abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93836995
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93837106
Oh ik had dat carnaval moeten weghalen.. ach, vandaag is toch de laatste carnavals dag dus het mag nog :P

quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Latino's houden van full body contact, dirty talk en anaal.
Wat worden er weer veel dingen veralgemeniseerd :')

Ik zal dan wel geen 100% latino zijn, maar dirty talk soms, en anaal zelden. Doe maar gewoon de voordeur als die lekker is volgesopt...
pi_93837605
Hmmmz, een bedpartner zonder dirty talk en anale seks (& deepthroating for that mather) zou de volgende ochtend niet eens halen...
I was an atheist until I realized I was God
pi_93837668
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Seven. het volgende:
Ah nee, deze mag je eerst zelf beantwoorden gezien het feit dat jij de halve vrouwelijke wereldpopulatie al in je bed hebt gehad, en dan overweeg ik daar een eerlijk antwoord op te geven.
Ik heb het keer gehad toen ik er achter kwam dat m'n fuckbuddy's onderling afspraken wie me wanneer zou "hebben".
Heb ze toen allemaal diezelfde dag nog afgekapt aangezien het daarmee toch wel iets té seksgericht werd en ik me ook daadwerkelijk enigszins gebruikt voelde.

Sindsdien dus ook dergelijke situaties getracht te voorkomen en indien het de verkeerde kant op leek te gaan kapte ik het wederom per direct af met de persoon in kwestie.
De meest recente was een meid die zelfs midden in de nacht op de terugweg van feestjes belde dat ze onderweg was en zich dan ook al uitkleedde bij binnenkomst.
Die wordt dan ook uitsluitend nog ingezet voor eventuele trio's, maar 1-op-1 zal niet meer gebeuren. Als ik dan toch gebruikt word, dan zij ook :+.

Jouw beurt :).
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:26:58 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93838671
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb het keer gehad toen ik er achter kwam dat m'n fuckbuddy's onderling afspraken wie me wanneer zou "hebben".
Heb ze toen allemaal diezelfde dag nog afgekapt aangezien het daarmee toch wel iets té seksgericht werd en ik me ook daadwerkelijk enigszins gebruikt voelde.

Sindsdien dus ook dergelijke situaties getracht te voorkomen en indien het de verkeerde kant op leek te gaan kapte ik het wederom per direct af met de persoon in kwestie.
De meest recente was een meid die zelfs midden in de nacht op de terugweg van feestjes belde dat ze onderweg was en zich dan ook al uitkleedde bij binnenkomst.
Die wordt dan ook uitsluitend nog ingezet voor eventuele trio's, maar 1-op-1 zal niet meer gebeuren. Als ik dan toch gebruikt word, dan zij ook :+.

Jouw beurt :).
OK OK. Ik persoonlijk sta er nooit bij stil eigenlijk. Is het leuk dan is het leuk, is het niet leuk dan is het afgelopen. Dat gedoetje erom heen vind ik ook altijd wel OK, leuk kunnen praten en lachen met iemand maar ik loop maar zelden warm voor één van mijn fuckbuddies. Sommige zeuren wel 1,5 jaar later nog om seks maar als voor mij die deur eenmaal dicht is, dan gaat die ook nooit meer open.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:28:39 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93838783
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef kastanova het volgende:
Hmmmz, een bedpartner zonder dirty talk en anale seks (& deepthroating for that mather) zou de volgende ochtend niet eens halen...
Ik geef dat soort dingen lang niet altijd de eerste keer. Ligt eraan hoe zat ik ben, denk ik.
Resistance is futile.
pi_93838850
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK OK. Ik persoonlijk sta er nooit bij stil eigenlijk. Is het leuk dan is het leuk, is het niet leuk dan is het afgelopen. Dat gedoetje erom heen vind ik ook altijd wel OK, leuk kunnen praten en lachen met iemand maar ik loop maar zelden warm voor één van mijn fuckbuddies. Sommige zeuren wel 1,5 jaar later nog om seks maar als voor mij die deur eenmaal dicht is, dan gaat die ook nooit meer open.
Maar voel je je achteraf dan echt nooit vies of gebruikt?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:32:03 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93839024
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef Godshand het volgende:
Oh ik had dat carnaval moeten weghalen.. ach, vandaag is toch de laatste carnavals dag dus het mag nog :P

[..]

Wat worden er weer veel dingen veralgemeniseerd :')

Ik zal dan wel geen 100% latino zijn, maar dirty talk soms, en anaal zelden. Doe maar gewoon de voordeur als die lekker is volgesopt...
Aha. Kijk, wat nou juist zo leuk is aan latino's is dus dat ze allemaal praten in bed, daar word ik persoonlijk retegeil van. Verder willen ze allemaal anaal maar dat geef ik dus niet zomaar op. En dan blijven ze terugkomen en nog eens en nog eens en nog eens en dan blijkt iedere keer weer dat ze licht ontvlambaar zijn en dan beginnen ze je te claimen en vragen stellen over wie je nog meer in je bed hebt liggen. Ik reageer daar dan altijd op zo van dat gaat je niks aan, maat. En dán beginnen ze je te bestoken met smsjes en telefoontjes en lieve dingetjes en ze beginnen tijd aan je te besteden. Dan doe je een paar keer anaal en zeg je 'OK, jij bent de enige voor mij' en dan is de lol er wel weer af. Move on. Zalig. Ik heb er ééntje die echter iedere paar maanden weer opduikt, al dik 3,5 jaar.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:34:02 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93839153
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar voel je je achteraf dan echt nooit vies of gebruikt?
Nee. Ik denk er nog een dagje over maar meer zo van 'hmm, dit was lekker' of 'hmm, binnenkort nog eens ja/nee' maar over de vraag of ik me vies voel denk ik niet eens na. Ik sta onder de douche, ik voel me gebruikt als iemand maanden of jaren van mij profiteert terwijl hij vreemdgaat. Dát doet schade, verder hou ik met alleen seks de touwtjes wel in handen.

Wel eens in zijn algemeenheid dat ik besluit dat ik selectiever moet zijn trouwens. Maar dat is met pieken en dalen, soms is er een fuckbuddy die veel langskomt of toevallig veel die gek worden van de examenstress of zo :P . Maar echte one nighters die tegenvallen, dat gebeurt me zelden meer. Ik haal er altijd wel iets van goeie seks in combinatie met een leuke avond uit of zo.

Dit is een strikvraag hè? :')
Resistance is futile.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:37:59 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93839427
Dus ondertussen heb ik opgeruimd en staat er een braadkip in de oven. Afwassen: ho maar.

:')
Resistance is futile.
pi_93839504
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik geef dat soort dingen lang niet altijd de eerste keer. Ligt eraan hoe zat ik ben, denk ik.
Mweh, mijn ervaring is toch dat het niet zozeer afhankelijk is van eventuele drank, maar des te meer van de seks zelf.
Of laat ik het wat directer stellen, puur op ervaring kan ik toch wel stellen dat het afhankelijk is van de volgende 3 factoren:
- De kwaliteit van alles wat er reeds geboden is
- De mate waarop men in elkaar op gaat
- In hoeverre men zich op hun gemak voelt

Als er sprake is van die 3 punten, heb ik nog nooit meegemaakt dat er überhaupt iets "geweigerd" wordt, maar is er meer sprake van een flow waarbij álles natuurlijk en lekker aanvoelt.
En mocht het iets geheel nieuws zijn voor de dame in kwestie, dan zorgt het bovenstaande er wel voor dat net ík (met name vanwege vertrouwen, daarna pas het genot/in elkaar op gaan) degene ben waarmee ze het tóch eens willen proberen.

Dus tja, mocht het bovenstaande niet het geval zijn dan durf ik toch wel te stellen dat het te wijten valt aan een missende seksuele klik en kunnen de wegen dus beter direct scheiden.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:46:32 #12
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_93840021
Whehe, jullie zijn beide heel erg seks gericht!
Dan word je ook wel eens gebruikt. :+
pi_93840101
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:
Nee. Ik denk er nog een dagje over maar meer zo van 'hmm, dit was lekker' of 'hmm, binnenkort nog eens ja/nee' maar over de vraag of ik me vies voel denk ik niet eens na. Ik sta onder de douche, ik voel me gebruikt als iemand maanden of jaren van mij profiteert terwijl hij vreemdgaat. Dát doet schade, verder hou ik met alleen seks de touwtjes wel in handen.

Wel eens in zijn algemeenheid dat ik besluit dat ik selectiever moet zijn trouwens. Maar dat is met pieken en dalen, soms is er een fuckbuddy die veel langskomt of toevallig veel die gek worden van de examenstress of zo :P . Maar echte one nighters die tegenvallen, dat gebeurt me zelden meer. Ik haal er altijd wel iets van goeie seks in combinatie met een leuke avond uit of zo.

Dit is een strikvraag hè? :')
Nah nee, wel degelijk een bloedserieuze :).
Echt bizar dat je er op een dusdanige manier mee om kunt gaan en het is voor mij dan ook volledig nieuw... En hoe arrogant dat ook moge klinken; dat maakt het toch wel héél uniek.

Kon me dan ook bijna niet voorstellen dat iemand zich er van bewust is puur en alleen voor de seks gebruikt te worden, maar zich daar alsnog kiplekker bij te voelen.
Tuurlijk heb ik ook regelmatig sessies gehad waarbij het voornaamste en ook vrijwel enige doel seks was, maar dan was er toch altijd nog wel sprake van andere factoren zoals (een vorm van) vriendschap, gedeelde interesses of desnoods een gezellig knuffelmaatje.

Maar iemand die langs wil komen puur om m'n lichaam even af te werken en dan zo snel mogelijk weer op te bokken, dat zou ik bloedserieus niet trekken.
En dan ben ik nota bene nog én een man én iemand die "emotioneel vrij vlak" wordt genoemd :?.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:52:08 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93840423
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mweh, mijn ervaring is toch dat het niet zozeer afhankelijk is van eventuele drank, maar des te meer van de seks zelf.
Of laat ik het wat directer stellen, puur op ervaring kan ik toch wel stellen dat het afhankelijk is van de volgende 3 factoren:
- De kwaliteit van alles wat er reeds geboden is
- De mate waarop men in elkaar op gaat
- In hoeverre men zich op hun gemak voelt

Als er sprake is van die 3 punten, heb ik nog nooit meegemaakt dat er überhaupt iets "geweigerd" wordt, maar is er meer sprake van een flow waarbij álles natuurlijk en lekker aanvoelt.
En mocht het iets geheel nieuws zijn voor de dame in kwestie, dan zorgt het bovenstaande er wel voor dat net ík (met name vanwege vertrouwen, daarna pas het genot/in elkaar op gaan) degene ben waarmee ze het tóch eens willen proberen.

Dus tja, mocht het bovenstaande niet het geval zijn dan durf ik toch wel te stellen dat het te wijten valt aan een missende seksuele klik en kunnen de wegen dus beter direct scheiden.
Ik ben daar niet zo bewust mee bezig hoor. Ik ben best bereid tot anaal en deepthroat en vooral dat laatste heb ik nog niet één keer niet een compliment over gehoord. Ik kloot maar wat aan eigenlijk, denk dat het verhaal van wat eraan vooraf gaat ook best wel opgaat. Als ik pijp, dan deepthroat en alle trucjes erop en eraan, dat dan weer wel. Maar dat krijgt lang niet iedereen eruit nee. En minder goeie seks wil niet zeggen dat het direct nooit weer is maar dan ben ik wel minder geneigd om nog eens af te spreken. Slechte seks komt nooit voor en ik ben in het geval van vervolgafspraken zelden te beroerd om aan te geven wat ik lekker vind.

'Vertrouwen' heb ik in geen één van mijn fuckbuddies. Hooguit het vertrouwen dat het geen pijn zal doen en dat mijn computer er nog staat als ik weer wakker word.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:55:22 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93840644
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah nee, wel degelijk een bloedserieuze :).
Echt bizar dat je er op een dusdanige manier mee om kunt gaan en het is voor mij dan ook volledig nieuw... En hoe arrogant dat ook moge klinken; dat maakt het toch wel héél uniek.

Kon me dan ook bijna niet voorstellen dat iemand zich er van bewust is puur en alleen voor de seks gebruikt te worden, maar zich daar alsnog kiplekker bij te voelen.
Tuurlijk heb ik ook regelmatig sessies gehad waarbij het voornaamste en ook vrijwel enige doel seks was, maar dan was er toch altijd nog wel sprake van andere factoren zoals (een vorm van) vriendschap, gedeelde interesses of desnoods een gezellig knuffelmaatje.

Maar iemand die langs wil komen puur om m'n lichaam even af te werken en dan zo snel mogelijk weer op te bokken, dat zou ik bloedserieus niet trekken.
En dan ben ik nota bene nog én een man én iemand die "emotioneel vrij vlak" wordt genoemd :?.
Echt enkel pure seks gebeurt bij mij ook maar zelden trouwens, kan dat met een enkeling wel maar dat zijn altijd mensen die ik fysiek bizar aantrekkelijk vind maar waarvan ik toch hoop dat ze vooral hun bek dichthouden voor en na de seks.
Resistance is futile.
pi_93841341
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Seven. het volgende:
Ik ben daar niet zo bewust mee bezig hoor. Ik ben best bereid tot anaal en deepthroat en vooral dat laatste heb ik nog niet één keer niet een compliment over gehoord. Ik kloot maar wat aan eigenlijk, denk dat het verhaal van wat eraan vooraf gaat ook best wel opgaat. Als ik pijp, dan deepthroat en alle trucjes erop en eraan, dat dan weer wel. Maar dat krijgt lang niet iedereen eruit nee. En minder goeie seks wil niet zeggen dat het direct nooit weer is maar dan ben ik wel minder geneigd om nog eens af te spreken. Slechte seks komt nooit voor en ik ben in het geval van vervolgafspraken zelden te beroerd om aan te geven wat ik lekker vind.

'Vertrouwen' heb ik in geen één van mijn fuckbuddies. Hooguit het vertrouwen dat het geen pijn zal doen en dat mijn computer er nog staat als ik weer wakker word.
Prettig en grappige reactie om twee redenen:
1. Dat je bij dit soort reacties echt zó fucking veel reëler en intelligenter over komt.
2. Dat we best veel dezelfde opvattingen hebben :) En nee, dat is geenszins bedoeld als subtiele 'How you doin'

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 08-03-2011 23:14:37 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:14:53 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93841785
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Prettig en grappige reactie om twee redenen:
1. Dat je bij dit soort reacties echt zó fucking veel reëler en intelligenter over komt.
2. Dat we best veel dezelfde opvattingen hebben :) En nee, dat is geenszins bedoeld als subtiele 'How you doin' ofzo
1. Dat is subjectief.
2. Denk je dat ik nog niet wist dat wij aangaande veel dingen wel redelijk hetzelfde in het leven staan?
3. We clashen telkens als ik een mening verkondig waar jij je niet in kunt vinden. Dan volgt er een discussie waarin ik met talloze vagina-votes op de proppen kom 'want mijn gevoel zegt dat ... ;( ' en jij doet je uiterste best om zo rationeel en spitsvondig mogelijk de vagina-vote onderuit te halen maar de vagina-vote is niet te kraken, afhankelijk van wie je tegenover je hebt.
4. Braadkip is heerlijk.
5. Conclusie: jij wint telkens op rationaliteit maar rationaliteit wint nooit van de vagina-vote. En ik wil ooit nog wel een discussie aangaan over the penis-argument (vaak rationaliteit genoemd) maar ik heb braadkip.
Resistance is futile.
pi_93841941
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Seven. het volgende:
1. Dat is subjectief.
2. Denk je dat ik nog niet wist dat wij aangaande veel dingen wel redelijk hetzelfde in het leven staan?
3. We clashen telkens als ik een mening verkondig waar jij je niet in kunt vinden. Dan volgt er een discussie waarin ik met talloze vagina-votes op de proppen kom 'want mijn gevoel zegt dat ... ;( ' en jij doet je uiterste best om zo rationeel en spitsvondig mogelijk de vagina-vote onderuit te halen maar de vagina-vote is niet te kraken, afhankelijk van wie je tegenover je hebt.
4. Braadkip is heerlijk.
5. Conclusie: jij wint telkens op rationaliteit maar rationaliteit wint nooit van de vagina-vote. En ik wil ooit nog wel een discussie aangaan over the penis-argument (vaak rationaliteit genoemd) maar ik heb braadkip.
1. De meerderheid noemt men intelligent. Wat dat betreft alsnog behoorlijk objectief dus.
2. Nee. Echt serieus, nee. Nou ja, alleen qua seksuele opvattingen misschien.
3. Dat is het wel degelijk. Doorgaans lukt het me virtueel ook wel, maar in jouw geval inderdaad niet.
4. Kip is goor. Vis ook. Behalve kibbeling, maar da's niet echt vis.
5. Ik heb net Chinees van zaterdag opgewarmd, dus ik pas ook even.
pi_93841962
Seven en latino's laat me niet lachen. Wat moet een latino nou met zo'n nuchter persoon die na 4 berichtjes onterecht roept dat ze gestalkt word? Altijd zo raar Nederlandse vrouwen, hier bij een beetje gespeelde wanhopige liefde claimen dat ze gestalkt worden maar ondertussen wel dromen van een geboren stalker.

80% zeggen dat ze negers niks vinden maar ondertussen wel een grote drang om een neger uit te proberen.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:22:33 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93842210
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:18 schreef picardmike het volgende:
Seven en latino's laat me niet lachen. Wat moet een latino nou met zo'n nuchter persoon die na 4 berichtjes onterecht roept dat ze gestalkt word? Altijd zo raar Nederlandse vrouwen, hier bij een beetje gespeelde wanhopige liefde claimen dat ze gestalkt worden maar ondertussen wel dromen van een geboren stalker.

80% zeggen dat ze negers niks vinden maar ondertussen wel een grote drang om een neger uit te proberen.
Ah mêêên, ik zit net aan de braadkip.

Wat hebben negers met latino's te maken? Stalken is leuk als het een sexy persoon betreft. Maar jij hebt net zoveel aantrekkingskracht als een mol dus dan is het niet leuk om PM te krijgen.
Resistance is futile.
pi_93842292
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ah mêêên, ik zit net aan de braadkip.

Wat hebben negers met latino's te maken? Stalken is leuk als het een sexy persoon betreft. Maar jij hebt net zoveel aantrekkingskracht als een mol dus dan is het niet leuk om PM te krijgen.
Nou Latijns-amerika bestaat voornamelijk uit landen die een populatie heeft met veel negers of gemengt zijn en negers als voorouder hebben . Op argentinie, spanje en italie na dan. Omdat in argentinie alle slaven gebruikt zijn als cannonvoer in de oorlogen. En europa spreekt voor zich.

Je hebt nog nooit een foto van mij gezien, maar ik heb sowieso geen interesse je innerlijk past niet bij mij en de afstand is te groot en je bent een fokker en niet lief enz..

Dit is zo'n beetje mijn dubbelganger:

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 08-03-2011 23:32:47 ]
UITGESCHREVEN
pi_93842829
Wat een aparte geldingsdrang houden jullie er beiden op na. Allejezus he.

Beginnen over dat een of andere Barry White oid in 3 talen heeft laten weten interesse te hebben en dat je dat in 3 talen beantwoord hebt. Nou gefeliciteerd. Om over het anaal laten nemen nog maar niet te beginnen.

Op 27 jarige leeftijd nog als een 13 jarige vanalles aanhalen waarvan je maar denkt dat het indruk moet maken... komt echt een beetje treurig over. Als je op een date bent doe je dan ook zo je best om zoveel mogelijk op te scheppen met onbenullige zaken in 1 volzin?

Om over Kasta nog maar niet te beginnen.... die doet dat net zo maar die is zelfs zo gestoord dat ie baby-verkrachters aan gaat halen om heel krom en kinds iemand tegen te willen spreken. Echt wtf.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:35:14 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93842871
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:24 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou Latijns-amerika bestaat voornamelijk uit landen die een populatie heeft met veel negers of gemengt zijn en negers als voorouder hebben . Op argentinie, spanje en italie na dan. Omdat in argentinie alle slaven gebruikt zijn als cannonvoer in de oorlogen. En europa spreekt voor zich.

Je hebt nog nooit een foto van mij gezien, maar ik heb sowieso geen interesse je innerlijk past niet bij mij en de afstand is te groot en je bent een fokker en niet lief enz..

Dit is zo'n beetje mijn dubbelganger:

[ afbeelding ]
Nou, helder. Qua uiterlijk ben je ook al niet mijn type. En mike, let's face it: latino slaat op de heersende cultuur aldaar. Er zijn blanke latino's, zwarte latino's en dan nog de indianen-latino's maar die laatste groep vind ik fysiek niet zo aantrekkelijk. Latino's uit Italie en Spanje is wéér een heel ander verhaal, wegens de daar heersende cultuur.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:40:21 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93843095
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een aparte geldingsdrang houden jullie er beiden op na. Allejezus he.

Beginnen over dat een of andere Barry White oid in 3 talen heeft laten weten interesse te hebben en dat je dat in 3 talen beantwoord hebt. Nou gefeliciteerd. Om over het anaal laten nemen nog maar niet te beginnen.

Op 27 jarige leeftijd nog als een 13 jarige vanalles aanhalen waarvan je maar denkt dat het indruk moet maken... komt echt een beetje treurig over. Als je op een date bent doe je dan ook zo je best om zoveel mogelijk op te scheppen met onbenullige zaken in 1 volzin?

Om over Kasta nog maar niet te beginnen.... die doet dat net zo maar die is zelfs zo gestoord dat ie baby-verkrachters aan gaat halen om heel krom en kinds iemand tegen te willen spreken. Echt wtf.
:*

Het is maar fok!. Ik en kasta hebben nu eenmaal ons wekelijks penis/vagina dingetje omdat we eigenlijk niets beters te doen hebben dan elkaar zieken op bepaalde momenten.

En Barry White: ik vermoed dat dat donderdag jackpot gaat worden. We'll see. Ik ben daadwerkelijk bang voor die man, geen zin om ervoor te vallen maar dat gaat toch onherroepelijk gebeuren en dan ga ik uit onzekerheid nét te vaak smsen en dan knapt hij af. Voila. Geef het twee weken. Wat zo leuk is aan Barry White is dat ik me van alle talen kan bedienen en dat ik me op die manier heel vrij voel in het uitdrukken, want eerlijk gezegd heb ik in de liefde meer ervaring in vreemde talen dan in het Nederlands. Het feit dat het ter sprake kwam was dat ik 'reizen' (maar eigenlijk eerder emigreren) benadruk op profielen en dat mannen dat eng vinden want hun vrouwtje moet op de bank zitten voor SBS tot er bier gehaald moet worden.
Resistance is futile.
pi_93843156
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Aha. Kijk, wat nou juist zo leuk is aan latino's is dus dat ze allemaal praten in bed, daar word ik persoonlijk retegeil van. Verder willen ze allemaal anaal maar dat geef ik dus niet zomaar op. En dan blijven ze terugkomen en nog eens en nog eens en nog eens en dan blijkt iedere keer weer dat ze licht ontvlambaar zijn en dan beginnen ze je te claimen en vragen stellen over wie je nog meer in je bed hebt liggen. Ik reageer daar dan altijd op zo van dat gaat je niks aan, maat. En dán beginnen ze je te bestoken met smsjes en telefoontjes en lieve dingetjes en ze beginnen tijd aan je te besteden. Dan doe je een paar keer anaal en zeg je 'OK, jij bent de enige voor mij' en dan is de lol er wel weer af. Move on. Zalig. Ik heb er ééntje die echter iedere paar maanden weer opduikt, al dik 3,5 jaar.
Aparte latino's heb jij in je bed, maar dat praten klopt wel. Je hele tijd je bek houden in bed is natuurlijk ook verdomd saai...

Van claimgedrag heb ik geen last. En om anaal zal ik niet zeuren, dat doe jij maar hahaha.

Maar goed, een date met je wil ik niet, maar als ik je tegenkom IRL krijg je wel een biertje hoor Seven. Of het dan een onenight stand wordt zie je dan weer wel. Een ding weet ik zeker wel, ik ga niet bij je intrekken of ten huwelijk vragen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')