quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Namen, rugnummers en penismaten willen we horen!
Wat Cue al zei...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, wat dan nog?!??
Ik bedoel, hij stond ook met de nodige chica's te dansen en te sjansen. Als hij er één mee naar huis had genomen, dan had ik hem veel plezier gewenst en een dikke zoen op zijn wang gegeven.
Ik snap het ook wel, alleen ja...zij is niet de enige in deze dubieuze ietsnogwattus...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
Eigenlijk snap ik Seven welAls hij gewoon duidelijk was over zijn intenties, is er niks aan de hand. Alleen seks, prima, meer? ook prima... als je dat van te voren weet, kun je je daarop instellen en heb je bijvoorbeeld bij alleen seks geen verdere verwachtingen. Doordat hij aangeeft dat ze meer voor hem betekent, heeft ze die wel en kan je dus gekwetst worden.
Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:
Via Paiq. Ik had hem een oneliner gestuurd en sindsdien hebben we leuke gesprekken gehad. Hij woont in Utrecht dus daar ga ik zondag naartoe en dan gaan we wat drinken/eten ergensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wie A zegt moet ook B zeggen.
Verlicht ons! Van welke site ken je hem, wat gaan jullie doen, etc.
Gezellig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Via Paiq. Ik had hem een oneliner gestuurd en sindsdien hebben we leuke gesprekken gehad. Hij woont in Utrecht dus daar ga ik zondag naartoe en dan gaan we wat drinken/eten ergens.
Weet ik niet, ik ken daar niks, dus dat mag hij beslissen. Om 17 uur afgesproken. Denk dat ik maar met de trein ga, ben ik ws goedkoper uit dan met de auto....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Silenus het volgende:
Utrecht ahaaa. En naar welke kroeg gaan jullie? En hoe laat?
Alleen kan je het dan niet super laat maken, of je moet gelijk blijven slapen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken daar niks, dus dat mag hij beslissen. Om 17 uur afgesproken. Denk dat ik maar met de trein ga, ben ik ws goedkoper uit dan met de auto....
Duh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Seven. het volgende:
Hey kasta, geef jij mij nou eens goed advies in deze. Barry White reageert niet op sms en telefoon.
Hoeft toch ook niet? Ik zie hem al om 17 uur, en de laatste trein gaat rond half twaalf ofzo? Lijkt me meer dan genoeg tijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen kan je het dan niet super laat maken, of je moet gelijk blijven slapen..
Ik was ook met de trein gegaan hoor enkel en alleen al omdat ik geen auto hebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Ik zie hem al om 17 uur, en de laatste trein gaat rond half twaalf ofzo? Lijkt me meer dan genoeg tijd
Zover denk ik dan niet eens (krijg je als het je enige optie is). Maar wel prettig als je ene wijntje kan drinken iddquote:
één?!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zover denk ik dan niet eens (krijg je als het je enige optie is). Maar wel prettig als je ene wijntje kan drinken idd
Gezellige date!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hij is een overtuigd niet-drinker, dus ik denk niet dat ik het keihard op een zuipen ga zetten dan
Wat moet je dan met die gozer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hij is een overtuigd niet-drinker, dus ik denk niet dat ik het keihard op een zuipen ga zetten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |