaat?
Tja, vrij logisch geval van actie => reactie.
Jij komt vanuit het niets met het gehele
"JE MOET NU KIEZEN TUSSEN SEKS OF TROUWEN!"En vervolgens moet hij ook nog reageren op het feit dat jij met je andere fuckbuddy wilt dansen wat dus in feite ook direct inhoudt dat díe keuze in feite onlosmakelijk verbonden is aan de andere.
Zijn échte keuze zal uiteraard zijn dat hij je liever niet met een andere bedpartner ziet dansen en neuken.
Úit hij die keuze echter ook daadwerkelijk door het je te verbieden, kan hij al wel raden hoe je zult reageren...
1. "Hoezo niet? Aangezien we alleen maar seksbyuddy's zijn heb ik aan jou toch geen verantwoording af te leggen?"
2. Of uiteraard het verbinden van vage conclusie aan eerdere, nóg vagere conclusies: "Ah, dus je wilt me voor jou alleen!? Dan heb je dus bij deze ook gekozen voor all the works in plaats van slechts casual seks."
En aangezien die kerel waarschijnlijk nog niet eens van de oorspronkelijke schrik bekomen was en je waarschijnlijk door alle drama's als een enigszins labiel ding ziet, wil hij díe indruk uiteraard nog niet direct wekken.
Maar dat je dan vervolgens met een andere man gaat dansen en neuken, dat is niet alleen een behoorlijke confrontatie met de realiteit, maar dat voelt waarschijnlijk bij élke man als een dolksteek in het hart.
En dan heb ik het nog niet eens over de extra verwarring die er ontstaat.
Kort daarvoor brandde je hem immers nog af omdat hij niet kon kiezen tussen puur en alleen seks óf alles. En dat zegt toch ook wel behoorlijk wat over jouw intenties met hem.
En wat doe je daarna zelf? Je gaat met de eerste de beste andere man dansen/neuken die op je pad komt.
Oftewel, je wordt pissig omdat hij niet direct dezelfde avond al een keuze kán maken, maar vervolgens wordt voor hem wel héél pijnlijk duidelijk gemaakt dat je zelf die keuze nog niet eens gemaakt hebt.
Om eerlijk te zijn denk ik dan ook dat dit gehele gedoetje volledig los staat van de persoon/personen in kwestie, maar dat je je voldoening met name haalt uit spelletjes als dit waarmee je "macht" aangetoond wordt.
Je gaf laatst immers nog aan dat je Barry White zélf niet eens als serieus relatiemateriaal zag.
Maar vervolgens wil je wel dat hij jóu dezelfde avond nog als serieus relatiemateriaal gaat zien.
En als hij de die deadline niet haalt, zijn kennelijk ook jouw intenties als sneeuw voor de zon verdwenen en is zijn kans dus voorbij.
Tja, ik zou het persoonlijk totaal niet serieus kunnen nemen en op zoek gaan naar camera's e.d. en kijken of ik Frans Bauer in iemand herken.