Dit is geen acting meer, zo'n goede acteur is Sheen nou ook weer niet. Maar de beelden die ik gezien heb geven toch echt een strakke, snel achteruit gaand crackkop te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:51 schreef static het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, hij is hier in elk journaal, elke showbizprogramma, elke ontbijtshow, etc.
Ze lieten net een frangement zien waarin zijn kinderen mee werden genomen waar op ééntje heel hard riep 'Kiss my ass!'. Hoe oud zijn die kinderen? 2?
Die is een keer in een gastrol geweest in two and a half manquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Kunnen ze zijn broertje, Emilio Estevez niet vragen voor zijn rol?
[ afbeelding ]
Paar kilo afvallen (daar kan Charlie vast wel goed over adviseren), kleurspoelinkje...dan is 't 'm toch?
OD is niet ver weg iig...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
It's turning pathetic. In a not so winning way.
Dan moet-ie toch 7kilo rocks gaan bangen, denk ik.quote:
Ze kunnen hem wel vragen, maar ik denk dan dat die het juist niet zou doen vanwege zijn broer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Kunnen ze zijn broertje, Emilio Estevez niet vragen voor zijn rol?
[ afbeelding ]
Paar kilo afvallen (daar kan Charlie vast wel goed over adviseren), kleurspoelinkje...dan is 't 'm toch?
Die was laatst op Veronica inderdaad. Was wel een grappige aflevering.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is een keer in een gastrol geweest in two and a half manGingie dood.
Volgens mij begon dat jochie daarmee toen het 'mommy'-woord viel. Go figure.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:51 schreef static het volgende:
Ze lieten net een frangement zien waarin zijn kinderen mee werden genomen waar op ééntje heel hard riep 'Kiss my ass!'. Hoe oud zijn die kinderen? 2?
Hmmm.. denk niet veroorzaakt door drugs, denk dat zijn persoonlijkheid gewoon zo is (bipolair) en dat de drugs gewoon een extra stimulans voor hem zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:36 schreef DarkElf het volgende:
Hij zit gewoon in een mega manische psychose veroorzaakt door drugs want zijn drugs test was goed namelijk
biwinning, bedoel je natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:36 schreef SEMTEX het volgende:
denk dat zijn persoonlijkheid gewoon zo is (bipolair)
Dan moet je maar eens Charlie's Korner kijken, dat gaat nog verder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef Rnnz het volgende:
Ik zie nu pas dat interview bij ABC.. man, wat is die vent ver heen.
Had er wel wat over gehoord in de media, maar het is dus echt zo.
De tekstschrijvers van de Old Spice commercials zijn ingehuurd?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
charliesheen Charlie Sheen
#fastball; 101 and on the black. 50 cops in my home. they all left. I'm still here. WINNING? 24/7 c
En deze vind ik humor maar tegelijk waar, hij heeft schijnbaar een engeltje op zijn schouder, want hij had meegenomen kunnen worden en in de bak kunnen zitten , dus het is stiekem toch een beetje winningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
charliesheen Charlie Sheen
#fastball; 101 and on the black. 50 cops in my home. they all left. I'm still here. WINNING? 24/7 c
filmpje hiervan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:51 schreef static het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, hij is hier in elk journaal, elke showbizprogramma, elke ontbijtshow, etc.
quote:Charlie Sheen probeert trailer van set te jatten
Charlie Sheen heeft verkleed als paramilitair zijn trailer van de Two and a Half Men-set geprobeerd te stelen.
De 45-jarige acteur heeft 'Operation Greyhound' opgezet voor een film van RadarOnline. Op de beelden is te zien hoe Charlie zijn boze plannen smeed met zijn eigen commando. Zijn eenheid bestaat uit scharrel Natalie Kenly, assistent Rick Calamaro, visagist Gabe Solan en paparazzo Steve Han.
De opnames zijn vorige week begonnen en de film zal later deze maand worden uitgebracht, zo meldt de Daily Mail.
Charlie Sheen heeft sinds zijn ontslag bij de serie Two and a half Men geen gebrek aan aandacht. Zijn theatertour is uitverkocht en de wereld lijkt volledig in de ban van zijn 'Sheenisms', een reeks van bizarre uitspraken.
Ik ook, ik kom alleen een miljoentje of 80 tekort vrees ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef ArnnT het volgende:
Godverdomme ik vind Charlie Sheen echt een baas, ik wil net als Charlie worden.
Succes in rehab.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef ArnnT het volgende:
Doe je best...ben alleen bang dat jij gewoon als een halfdode junk ergens in de goot gaat belanden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef ArnnT het volgende:
quote:'Charlie Sheen speelt een groot toneelsuk'.
Charlie Sheen blijft mensen over de hele wereld verrassen met zijn rare fratsen en uitspraken. Maar dat zou volgens zijn ex een groot toneelstuk zijn. Houdt Charlie ons voor de gek?
Eén van Charlie's vele exen heeft aan E! Online verteld dat Charlie zich alleen maar zo wild gedraagt, omdat hij aandacht wil.
"Het voelt alsof hij toneel speelt", vertelt de vrouw. "Hij is zo vol van zichzelf. Ik heb hem nog nooit zo gezien."
Charlie is sinds zijn ontslag bij de serie Two And a Half Men veelvuldig in het nieuws geweest. De losgeslagen acteur probeerde eerder nog verkleed als militair een trailer van de serie te jatten.
Die hij zo'n 1500x live voor de camera's heeft gedaan.quote:
Ja cool, als je niet van neuken houdt. Dat scheen wel een klein bazenprobleempje te zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef ArnnT het volgende:
quote:'Zenderbaas wil Charlie Sheen terug'
Uitgegeven: 21 maart 2011 15:16
Laatst gewijzigd: 21 maart 2011 15:15
AMSTERDAM - De baas van de Amerikaanse tv-zender CBS wil Charlie Sheen terug in Two and a Half Men. De makers van de comedyserie stuurden de 45-jarige acteur eerder deze maand de laan uit.
© Wenn.comProductiemaatschappij Warner Bros en producent Chuck Lorre ontsloegen Sheen vanwege zijn roerige privéleven, waarin drank- en drugsgebruik centraal staan.
De acteur kon ook al enige tijd niet meer door één deur met Lorre. Het lopende seizoen van Two and a Half Men werd van de buis gehaald en de toekomst van de serie is onzeker.
CBS-baas Les Moonves zou nu alles op alles willen zetten om de acteur terug te halen, omdat de serie een kijkcijferkanon is voor zijn zender.
Vergeven
"Moonves wil dat de show terug op de buis komt. Hij heeft er veel voor over", zegt een goed ingevoerde bron tegen de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online. "Hij vindt dat sommige mensen Charlies daden moeten vergeven en vergeten en de draad weer moeten oppakken."
Moonves zou inmiddels gesprekken hebben gevoerd met Warner Bros en Lorre.
Sheen klaagde Warner Bros en Lorre na zijn ontslag aan voor honderd miljoen dollar vanwege contractbreuk. Volgende maand gaat hij op tournee met een theatervoorstelling waarin hij naar eigen zeggen 'het ware verhaal' gaat vertellen.
© Novum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |